Of misschien is er gewoon geen anthem?
En wat is jou probleem?wrote:wrote:1 week voor het feest en nog steeds geen spoor van een anthem. Dit is gewoon belachelijk en amateuristisch.![]()
En wat is jou probleem?wrote:wrote:1 week voor het feest en nog steeds geen spoor van een anthem. Dit is gewoon belachelijk en amateuristisch.![]()
Jij kan blijkbaar niet goed lezen. Nergens geef ik aan dat ik B2S een amateuristische organisatie vind. Ik vind het gewoon belachelijk dat hij er nog niet is, zelfs nog geen spoor van dat hij al ergens gedraaid is.wrote:B2S een amateuristische organisatie noemen
Wie weet hebben ze wel een goede reden, als verrassingselement of zo.
Stop gewoon met huilen om het anthem. Die komt er toch wel. En zo niet, ook goed.
wrote:Jij kan blijkbaar niet goed lezen. Nergens geef ik aan dat ik B2S een amateuristische organisatie vind.
Nee inderdaad, hoe komt ie erbij. Wie had je dan in gedachten?wrote:Dit is gewoon belachelijk en amateuristisch.
Leek mij dat hij dan impliceerde dat degene ook amateuristisch was die verantwoordelijk is voor die gang van zakenwrote:Hij noemt de organisatie niet amateuristisch, hij noemt deze gang van zaken amateuristisch. Da's heel wat anders.
Of ze gooien het dit jaar heel professioneel over een andere boegwrote:1 week voor het feest en nog steeds geen spoor van een anthem. Dit is gewoon belachelijk en amateuristisch.
Dit bedoel ik duswrote:Hij noemt de organisatie niet amateuristisch, hij noemt deze gang van zaken amateuristisch. Da's heel wat anders.
Kun je hem pb'en?wrote:Heb via via vernomen dat het anthem echt ziekelijk goed klinkt, maar ik ga hem hier niet delen.
De dingen die de meeste mensen eigenlijk niet willen weten doen ze dan wel (ookal zie je vaak alleen maar wat truss en een paar lampen in die opbouwvids). Toch wel aparte keuzes dat B2S maakt dit jaar.wrote:Ze gaan in iedergeval dagelijks een (update) video maken van de opbouw. Daar zullen we dinsdag mee beginnen....mss maandag al.