Die heb ik ook gezien jawrote:Ik zag ook een mooie hypocriete reactie onder die Rebelion post. “Als je het niet leuk vind kom je toch vroeger en ga je eerder naar huis? Ik zelf heb me juist kapot verveeld tijdens de eerste 3 teams!”
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
watwrote:Ik zag ook een mooie hypocriete reactie onder die Rebelion post. “Als je het niet leuk vind kom je toch vroeger en ga je eerder naar huis? Ik zelf heb me juist kapot verveeld tijdens de eerste 3 teams!”
Gelukkig vlogen die platen allemaal zo voorbij met 165 BPMwrote:Dan betaal je dus 80 euro voor een feest waarvan je eigenlijk al weet dat je de eerste drie teams gay vind en jezelf alleen maar kan vermaken tijdens die anderhalf uur dat Rebelion plaatjes mag draaien. Klinkt logischwrote:Ik zag ook een mooie hypocriete reactie onder die Rebelion post. “Als je het niet leuk vind kom je toch vroeger en ga je eerder naar huis? Ik zelf heb me juist kapot verveeld tijdens de eerste 3 teams!”
Ernstig dit hoorwrote:Ik zag ook een mooie hypocriete reactie onder die Rebelion post. “Als je het niet leuk vind kom je toch vroeger en ga je eerder naar huis? Ik zelf heb me juist kapot verveeld tijdens de eerste 3 teams!”
Ik vraag me dan echt af wat die mensen dan allemaal doen tot die laatste 2 uur bezig zijn. 
oet oet schepn tot je neus bloedtwrote:Ik vraag me dan echt af wat die mensen dan allemaal doen tot die laatste 2 uur bezig zijn.
-
A
Drugs offtopicwrote:Ik vraag me dan echt af wat die mensen dan allemaal doen tot die laatste 2 uur bezig zijn.
zeg dat gvdwrote:En bedankt, nu heb ik (al) zin om te zuipen.
Ben wel erg teleurgesteld dat er geen nieuw poepnek verhaal is
Zou wat zijn als die chick er een hobby van ging maken..wrote:Ben wel erg teleurgesteld dat er geen nieuw poepnek verhaal is
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 18 hours ago
wrote:Ben wel erg teleurgesteld dat er geen nieuw poepnek verhaal is
Even genoeg geluld over muziek. Echt een hele diepe buiging voor de mensen die het licht hebben gedaan
Ben benieuwd of ze dit volgend jaar gaan overtreffen.
Inderdaad. Het licht was echt 10x vetter dan op Qlimax afgelopen jaar. Vond sowieso lichtshow op qlimax afgelopen twee edities best matig.wrote:Even genoeg geluld over muziek. Echt een hele diepe buiging voor de mensen die het licht hebben gedaan![]()
![]()
![]()
Eens!wrote:Even genoeg geluld over muziek. Echt een hele diepe buiging voor de mensen die het licht hebben gedaan![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens Stef. Ondanks team red vond ik het zelfs een van de leukste (7) edities. Volgend jaar gewoon weerwrote:Ik lees veel soortgelijke berichten. Maar wat is er gebeurt met de instelling dat afgelopen jaar zo'n topjaar was in de scene? Ik vind het ook een beetje gevaarlijk als het normaal gaat worden dat er op 165 wordt gedraaid maar voor mij blijven er nog ontzettend veel positieve dingen aanwezig in de scene. Veel evenementen en artiesten die het voor mij persoonlijk leuk houden. En is er nog genoeg waar ik dit jaar naar uitkijk.wrote:Maarja ik zie wel hoe lang het nog leuk blijft. Merk al wel dat mijn interesse in die nieuwe muziek aan het dalen is, ga tegenwoordig ook met een hele andere instelling naar een fissa dan voorheen. Zal de leeftijd wel zijn.
Ik weet dat het voor iedereen persoonlijk anders is maar kijken we niet iets tè pessimistisch naar de toekomst?
Ik word wel beetje depressief bij het lezen van deze topic
Deze antwoord ga ik niet bevragen.wrote:Ik word wel beetje depressief bij het lezen van deze topic
En @ Extrakater
Er zit natuurlijk een verschil tussen het luisteren van hardstyle en het gaan naar feesten, aka alleen luisteren wat jij leuk vindt tegenover een klein deel van de avond je favoriete platen luisteren. Daarom ga ik zelf ook alleen naar feesten waarvan een groot deel van de namen muziek hebben/draaien die ik echt leuk vind.
Deze topic is correct Nederlandswrote:Deze antwoord ga ik niet bevragen.wrote:Ik word wel beetje depressief bij het lezen van deze topic
En @ Extrakater
Er zit natuurlijk een verschil tussen het luisteren van hardstyle en het gaan naar feesten, aka alleen luisteren wat jij leuk vindt tegenover een klein deel van de avond je favoriete platen luisteren. Daarom ga ik zelf ook alleen naar feesten waarvan een groot deel van de namen muziek hebben/draaien die ik echt leuk vind.
waarvan 2 minuten introwrote:Wtf 13 minutenwrote:Team blauw
-edit- 3:30 eigenlijk
B2s zegt nu in de comments dat er full sets online komen na de live edits