Gaat nu ieder topic gebruikt worden om Sain7 belachelijk te maken?
Dat doet hij toch echt zelf.wrote:Gaat nu ieder topic gebruikt worden om Sain7 belachelijk te maken?
Dat doet hij toch echt zelf.wrote:Gaat nu ieder topic gebruikt worden om Sain7 belachelijk te maken?
Idd.wrote:
Verder liever geen:
Frontliner
Brennan Heart
Code Black
Psyko Punkz
Zatox
Digital Punk
Ik denk weer 4 OST's + misschien een algemeen anthem voor HardBass zelf.wrote:Wat zal dit keer het anthem worden denken jullie?
Zullen ze dan weer alle OST's door 1 producer (zoals Hard Driver in 2014) laten doen of elke live-act 1 OST? Hoop zelf namelijk op het tweede want daar zijn vorig jaar toch wat leuke plaatjes uitgekomen.wrote:Ik denk weer 4 OST's + misschien een algemeen anthem voor HardBass zelf.wrote:Wat zal dit keer het anthem worden denken jullie?
Dit lijkt me inderdaad de meest logische line-up, ipv wat je hier zoal voorbij ziet komenwrote:
Sound Rush
Max Enforcer
Atmozfears
Live: NCBM
Audiofreq
Zatox /OF/ Brennan Heart
Psyko Punkz
Live: The Pitcher
Frequencerz /OF/ B-Front
Jack Of Sound
Digital Punk
Live: Gunz For Hire
E-Force
Radical Redemption
Regain
Live: Warface & Delete /OF/ Warface & ... / Delete & ...
Niet Headshot?wrote:Ik denk weer 4 OST's + misschien een algemeen anthem voor HardBass zelf.wrote:Wat zal dit keer het anthem worden denken jullie?
Nieuwe generatie Timothywrote:Niet Headshot?wrote:Ik denk weer 4 OST's + misschien een algemeen anthem voor HardBass zelf.wrote:Wat zal dit keer het anthem worden denken jullie?
Zou geweldig zijnwrote: Het lijkt me dat NCBM in ieder geval een zekerheid is voor één van de liveacts.
Ga gewoon weg.wrote:Headshot..dat blijft echt een van de meest overrated platen ooit.
Ik zag je deze reactie volgens mij ook geven op partyflock, en ik ben nu toch wel eens benieuwd of je jezelf ook kan onderbouwen. Wat maakt mij volgens jou overgewaardeerd? Ik werk er hard voor en ik doe gewoon wat ik zelf tof vindt om te doen.. gezien de volle stages, reacties uit het publiek, reacties op bijv. social media en vertrouwen vanuit organisaties vinden anderen het blijkbaar ook tof. Ben ik dan overgewaardeerd omdat jij mij niet goed vindt?wrote: Snap nog steeds de hype rondom Deetox. Ze is zo overgewaardeerd!!
Je zou toch moeten weten dat erop Hardtraxx een 'alles kut enter' sfeer hangtwrote:Ik zag je deze reactie volgens mij ook geven op partyflock, en ik ben nu toch wel eens benieuwd of je jezelf ook kan onderbouwen. Wat maakt mij volgens jou overgewaardeerd? Ik werk er hard voor en ik doe gewoon wat ik zelf tof vindt om te doen.. gezien de volle stages, reacties uit het publiek, reacties op bijv. social media en vertrouwen vanuit organisaties vinden anderen het blijkbaar ook tof. Ben ik dan overgewaardeerd omdat jij mij niet goed vindt?wrote: Snap nog steeds de hype rondom Deetox. Ze is zo overgewaardeerd!!
Wat is dat nou weer voor slap excuus?wrote:Je zou toch moeten weten dat erop Hardtraxx een 'alles kut enter' sfeer hangtwrote:Ik zag je deze reactie volgens mij ook geven op partyflock, en ik ben nu toch wel eens benieuwd of je jezelf ook kan onderbouwen. Wat maakt mij volgens jou overgewaardeerd? Ik werk er hard voor en ik doe gewoon wat ik zelf tof vindt om te doen.. gezien de volle stages, reacties uit het publiek, reacties op bijv. social media en vertrouwen vanuit organisaties vinden anderen het blijkbaar ook tof. Ben ik dan overgewaardeerd omdat jij mij niet goed vindt?wrote: Snap nog steeds de hype rondom Deetox. Ze is zo overgewaardeerd!!