Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
NightFly013 schreef:
Zou het kunnen? :x


Las dat ze nog geen vocals hadden, dus denk dat ze tijdelijk die hardbass vocals er in hebben gedaan zodat Dempie hem kan draaien :P

Lijkt me wel, klinkt namelijk wel heel erg als het 2009 anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en die vocals had hij nog liggen van z'n hardbass tribute ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
NightFly013 schreef:
Zou het kunnen? :x


Las dat ze nog geen vocals hadden, dus denk dat ze tijdelijk die hardbass vocals er in hebben gedaan zodat Dempie hem kan draaien :P

Jep precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij wordt dit mijn eerste keer Hard Bass. Wanneer gaan ongeveer de meeste mensen naar Hard Bass? Ik zit zelf te denken om rond 23.15 te gaan. Hoe zit het ongeveer op dat tijdstip met de drukte in de rijen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Voor mij wordt dit mijn eerste keer Hard Bass. Wanneer gaan ongeveer de meeste mensen naar Hard Bass? Ik zit zelf te denken om rond 23.15 te gaan. Hoe zit het ongeveer op dat tijdstip met de drukte in de rijen?


Ben wel eens rond die tijd binnen gekomen dat het nog steeds wel vrij druk was. Ga zelf nu juist veel vroeger dan voorgaande jaren omdat ik Ballistic eigenlijk wel mee wil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij zijn er ook al om 22:00 binnen, 21:45 komen aan met de partybus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd wat we kunnen verwachten van NCBM, hopelijk maken ze er iets speciaals van en is het niet alleen een setje van een half uur met wat nieuwe nummers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben wel benieuwd wat we kunnen verwachten van NCBM, hopelijk maken ze er iets speciaals van en is het niet alleen een setje van een half uur met wat nieuwe nummers...


Ik heb best wel hoge verwachtingen van NCBM, hoop dus ook dat ze er iets speciaals van maken. Setje met wat oude tracks zou ik ook wel op prijs stellen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Rickzel schreef:
Ben wel benieuwd wat we kunnen verwachten van NCBM, hopelijk maken ze er iets speciaals van en is het niet alleen een setje van een half uur met wat nieuwe nummers...


Ik heb best wel hoge verwachtingen van NCBM, hoop dus ook dat ze er iets speciaals van maken. Setje met wat oude tracks zou ik ook wel op prijs stellen. :thumbup:


Ja voor mij ook de set waar ik het meest naar uit kijk eigenlijk! Nieuwe nummers doen natuurlijk veel, maar hoop idd ook op wat verrassingen of mashupjes ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 01:27 
 
Artiest

Rickzel schreef:
TSFH schreef:
Rickzel schreef:
Ben wel benieuwd wat we kunnen verwachten van NCBM, hopelijk maken ze er iets speciaals van en is het niet alleen een setje van een half uur met wat nieuwe nummers...


Ik heb best wel hoge verwachtingen van NCBM, hoop dus ook dat ze er iets speciaals van maken. Setje met wat oude tracks zou ik ook wel op prijs stellen. :thumbup:


Ja voor mij ook de set waar ik het meest naar uit kijk eigenlijk! Nieuwe nummers doen natuurlijk veel, maar hoop idd ook op wat verrassingen of mashupjes ofzo.


Ik denk dat we hier niet bang voor hoeven te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... 822508436/

55:36 of als je rechts kijkt, 6:27.

Kijk dat smoelwerk van hem hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 03:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt bijzonder sympathiek overkomen elke keer, terwijl ik het qua posts op zijn social media maar een rare snuiter vind/vond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik vind hem echt bijzonder sympathiek overkomen elke keer, terwijl ik het qua posts op zijn social media maar een rare snuiter vind/vond..


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

Exterkate schreef:
Aan de foto's op FB te zien staat de stage dit jaar aan de lange zijde? Errug vet zeg!


Inderdaad , ze leggen erg de nadruk op de lange zijde met die foto's , maar zou ook zomaar kunnen dat dat gewoon makkelijker is om zo het materiaal op de foto's te krijgen.

Hoe dan ook , WE HEBBEN ER ZIN INNN :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lange zijden zijn precies genoeg stoelen weggehaald, om de ondersteuning voor de decks neer te kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop zo van niet dat het podium op de lange zijde komt, maar gewoon vertrouwd aan de korte kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zien jullie die foto's dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Waar zien jullie die foto's dan?


Facebook van b2s, ik denk dat ie gewoon weer op de korte zijde komt ook ivm met het uitvak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen zonder Facebook:
algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060-3475.html#p1568674
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Linkjes


Thanks voor het plaatsen, zag ze zelf niet bij b2s, maar zou wel niet goed gekeken hebben.

Foto's hebben me nou niet overtuigd ofzo, denk ook echt niet dat ze hem op de lange zijde plaatsen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mod (Zenda) edit: opbouwfoto's graag in het betreffende topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor opbouwfoto's e.d. bestaat er dit topic. Dit om te voorkomen dat mensen die liever nog niks zien van de stage ook daadwerkelijk niks zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De laatste foto laat duidelijk zien dat het gewoon weer aan de korte zijde komt. :thumbup:

Joey schreef:
Voor opbouwfoto's e.d. bestaat er dit topic. Dit om te voorkomen dat mensen die liever nog niks zien van de stage ook daadwerkelijk niks zien.


Ik heb het al aangepast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF geen boxen??????
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je nou een feest gevne zonder boxen? lol Xd
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten