Klinkt gezellig 
Hardbass?wrote:WHAAA!! Got a huge booking confirmed today!! #GuessWhat
Hardbass?wrote:WHAAA!! Got a huge booking confirmed today!! #GuessWhat
Geloof best dat hij er staat, Brain Confusion is best wel een goede hit.wrote:Kan het me absoluut niet voorstellen dat hij op Hard Bass staat
Het zou pas onterecht zijn als hij op Qlimax staat, of als LIVE act afsluiter op Hardbass.wrote:Hoeveel tracks heeft hij het afgelopen jaar ook alweer uitgebracht? Lijkt me niet bepaald terecht als hij daar staat. De tracks die hij heeft uitgebracht vind ik echter wel erg vetwrote:Geloof best dat hij er staat, Brain Confusion is best wel een goede hit.wrote:Kan het me absoluut niet voorstellen dat hij op Hard Bass staat
wrote:Wie verwacht je dan naast Warface en Radical Redemption dit jaar bij Team Red?
Ik denk dat dit een aardig goede kans maaktwrote:E-Force
Radical Redemption
Regain
Live: Warface & Delete /OF/ Warface & ... / Delete & ...
Delete VIP?wrote:Kleuren schuiven ieder jaar door, ik verwacht een van die twee wel live eigenlijk. Ben meer benieuwd naar de afsluitende live-act. Spoontech?
Zou ik inderdaad graag willen, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren! Net alsof 1 geslaagd optreden invloed heeft op toekomstige optredens..wrote:Deetox staat dit jaar met Lange Frans, dat wilde Bouke graag.
Ik stem voor Lange Frans als standaard MC bij alle Deetox setjes.wrote:Zou ik inderdaad graag willen, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren! Net alsof 1 geslaagd optreden invloed heeft op toekomstige optredens..wrote:Deetox staat dit jaar met Lange Frans, dat wilde Bouke graag.
Dat zou inderdaad een dieptepunt zijn.wrote:Unresolved op Hard Bass, nou wordt ie helemaal mooiDie stond in april nog te draaien in de 2e zaal van het Klokgebouw. Kan goed zijn dat AOR en Unresolved voor hetzelfde evenement zijn geboekt, maar ik geloof dat dat zeker niet Hard Bass zal zijn.
Zou een betere oplossing zijn dan al die andere meuk die ze normaal in de VIP Lounge doen.wrote:Waarom probeer jij jezelf steeds belachelijk te maken??