Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
ze maken vanaf dit jaar gebruik van koptelefoons, het wordt dus een silent disco :)
dit om te voorkomen dat er mensen in je oor gaan lopen tetteren bij een leuke plaat
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
dat is echt kaolo duur Xd
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Wel fijn voor die klaaggrage buurt dan
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Zet je je koptelefoon even af, hoor je iedereen klappertanden
I
8 posts member since 2016
last seen Jan 2016
Raven wrote:WTF geen boxen??????
Hard Bass (23-1-2016 Gelredome Arnhem)
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Insain wrote:
Raven wrote:WTF geen boxen??????
Hard Bass (23-1-2016 Gelredome Arnhem)
Not sure if...
:lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hij hapt wel op dezelfde manier als SAIN7. :whistle:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Joey wrote:Hij hapt wel op dezelfde manier als SAIN7. :whistle:
:lol:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Dat is Sain7 gewoon.
Hardtraxxer
249 posts member since 2015
last seen Jul 2016
Waarom snitchen :(
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Die zwarte foto, de 3d schets, het ziet er wel uit alsof de plannen uitgaan van een stage an de lang zijde, maar ik ben nog niet overtuigd en hoop dat het de korte zijde gewoon ís. Nou heeft Qlimax hier een keer mee geëxperimenteerd, en Hardbass nog niet. Dus wie weet nu wel.. Blijft speculeren natuurlijk :)
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
RTM93 wrote:Die zwarte foto, de 3d schets, het ziet er wel uit alsof de plannen uitgaan van een stage an de lang zijde, maar ik ben nog niet overtuigd en hoop dat het de korte zijde gewoon ís. Nou heeft Qlimax hier een keer mee geëxperimenteerd, en Hardbass nog niet. Dus wie weet nu wel.. Blijft speculeren natuurlijk :)
Welk jaar qlimax was dat eigenlijk?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
2010. Zaad-editie.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
RTM93 wrote:Die zwarte foto, de 3d schets, het ziet er wel uit alsof de plannen uitgaan van een stage an de lang zijde, maar ik ben nog niet overtuigd en hoop dat het de korte zijde gewoon ís. Nou heeft Qlimax hier een keer mee geëxperimenteerd, en Hardbass nog niet. Dus wie weet nu wel.. Blijft speculeren natuurlijk :)
Ik weet ook nog niet zo heel goed wat ik hier van moet vinden. Aan de ene kant lijkt mij dit heel vet, aan de andere kant lijkt mij dat ook wel heel apart en heb ik misschien toch liever korte zijde. We gaan t zien! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Benieuwd of de show ook weer zo gedomineerd wordt door led-schermen. Net als op Reverze 2013 pakte dit echt supervet uit, maar als je naar HardBass vorig jaar keek zag het er best saai uit, al heb ik daar zelf niet gestaan.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Wat ik persoonlijk altijd deed was aan de korte zijde binnen lopen via de tribune , dat 'wow' effect was altijd zo gaaf als je dan 100 meter voor je uit keek met een super gave ingerichte hal met stage.
Dat zal denk ik een stuk minder zijn aan de lange zijde, maar ik laat me wel gewoon verrassen, uiteindelijk gaat het om de muziek! :)
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
RTM93 wrote:Wat ik persoonlijk altijd deed was aan de korte zijde binnen lopen via de tribune , dat 'wow' effect was altijd zo gaaf als je dan 100 meter voor je uit keek met een super gave ingerichte hal met stage.
Dat zal denk ik een stuk minder zijn aan de lange zijde, maar ik laat me wel gewoon verrassen, uiteindelijk gaat het om de muziek! :)
Hangt er van af hoe bombastisch de stage op de lange zijde zou zijn natuurlijk , die kan toch ook een wow effect geven omdat het dan veel groter is.

Ben alleszins benieuwd, ik hoop op een iets beter stage als vorig jaar inderdaad (was niet zo interessant met al die kleine paneeltjes vond ik)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Mean Machine heeft op hun kanaal een aantal van hun tracks geupload, alleen zijn ze allemaal wel wat aangepast en allemaal 155 BPM nu. Flinke tegenvaller vlak voor de 2de climax van Act of Rage :(

Hier de afspeellijst:

View on YouTube
K
Paultheone wrote:Mean Machine heeft op hun kanaal een aantal van hun tracks geupload, alleen zijn ze allemaal wel wat aangepast en allemaal 155 BPM nu.
"Zie jouw avatar"
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Staat aan de korte kant. Dat is goed te zien ook op die foto
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Paultheone wrote:Mean Machine heeft op hun kanaal een aantal van hun tracks geupload, alleen zijn ze allemaal wel wat aangepast en allemaal 155 BPM nu.
Wat valt Midnight tegen zeg...
Desondanks wel benieuwd naar Mean Machine zaterdag
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wow, wat hebben ze met Midnight gedaan dan :P Paar andere die ik ehb beluisterd vallen dan nog wel mee... lijken alleen wat opgepoetst ofzo.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Bus is eindelijk regelgeld dus : ZIN IN!!!1!
B
Wtf hebben ze met Midnight gedaan?... :cry: :cry: :cry:

Edit: ze hebben echt veel platen verkracht zeg...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
bloemkool wrote:Wtf hebben ze met Midnight gedaan?... :cry: :cry: :cry:

Edit: ze hebben echt veel platen verkracht zeg...
Godverdomme wat droevig dit zeg. Hoop dat ze niet elke track nog gaan aanpassen (lees: verneuken), sommigen zijn nog te redden.