Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Nee is niet alleen een smaak. Ben het er wel mee eens dat je je mening moet kunnen uiten, maar onderbouw dat in ieder geval wel even. Zeggen dat euforisch gay is klinkt natuurlijk heel cool, maar daar zeg je geen kut mee.


Ik reageerde op iemand dat deze reactie beschermde: die willen alleen maar zoveel mogelijk ping pong kicks op een zo hoog mogelijk tempo horen binnen 1 minuut. En dan lekker meeschreeuwen en kickrolls mislaan met je volgepompte armen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een ander dingetje over de show rondom hardbass vergelijkend met qlimax. Het valt mij op dat er voornamelijk gebruik is gemaakt van een hele berg moving heads (de bewegende lampen) verspreid over de zaal en lasers. In tegenstelling tot qlimax wordt de stage zelf hier amper verlicht, waardoor deze vaak in het donker staat. Vind dit best zonde eigenlijk..

Ja, ook deze mening is gebaseerd op filmpjes, maar heb er ondertussen best veel gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Vind het sowieso merkwaardig dat er leden zo'n specifieke/detaillistische mening kunnen geven over een feest waar ze niet geweest zijn..



is toch fa2 a sahbi
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
RTM93 schreef:
Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.

Ik heb hier ook echt een hekel aan. Een hardcore editje van een hardstyle plaat als afsluiter van een liveset als laatste team vind ik prima. B-Freqz - Bitch Hardcore edit.

Voor de rest is het bijna altijd kut om met hardcore af te sluiten. Mind Dimension Defqon Indigo afgesloten, volgens mij zonder hardcore. Dikke prima.


FOUT!

Igneon System & [KRTM] - Jack No. 7 is Industrial Hardcore.

Hardcore afsluiten is prima op zijn tijd, maar met Hard Bass is dit imo ook een beetje vreemd.

Excuses, ik kan me dit niet meer herinneren. Nog altijd beter dan een kwartier lang hardcore als afsluiter. Hardcore afsluiter op hardstyle feesten = eerder naar huis toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Ben ik de enige die zich tot half 5 vreselijk heb zitten irriteren aan het geluid.
Man man man, waar ik ook stond, ik kon gewoon normaal communiceren met mijn maten..
Balen, want ik keek juist zo uit naar team Yellow, maar die nummers kwam dus totaal niet door bij mij.
Vanaf Adaro en vooral bij Team Red stond het geluid eindelijk goed.

Balen, want verder heb ik me prima vermaakt, maar vond dit wel echt kwalijk voor het geld wat er betaald wordt voor zo'n feestje.

Precies hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het geluid ook drama ja. Had er ook een stuk meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezien de vele 'discussies' wil ik hier ook even wat over kwijt.

Allereerst respecteer ik ieder z'n stijl qua muziek. Het blijft een kwestie van smaak. Toch vind ik dat je kritisch mag zijn en moet kunnen discussiëren, MITS het ook relevant is. En daar zit naar mijn mening nu net het probleem. De kloof tussen bijv. Team Red en Team Green is inmiddels zo groot dat je je moet afvragen of het überhaupt nog nut heeft om erover te discussiëren. Wanneer standpunten (lees: stijlen) zo van elkaar verschillen krijg je namelijk geen nuttige feedback meer, maar vooral mensen die zich (onnodig) aangevallen voelen en die zich koste wat kost willen verdedigen.

Deze stijlen zijn bovendien zo verschillend dat ik vanwege Team Red niet naar Hard Bass ben gegaan. Andersom hoor ik ook vaak dat een gedeelte de eerste 2 teams bewust overslaan en pas vanaf Team Yellow binnen komen gewandeld..

Daarom vind ik vooral dat b2s zich ernstig moet afvragen of ze de deze weg wel moeten willen blijven volgen. Natuurlijk kijkt men naar trends en zoeken ze constant naar vernieuwingen, maar je moet ergens en grens trekken, ongeacht welke hype. Het voorbeeldje wat ik hierboven aangaf, zegt mij in ieder geval dat ze die grens al hebben overtreden. Experimenteren kan (en moet misschien ook wel), maar doe dat op een festival als Decibel, waar mensen een keuze hebben. Niet op je grootste indoor evenement. Zo voorkom je denk ik een hoop van dit soort nutteloze taferelen.

Vrede op aarde, dames en heren! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vanaf toen stond de deur naar deze idioterie ineens wagenwijd open en is het blijkbaar normaal om om 05:00 al 160+ te draaien. Ik vind een hardcore afsluiter prima op een hardstyle feest om even lekker gas te geven, maar dit gaat echt nergens over. Logisch dat de eerste twee teams de boel niet losgedraaid krijgen, iedereen weet dat ie later nog naar 160bpm schotse teringherrie moet luisteren. En het zou technisch gezien nog niet eens hardcore zijn.


Even inhakend hierop (nu we toch even offtopic dreigen te dwalen): Je ziet dat met name de nieuwe generatie die-hard luisteraars hier voor gaat. Ik hoor het wel eens om me heen: "wachten tot we los mogen gaan". Bij een nieuwer publiek met een uitgesproken voorkeur kun je classics draaien wat je wilt, maar ga je toch niets veranderen aan die houding. Hetzelfde dat je bij mij vrij moeilijk erin gaat krijgen dat ik Rebellion leuk moet vinden. Ik heb vandaag wat filmpjes terug gekeken, maar sta verbaasd over wat voor enorme bak herrie ik het vind terwijl anderen het waanzinnig vinden.

Is het zonde dat er voor mij persoonlijk daardoor minder te halen is op een feest? Natuurlijk! Maar zo heeft iedere generatie zijn vernieuwers die wel of niet positief beoordeeld worden door publiek (zie een Headhunterz in 2005/2006, Crypsis in 2009 etcetera, Sub Zero Project vorig jaar).

Het viel me overigens op Freaqshow op dat de euforische artiesten een stuk minder goed doorkwamen op groot geluid. Misschien kan een expert/producer mij dit bevestigen, maar mijn gut feeling is dat het geluid ook ingesteld staat op die nieuwe kicks. Deze zouden zomaar eens op een andere range frequenties moeten werken waardoor je ook andere setups moet hebben qua speakers.

Offtopic uit.

Citaat:
Daarom vind ik vooral dat b2s zich ernstig moet afvragen of ze de deze weg wel moeten willen blijven volgen. Natuurlijk kijkt men naar trends en zoeken ze constant naar vernieuwingen, maar je moet ergens en grens trekken, ongeacht welke hype. Het voorbeeldje wat ik hierboven aangaf, zegt mij in ieder geval dat ze die grens al hebben overtreden. Experimenteren kan (en moet misschien ook wel), maar doe dat op een festival als Decibel, waar mensen een keuze hebben. Niet op je grootste indoor evenement. Zo voorkom je denk ik een hoop van dit soort nutteloze taferelen.

Dit ook. B2S heeft een spannend jaar voor de boeg waarin ze moeten laten zien met de tijd mee te kunnen. Een werkend concept uitmelken is 1, maar een nieuw concept goed opzetten is heel wat anders. Met Pussy Lounge hebben ze een grote hit te pakken, nu kijken of ze in de Hardstyle zich weer verder kunnen ontwikkelen. Daarnaast ook in de social media/reclamestrategie, want de hypes lijken niet meer te leven, zoals ook hier blijkt aan de kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
RoyAPO schreef:
Ik denk dat velen zo denken hier DL22 :lol:. Wat die fans in hun fan groepen schrijven zal mij een reet roesten, dat spoken ze zelf maar uit. Als ze maar niet met die onzin komen aanzetten in een algemene Facebook groep :lol:. Hetzelfde geldt dus voor die uitspraak van basshunterz. Zo’n 70% minimaal hier heeft niks met Rebelion (of hun fans) of heeft er zelfs afkeer van. Dan mag je wat mij betreft hier best je irritaties even uitspuwen net zoals ik doe soms :P


Schattig dat je je vriendje beschermt, maar die reactie is gewoon even dom als de jongen in de geposte foto.
In die algemene groep mag je voor zover ik weet ook gewoon je mening verkondigen. Je wil hier discussiëren over een smaak kwestie. Mensen die nog maar een paar jaar in de hardstyle scene zitten en zich niet echt verdiepen in het verleden ervan, weten gewoon niet beter dan de muziek dat nu gemaakt wordt. Als ik 5 jaar jonger was had ik misschien geen feeling gehad met de classics die team blue draaide. Mogen zij dan hun irritaties hier uitspuwen omdat ze het niet leuk vinden? Ja dat moet kunnen, maar moet je hun dan zo afbreken, haten en een afkeer van hebben?


Ondanks dat ik je niet ken, leuk dat we vriendjes zijn Roy! :)

Ik geef je gelijk over dat stuk van de reactie, was inderdaad ook wat kort door de bocht :thumbup:
Toch blijf ik wel gewoon achter mijn mening staan dat veel mensen tegenwoordig meer kwantiteit dan kwaliteit willen. Hoe meer feesten, artiesten op een line-up, back to back to back to backs, kicks in een minuut en hoe sneller het tempo hoe beter. En iedereen mag zijn mening daarover hebben, maar door iedereen maar als gays te bestempelen en bij iedere vorm van (onderbouwde) kritiek te antwoorden met 'je bent gewoon een vieze hater' of 'dan ga je toch naar huis' vind ik wat laag. Vooral als je zo als artiest gaat reageren. En waar ik normaal denk laat lekker zitten liet ik me daarstraks effe gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over heel het concept gesproken, volgend jaar is een jubileumjaar. Je zou zeggen dat ze daar wel iets moois mee kunnen verzinnen dat uitverkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog steeds boos dat Delete geen Explosions gedraaid heeft :thumbdown:. 2016 draaide hij zelfs Still Here Remix en Absolute Terror.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zo slecht was het geluid blijkbaar niet volgens meneer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De bass was ook zeker wel aanwezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hij vond ook dat er een overkill aan bass was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:58 
 
Hardtraxxer

Heeft Coone een nieuwe track gedraaid? (bedoel dan niet de live versie van Faye)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Spobbertiet schreef:


De reacties onder het filmpje nog meer...

Afbeelding

:x


Reacties als deze krijg je toch spontaan de tyfus van, jezus christus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Tim Zwanenburg, jij bent af! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige rebelion fans kun je toch niet meer serieus nemen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

70 euro aftikken voor een feest waar de helft gay is? Wat maakt jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
70 euro aftikken voor een feest waar de helft gay is? Wat maakt jou dan?


Een mondkapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Grim schreef:
Spobbertiet schreef:


De reacties onder het filmpje nog meer...

Afbeelding

:x


Reacties als deze krijg je toch spontaan de tyfus van, jezus christus.


kan iemand even de reactie linken, heb wel zin in ee ndiscussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boven alles blijft mijn vraag toch een beetje...als je al je sets toch op 160 BPM draait, waarom zou je dan ooit op 150 BPM produceren? Dan ben je toch gewoon krom bezig om jezelf maar in bepaalde hokjes te kunnen laten douwen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
kan iemand even de reactie linken, heb wel zin in ee ndiscussie


https://www.facebook.com/officialrebeli ... 22R9%22%7D

Veel plezier! :thumbup:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten