Hier op Hardtraxx zijn het vaak enkelingen die het meermaals verkondigen, het is belangen niet iedereen.wrote:Je zou toch moeten weten dat erop Hardtraxx een 'alles kut enter' sfeer hangtwrote:Ik zag je deze reactie volgens mij ook geven op partyflock, en ik ben nu toch wel eens benieuwd of je jezelf ook kan onderbouwen. Wat maakt mij volgens jou overgewaardeerd? Ik werk er hard voor en ik doe gewoon wat ik zelf tof vindt om te doen.. gezien de volle stages, reacties uit het publiek, reacties op bijv. social media en vertrouwen vanuit organisaties vinden anderen het blijkbaar ook tof. Ben ik dan overgewaardeerd omdat jij mij niet goed vindt?wrote: Snap nog steeds de hype rondom Deetox. Ze is zo overgewaardeerd!!
Eerlijke mening naar Deetox toe: Als ik naar je kom kijken dan is het niet omdat je producties super zijn. Ze zijn ok tot goed maar niet schitterend (puur eigen mening!). Het is voornamelijk omdat ik weet dat er sowieso andere goede (Theracords) platen langskomen wat voor mij een factor is die meetelt om te beslissen of ik kom of niet. Het DJ werk is ook niets speciaal, maar dat is zo goed als nergens meer vandaag de dag (helaas) dus daar zou je hier wel enorm punten mee kunnen scoren.
Het raw publiek vandaag de dag (en het afgelopen jaar) slikt zo goed als alles. Wanneer ik aan mensen vraag waarom ze een bepaalde raw artiest goed vinden kunnen ze vaak niet echt een onderbouwde mening geven en krijg je meestal een reactie als: 'altijd een flink potje rammen bij artiest x' of iets in die aard.
Social media en dan voornamelijk facebook zit vol met kontenlikkers dus daar kun je in my opinion jezelf niet op baseren. De artiesten die ik niet leuk vind like ik niet en zie ik dus ook weinig tot niets van op facebook. Facebook is immers geen goed platform om fatsoenlijk je mening te uiten. Als je het toch doet krijg je vaak direct hersenloze haatreacties van alle soldiers/warriors/blabla noem maar op.
Het boeken van artiesten en hoe dat allemaal werkt ken ik niets van dus daar kan ik niets over zeggen.
Je originele bericht ging niet naar mij uit maar had toch even goesting (zoals ze in België zeggen