Afgaande op voorgaande jaren, in ieder geval na het bekendmaken van de line-up. Vorig jaar gingen de tickets half november in de verkoop.wrote:Wanneer starten ze ook altijd meestal met de kaartverkoop?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
De kaartverkoop voor Hard Bass 2016 begint op 31-10-2015 volgens http://hardbass.tickets.b2s.nl. Dus de lineup zal dan weekje ervoor bekend worden gemaakt ofzo?
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Wildstylez
Headhunterz
Noisecontrollers
LIVE: Bass Modulators
Hard Driver
Audiofreq
Atmozfears
LIVE: The Pitcher
Frequencerz
B-Front
Ran-D
LIVE: Radical Redemption
Degos en Re-done
Deetox
Crypsis
LIVE: Delete VIP
Dit zou een instand buy zijn voor mij
Headhunterz
Noisecontrollers
Hard Driver
Audiofreq
Atmozfears
Frequencerz
B-Front
Ran-D
Degos en Re-done
Deetox
Crypsis
wrote:Wildstylez
Headhunterz
Noisecontrollers
Hard Driver
Audiofreq
Atmozfears
Frequencerz
B-Front
Ran-D
Degos en Re-done
Deetox
Crypsis
Dit
+1wrote:wrote:Wildstylez
Headhunterz
Noisecontrollers
Hard Driver
Audiofreq
Atmozfears
Frequencerz
B-Front
Ran-D
Degos en Re-done
Deetox
Crypsis
Dit
Van mij mag het eerste team ook een talente team zijn met The Vision, Cyber, Sound Rush, Devin Wild, Festuca
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Instant buy:
Team Yellow:
Demi Kanon
Audiotricz
Bass Modulators
Live: Headhunterz
Team Blue:
Atmozfears
Noisecontrollers
D-Block & S-Te-Fan
Live: The Vision
Team Red:
B-Front
Prefix & Density
Chain Reaction
Live: Crypsis
Team Green
Thera
Degos & Re-Done
Hardstyle Mafia
Live: Vazard & Delete
Team Yellow:
Demi Kanon
Audiotricz
Bass Modulators
Live: Headhunterz
Team Blue:
Atmozfears
Noisecontrollers
D-Block & S-Te-Fan
Live: The Vision
Team Red:
B-Front
Prefix & Density
Chain Reaction
Live: Crypsis
Team Green
Thera
Degos & Re-Done
Hardstyle Mafia
Live: Vazard & Delete
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Headhunterz gaat (helaas) niet meer geboekt worden denk ik haha. 
Nope, afgelopen jaar was het ook weekje eerder!wrote:Nee, de line-up wordt (volgens mij) altijd later bekend gemaakt.wrote:De kaartverkoop voor Hard Bass 2016 begint op 31-10-2015 volgens http://hardbass.tickets.b2s.nl. Dus de lineup zal dan weekje ervoor bekend worden gemaakt ofzo?
Nee de line-up van Hardbass word bekend gemaakt voor de kaartverkoop, qlimax andersom.wrote:Nee, de line-up wordt (volgens mij) altijd later bekend gemaakt.wrote:De kaartverkoop voor Hard Bass 2016 begint op 31-10-2015 volgens http://hardbass.tickets.b2s.nl. Dus de lineup zal dan weekje ervoor bekend worden gemaakt ofzo?
Jup, voor de kaartverkoop altijd, zoals het hoort.
Vind dat met Qlimax altijd wel wat hebbenwrote:Jup, voor de kaartverkoop altijd, zoals het hoort.
Met zulke bedragen moet de line-up gewoon in orde zijn vind ik 
Ik hoop in iedergeval op LIVE acts van B-Freqz en Gunz 4 Hire.
Voor de rest wel een mooie opbouw van de avond/nacht qua muziek. Euphorisch -> HS --> Raw.
Voor de rest wel een mooie opbouw van de avond/nacht qua muziek. Euphorisch -> HS --> Raw.
Nog meer hokjes?wrote:Ik hoop in iedergeval op LIVE acts van B-Freqz en Gunz 4 Hire.![]()
Chill dat er ook hardstyle gedraaid gaat worden ik vind het altijd kut als het alleen maar rawstylez en euforistylez is
Laat staan dat ze enkel happystylez draaienwrote:Chill dat er ook hardstyle gedraaid gaat worden ik vind het altijd kut als het alleen maar rawstylez en euforistylez is
Haha nooo, nu niet ironisch dat woord gaan gebruiken, zometeen wordt het opgepikt en voelt hardstileboi zig helumaal du bomwrote:Laat staan dat ze enkel happystylez draaienwrote:Chill dat er ook hardstyle gedraaid gaat worden ik vind het altijd kut als het alleen maar rawstylez en euforistylez is
Daar staat die HS voor, HappyStylezz.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
wrote:Chill dat er ook hardstyle gedraaid gaat worden ik vind het altijd kut als het alleen maar rawstylez en euforistylez is
Ik zit bij 2 die van die jongens in de klaswrote:'Rawstyle(nation)'![]()
Last edited by StanDuif on , edited 1 time in total.
Hoe gaat dat de hele dag?wrote:Ik zit bij 2 die van die jongens in de klaswrote:'Rawstyle(nation)'![]()
Daar word je eerlijk waar echt niet goed van. De hele dag hebben ze een koptelefoon op, je kunt niet met ze communiceren en het enige dat je hoort is BAM BAM BOEM BOEM KLABAM. En dan weer ooh dikke track dit, aah dikke track zo. Mainstream zuigt etc etc.. Ze lopen beide met een minus militia vest aan met daaronder een radical redemption t-shirt en een warface pet....wrote:Hoe gaat dat de hele dag?wrote:Ik zit bij 2 die van die jongens in de klaswrote:'Rawstyle(nation)'![]()