Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer zouden ze beginnen met de opbouw. Is dat maandag al?
In het verleden hebben ze weleens per dag een samenvatting online gezet, ik vind het persoonlijk altijd wel nice alhoewel er dan niet veel te zien is vaak. Maartoch :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Vip dek recht tegenover de stage? gewoon achterin zeker ofwa


Ze hebben een tijdje terug aangegeven een stage van meer dan 100 meter breed te bouwen, dus grote kans dat ie aan de lange zijde komt te staan. Dan is een VIP-denk daar recht tegenover natuurlijk niet zo ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
sonnebloem schreef:
Vip dek recht tegenover de stage? gewoon achterin zeker ofwa


Ze hebben een tijdje terug aangegeven een stage van meer dan 100 meter breed te bouwen, dus grote kans dat ie aan de lange zijde komt te staan. Dan is een VIP-denk daar recht tegenover natuurlijk niet zo ver weg.


Ze hadden het over 140 meter in een wist-je-dat mailtje. Zelfs op de lange zijde is die 140 meter niet te halen. Ga er maar gewoon vanuit dat die op de vertrouwde plaats staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:00 
 

Maar stel he dat het wel over de lange zijde gaat (ik denk het ook niet hoor), dan is je VIP-ticket ineens wel het geld waard! Hoe vet zou het zijn als je het vanaf de andere lange zijde allemaal kunt aanschouwen :oh: Zover sta je er dan niet vanaf volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Maar stel he dat het wel over de lange zijde gaat (ik denk het ook niet hoor), dan is je VIP-ticket ineens wel het geld waard! Hoe vet zou het zijn als je het vanaf de andere lange zijde allemaal kunt aanschouwen :oh: Zover sta je er dan niet vanaf volgens mij!


Ja dan zou dat echt veel logischer zijn... We zullen het wel zien :) Hoop het niet overigens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar stilletjes rond Hard Bass vanaf b2s zijn kant. Schep eens wat duidelijkheid over een OST (?) en de 'hype' van voorgaande jaren is er ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Iemand die nog een locker wil over kopen ? blijkbaar heb ik er al 1 bij mijn Vip kaart :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vind het maar stilletjes rond Hard Bass vanaf b2s zijn kant. Schep eens wat duidelijkheid over een OST (?) en de 'hype' van voorgaande jaren is er ook niet.


Precies dit......volgende week zien we gewoon een bericht "B2S vraagt uitstel van betaling......" :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vind het maar stilletjes rond Hard Bass vanaf b2s zijn kant. Schep eens wat duidelijkheid over een OST (?) en de 'hype' van voorgaande jaren is er ook niet.

Vind het ook raar dat ze het zo stil houden rond het parade paardje van b2s wat betreft indoor feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kiloknaller schreef:
Maar stel he dat het wel over de lange zijde gaat (ik denk het ook niet hoor), dan is je VIP-ticket ineens wel het geld waard! Hoe vet zou het zijn als je het vanaf de andere lange zijde allemaal kunt aanschouwen :oh: Zover sta je er dan niet vanaf volgens mij!


Ja dan zou dat echt veel logischer zijn... We zullen het wel zien :) Hoop het niet overigens...

Zo logisch vind ik dat niet want aan de andere lange kant bevinden zich al de normale decks zoals bij Qlimax.
Wat is dan de toegevoegde waarde van een vip deck als die daar ook op dezelfde plek is?

Juist op de korte zijde is het logisch want daar is geen deck waar je kunt dansen.
En volgens mij had qlimax ook een vip deck op de korte zijde in november.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Rickzel schreef:
Kiloknaller schreef:
Maar stel he dat het wel over de lange zijde gaat (ik denk het ook niet hoor), dan is je VIP-ticket ineens wel het geld waard! Hoe vet zou het zijn als je het vanaf de andere lange zijde allemaal kunt aanschouwen :oh: Zover sta je er dan niet vanaf volgens mij!


Ja dan zou dat echt veel logischer zijn... We zullen het wel zien :) Hoop het niet overigens...

Zo logisch vind ik dat niet want aan de andere lange kant bevinden zich al de normale decks zoals bij Qlimax.
Wat is dan de toegevoegde waarde van een vip deck als die daar ook op dezelfde plek is?

Juist op de korte zijde is het logisch want daar is geen deck waar je kunt dansen.
En volgens mij had qlimax ook een vip deck op de korte zijde in november.


Nope, Qlimax VIP deck was aan de lange zijde, links van de stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax heeft geen vip decks, alleen een vip lounge.

Ze hadden ditjaar voor het eerste de foh recht tegenover de stage, met een deck ernaast voor die speciale mensjes, ik denk dat daar nu ook de vip zal zijn.

Zoals er al staat is dit de eerste keer met vip deck, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Qlimax heeft geen vip decks, alleen een vip lounge.

Ze hadden ditjaar voor het eerste de foh recht tegenover de stage, met een deck ernaast voor die speciale mensjes, ik denk dat daar nu ook de vip zal zijn.

Zoals er al staat is dit de eerste keer met vip deck, ben benieuwd.


Oeps, vergissing :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
chas1n schreef:
Vind het maar stilletjes rond Hard Bass vanaf b2s zijn kant. Schep eens wat duidelijkheid over een OST (?) en de 'hype' van voorgaande jaren is er ook niet.


Precies dit......volgende week zien we gewoon een bericht "B2S vraagt uitstel van betaling......" :x

Vooral na het bericht van SFX, het zit me ook niet echt lekker moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ooit gedacht dat ze het speciaal willen houden een keertje ;) en niet dat de (mogelijke) 4 tracks overplayed zijn voordat het begint?

Je zorgen maken.. xd

Met Freaqshow deed Q het ook heel laat en dat pakte erg goed uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal ook wel de reden zijn waarom er geen registratie is dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk niet dat we ons ergens zorgen over hoeven te maken toch? zo'n beetje alle feesten van Q en b2s zijn rendabel genoeg om je nergens zorgen over te hoeven maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Denk niet dat we ons ergens zorgen over hoeven te maken toch? zo'n beetje alle feesten van Q en b2s zijn rendabel genoeg om je nergens zorgen over te hoeven maken.


eneuh... het is uitverkocht. Dan hebben ze de begroting toch gewoon rond lijkt me ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het stilletjes rond Hardbass is, impliceerde ik niet het faillissement van b2s mee xd .. Dat zie ik zo gauw nog niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Een uitverkocht feest cancelen kost nog meer dan het door laten gaan :lol:
Nee dat zie ik sowieso niet gebeuren. B2s en q dance zijn de winstgevende onderdelen van sfx dus. Gewoon volgende week hard bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Een uitverkocht feest cancelen kost nog meer dan het door laten gaan :lol:
Nee dat zie ik sowieso niet gebeuren. B2s en q dance zijn de winstgevende onderdelen van sfx dus. Gewoon volgende week hard bass.

Inderdaad, mss een btje off-topic maar ik zag dit nieuwe bericht:
http://www.quotenet.nl/Nieuws/ID-T-eige ... ang-172182

Citaat:
'De grote moneymaker van ID&T zijn de hardstyle feesten van Qdance en B2S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1 week voor het feest en nog steeds geen spoor van een anthem. Dit is gewoon belachelijk en amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
1 week voor het feest en nog steeds geen spoor van een anthem. Dot is gewoon belachelijk en amateuristisch.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me best vet dat je het anthem pas hoort als je daar staat eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 13:22 
 

Mean Machine die opeens Protect & Serve erop klapt. Weet zeker dat de meerderheid denkt dat dat t anthem is.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten