Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Over heel het concept gesproken, volgend jaar is een jubileumjaar. Je zou zeggen dat ze daar wel iets moois mee kunnen verzinnen dat uitverkoopt.


Dan zou ik teams maken met dj's die platen van vroeger tot nu draaien (A la Defqon Legends).

Maar even over zaterdag. Heb weinig meegekregen van Team Red (Rebelion) maar als ik die filmpjes zo terugkijk klonk het niet onaardig. Ik vind het niet erg als er wat sneller wordt gedraaid. Maar ik snap van de meeste het punt wel. Je moet maar zo zien (of hopen) met Rebelion: Die gasten hebben dalijk een eigen genre ontwikkeld (rawcore ofzo) en die zie je over een paar jaar niet meer terug op een Hard Bass of op een ander groot feest. Zullen vast wel organisaties/dj's zijn die meegaan met de hypetrein en avonden organiseren voor de mensen die er blij van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop idd dat het een apart genre wordt met een aparte stage. Meer ruimte voor andere echte raw dj’s op de raw stages :D

Maar als je dan al ziet dat E-Force ook met de hype meegaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat hij wel mee moest gaan met de hype. Anders krijg je elke keer van die scheve BPM snelheden. Net of je op de snelweg naar de 130 gaat en teruglaat zakken naar 100, dan weer terug naar 130 enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bedoel ik niet. Er zaten bepaalde nieuwe tracks tussen van hem die een beetje leken op de stijl van Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RoyAPO schreef:
Maar als je dan al ziet dat E-Force ook met de hype meegaat...


sennid schreef:
Denk dat hij wel mee moest gaan met de hype.



Hij had op dat moment geen keuze idd ;)

Dit vind ik onzin. Of is het sarcasme? Hij heeft alle keuze van de wereld om mee op de hype trein te springen of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dit vind ik onzin. Of is het sarcasme? Hij heeft alle keuze van de wereld om mee op de hype trein te springen of niet.


Maar tijdens een set kom je nogal snel over als een stoorzender wanneer je zelf steeds het tempo weer terug draait. Tenzij het om de tracks zelf gaat dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dit vind ik onzin. Of is het sarcasme? Hij heeft alle keuze van de wereld om mee op de hype trein te springen of niet.


Tuurlijk heeft hij een keuze. Maar of dat een vrije keuze was of dat hij indirect in die richting is geduwd weten we niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Deze stijlen zijn bovendien zo verschillend dat ik vanwege Team Red niet naar Hard Bass ben gegaan. Andersom hoor ik ook vaak dat een gedeelte de eerste 2 teams bewust overslaan en pas vanaf Team Yellow binnen komen gewandeld..
Daarom vind ik vooral dat b2s zich ernstig moet afvragen of ze de deze weg wel moeten willen blijven volgen.


Ik vind hardstyle juist leuk om dat het zo gevarieerd en breed is, en een avond waarop dat op een opbouwende manier allemaal samen komt is voor mij perfect. Ik zou het zelf heel erg jammer vinden als op een feest als Hard Bass alleen maar 'euphoric' of alleen maar 'raw' zou zijn. Dat zou voor mij dan juist weer een reden zijn om niet te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Link naar het origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Helicaze schreef:
Dit vind ik onzin. Of is het sarcasme? Hij heeft alle keuze van de wereld om mee op de hype trein te springen of niet.


Wat moet 'ie doen dat op dat moment? Gewoon een plaat inmixen op 165 en terugzetten naar 155? Of moet 'ie van te voren fittie maken met collega's en zeggen dat ze godverdomme normaal moeten doen godverdomme? Als je er een discussie van maakt als artiest zijnde verlies je er alleen maar mee. Beetje makkelijk zeggen vanuit ons perspectief dat je er iets tegen kunt doen.

Ik vind dat Delete en E-Force op dat moment best mogen zeggen dat ze normaal moeten doen. Of iemand van b2s. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Delete akkoord gaat met 165bpm. Is toch waanzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete Delete Delete Delete Delete Delete Delete tell us plz x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Exterkate schreef:
Helicaze schreef:
Dit vind ik onzin. Of is het sarcasme? Hij heeft alle keuze van de wereld om mee op de hype trein te springen of niet.


Wat moet 'ie doen dat op dat moment? Gewoon een plaat inmixen op 165 en terugzetten naar 155? Of moet 'ie van te voren fittie maken met collega's en zeggen dat ze godverdomme normaal moeten doen godverdomme? Als je er een discussie van maakt als artiest zijnde verlies je er alleen maar mee. Beetje makkelijk zeggen vanuit ons perspectief dat je er iets tegen kunt doen.

Ik vind dat Delete en E-Force op dat moment best mogen zeggen dat ze normaal moeten doen. Of iemand van b2s. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Delete akkoord gaat met 165bpm. Is toch waanzin?


Ach is toch allemaal jaknikken, konten likken en vriendjes blijven-gedoe uiteindelijk. Denk als dat ze het ermee oneens zijn ze het alsnog wel doen om met de stroom mee te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:12 
 
Hardtraxxer

Ondanks dat ik het enorm naar mijn zin heb gehad op Hard Bass, is het denk ik wel de laatste keer geweest voor mij. Ik kan mij gewoon niet vinden in de sounds van Team Rood. Naast hardstyle ben ik ook echt niet vies van hardcore of uptempo hardcore, maar dit is het gewoon net niet. Daarnaast is het publiek echt tam tot een uur of drie, wat enorm zonde is en de sfeer in de zaal niet ten goede komt.

Los van dit was de show wel echt episch en heb ik intens genoten van Green en Yellow (L).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het viel me overigens op Freaqshow op dat de euforische artiesten een stuk minder goed doorkwamen op groot geluid. Misschien kan een expert/producer mij dit bevestigen, maar mijn gut feeling is dat het geluid ook ingesteld staat op die nieuwe kicks. Deze zouden zomaar eens op een andere range frequenties moeten werken waardoor je ook andere setups moet hebben qua speakers.


Mwoah, weet niet precies hoe dit zit maar heb mij wel 's een vergelijking laten vertellen van house & hardstyle. House klinkt eigenlijk altijd goed op een groot systeem, puur omdat het heel erg simpel in elkaar zit ('t zijn vooral alleen kicks met een riedeltje). Hardstyle daarintegen is heel erg complex, vooral euforische hardstyle met melodielijnen en gepitchte kicks.

Eigenlijk is raw hardstyle (vooral met gated kicks) ook heel simpel, wel heel bruut vaak, maar ook simpel. Vandaar dat het wellicht ook beter klinkt.

Correct me if i'm wrong btw ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Link naar het origineel?


https://www.facebook.com/officialhardbass/videos/10155462685651747/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

sennid schreef:

Dank ik heb ook mijn nuttige bijdrage gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
sennid schreef:

Dank ik heb ook mijn nuttige bijdrage gedaan.


Zie het ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op jongens, doe even die Delete bril af. Tuurlijk is Delete hier net zo medeschuldig aan als de andere heren in het team. Zelf is het ook geen uitzondering dat hij ~160BPM draait. Kunnen nu wel alles op Rebelion afschuiven maar dat is ook niet helemaal fair, bovendien klonken veel van Delete net zo inspiratieloos en saai al menig andere 13/12 raw platen imo. Sommige Rebelion platen bevatten ook nog een gave melodie en/of zang. Iets wat je bij Delete zijn platen absoluut niet terug hoort dus wie is er dan eentonig? Qua het extreem hoge BPM heeft die zich misschien een beetje laten opnaaien en weinig keus gehad maar je kunt mij niet wijs maken dat hij het hier absoluut niet mee eens was om het op deze manier te doen aan zijn hele houding/reacties te zien.

/rantoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

sennid schreef:


Altijd leuk hoe een discussie binnen een paar minuten omslaat in elkaar persoonlijk aanvallen, om de discussie maar te winnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kom op jongens, doe even die Delete bril af. Tuurlijk is Delete hier net zo medeschuldig aan als de andere heren in het team. Zelf is het ook geen uitzondering dat hij ~160BPM draait. Kunnen nu wel alles op Rebelion afschuiven maar dat is ook niet helemaal fair, bovendien klonken veel van Delete net zo inspiratieloos en saai al menig andere 13/12 raw platen imo. Sommige Rebelion platen bevatten ook nog een gave melodie en/of zang. Iets wat je bij Delete zijn platen absoluut niet terug hoort dus wie is er dan eentonig? Qua het extreem hoge BPM heeft die zich misschien een beetje laten opnaaien en weinig keus gehad maar je kunt mij niet wijs maken dat hij het hier absoluut niet mee eens was om het op deze manier te doen aan zijn hele houding/reacties te zien.

/rantoff

Volledig mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
TropicalDanny schreef:
Deze stijlen zijn bovendien zo verschillend dat ik vanwege Team Red niet naar Hard Bass ben gegaan. Andersom hoor ik ook vaak dat een gedeelte de eerste 2 teams bewust overslaan en pas vanaf Team Yellow binnen komen gewandeld..
Daarom vind ik vooral dat b2s zich ernstig moet afvragen of ze de deze weg wel moeten willen blijven volgen.


Ik vind hardstyle juist leuk om dat het zo gevarieerd en breed is, en een avond waarop dat op een opbouwende manier allemaal samen komt is voor mij perfect. Ik zou het zelf heel erg jammer vinden als op een feest als Hard Bass alleen maar 'euphoric' of alleen maar 'raw' zou zijn. Dat zou voor mij dan juist weer een reden zijn om niet te gaan.


100% met het eerste gedeelte eens. Wanneer artiesten en/of organisaties namelijk niet meer zouden experimenteren raakt iedereen er heel snel op uitgekeken. En ik vind feesten waar een goede opbouw in zit ook heel belangrijk. Echter zoals ik eerder al aangaf vind ik wel dat er grenzen zijn. De muziek van bijv. B-Front, Phuture Noize en SZP vallen ook onder de noemer "Raw Hardstyle", maar laten we eerlijk zijn dat je hun muziek toch totaal niet kunt vergelijken met een Rebelion of Delete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize is zeker geen raw hardstyle meer. Heeft ie zelf ook gezegd. Hij wilt als een hardstyle dj gezien worden en dat is ie imo ook.
Maar voor de rest heb je wel gelijk. Ik denk dat het tijd is voor een nieuw Sub genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 23:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Phuture Noize is zeker geen raw hardstyle meer. Heeft ie zelf ook gezegd. Hij wilt als een hardstyle dj gezien worden en dat is ie imo ook.
Maar voor de rest heb je wel gelijk. Ik denk dat het tijd is voor een nieuw Sub genre


Oh geweldig, nog meer gastjes die hun subgenre gaan defenden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
Phuture Noize is zeker geen raw hardstyle meer. Heeft ie zelf ook gezegd. Hij wilt als een hardstyle dj gezien worden en dat is ie imo ook.
Maar voor de rest heb je wel gelijk. Ik denk dat het tijd is voor een nieuw Sub genre


Oh geweldig, nog meer gastjes die hun subgenre gaan defenden

Alsof dat bij gearbox niet al gebeurt haha
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten