Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Die jongen is te stoer voor de euforische kant. Is bang dat als hij een keertje geniet van een Atmozfears plaat dat ze gaan denken dat hij gay is.

Het probleem is gewoon dat zulke figuren geen oor hebben voor de kwaliteit van de muziek, die willen alleen maar zoveel mogelijk ping pong kicks op een zo hoog mogelijk tempo horen binnen 1 minuut. En dan lekker meeschreeuwen en kickrolls mislaan met je volgepompte armen. Fan kun je zijn, maar als je al met zulke standpunten aan komt zetten valt er niks mee te beginnen. Dan leef je gewoon in een eindeloze tunnel.


Met deze reactie verlaag je zelf je niveau tot dat van die kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Wat nou als team red op zo'n hoog tempo draaide om de hoeveelheid tracks in 1,5 uur te proppen? :huh:


Inderdaad precies wat ik zei op de vorige pagina haha. met 10 nieuwe platen ben je haast geforceerd het BPM omhoog te gooien, of steeds maar 2 stukjes te laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Boys de 100 pagina grens is nog ver weg maar jullie zijn al goed fanatiek bezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat velen zo denken hier DL22 :lol:. Wat die fans in hun fan groepen schrijven zal mij een reet roesten, dat spoken ze zelf maar uit. Als ze maar niet met die onzin komen aanzetten in een algemene Facebook groep :lol:. Hetzelfde geldt dus voor die uitspraak van basshunterz. Zo’n 70% minimaal hier heeft niks met Rebelion (of hun fans) of heeft er zelfs afkeer van. Dan mag je wat mij betreft hier best je irritaties even uitspuwen net zoals ik doe soms :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch niks nieuws? Ekte hardcorefans schijten ook op hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Wat nou als team red op zo'n hoog tempo draaide om de hoeveelheid tracks in 1,5 uur te proppen? :huh:

Dan hadden ze het op +33% sloperij janssen is not a remix moeten draaien. Hadden ze er nog meer kunnen draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Basshunterzz schreef:
Die jongen is te stoer voor de euforische kant. Is bang dat als hij een keertje geniet van een Atmozfears plaat dat ze gaan denken dat hij gay is.

Het probleem is gewoon dat zulke figuren geen oor hebben voor de kwaliteit van de muziek, die willen alleen maar zoveel mogelijk ping pong kicks op een zo hoog mogelijk tempo horen binnen 1 minuut. En dan lekker meeschreeuwen en kickrolls mislaan met je volgepompte armen. Fan kun je zijn, maar als je al met zulke standpunten aan komt zetten valt er niks mee te beginnen. Dan leef je gewoon in een eindeloze tunnel.


Met deze reactie verlaag je zelf je niveau tot dat van die kerel.


Wou net zeggen ja :lol:. Iets met pot en ketel.

Jammer dat de hele commotie rondom team red alle andere teams en eigenlijk deze hele HB editie overschaduwd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een wat uitgebreider verslag van zaterdag, omdat het toch wel een goed feest was. Last minute besloten om te gaan, 70 ballen gelapt en de auto in gestapt richting Arnhem. Rond 23:00 binnen gekomen en zowel het scannen van tickets, kluisje halen en fouilleren ging gewoon lekker schnell.

Een eervolle vermelding naar de eerste drie teams. Ontzettend genoten van al die euforische platen! Zelfs de namen waar ik vooraf nogal een beetje aan twijfelde waren gewoon dikke prima. Zatox draaide imo wel fijne tracks zoals het HB anthem van 2011 en klonk dat album spul ook wel prima. Verder was Coone ook gewoon vollebak. Dat orkest was flink genieten! :loving: Ook vet dat hij Traveling en het Qlimax anthem van vorig jaar draaide! Isaac vond ik helaas wel wat tegenvallen, maar dat werd gecompenseerd door de leuke platen van Sound Rush en Psyko Punkz.

Verder waren D-Block & S-Te-Fan, Wildstylez en Spirit of Hardstyle echt ontzettend hard genieten. Op euforisch gebied ga je het niet veel beter meer krijgen, flink wat pareltjes gehoord! :loving: Team Yellow vond ik over het algemeen ook wel goeien handel. B-Front zoals altijd weer flink rammen met als hoogtepunten Illusion en Hope! :loving: Ran-D en SZP niet echt heel bijzonder, maar kon me er wel op vermaken. Adaro was ook een half uurtje flink vermaak. Die edits van z'n oude platen waren best leuk en was een setje met veel energie. Vollebak dus.


Toen begon Team Red, waar ik opzich best naar uitkeek en om twee uur lang hersenloos te rammen. Nieuwe platen van Delete klonken best vet, evenals de platen die E-Force draaide kon ik wel waarderen. Tot Radical begon had ik niet echt in de gaten dat het BPM zo hoog was, was toen toch wel even schrikken. Wat Rebelion betreft begon ik ze de laatste tijd wel ietsjes meer te waarderen dan eerst, maar dat is sinds afgelopen zaterdag ook wel weer helemaal verdwenen. Naast het idiote BPM, kwamen de kicks van bijna alle platen die ze draaiden totaal niet door. Zeker als je het vergelijkt met E-Force en Delete kicks die imo wél goed doorkwamen. Voortaan die twee schotse koekenbakkers maar skippen en twee uur lang met de barmeid praten! :love:

tldr; jammer dat er zo veel gelezen wordt over team red, terwijl de eerste drie teams deze aandacht imo veel meer verdienen. En het blonde kleinere meisje achter de bar linksvoor was liev.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Wat nou als team red op zo'n hoog tempo draaide om de hoeveelheid tracks in 1,5 uur te proppen? :huh:

Rekensommetje!

Om een plaat van 155 BPM naar 165 BPM te pitchen, moet je de plaat ongeveer 6,5% pitchen.

Dit zorgt ervoor dat een plaat die normaal 3 minuten duurt, gepitcht slechts 2:49 duurt.
Je bespaart dus 11 seconden!

Als je 30 tracks draait is dit 11 x 30 = 330 seconden = 5,5 minuten = 2 platen.

Dus je verneukt 28 platen om er 2 extra te kunnen draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Wat nou als team red op zo'n hoog tempo draaide om de hoeveelheid tracks in 1,5 uur te proppen? :huh:

Rekensommetje!

Om een plaat van 155 BPM naar 165 BPM te pitchen, moet je de plaat ongeveer 6,5% pitchen.

Dit zorgt ervoor dat een plaat die normaal 3 minuten duurt, gepitcht slechts 2:49 duurt.
Je bespaart dus 11 seconden!

Als je 30 tracks draait is dit 11 x 30 = 330 seconden = 5,5 minuten = 2 platen.

Dus je verneukt 28 platen om er 2 extra te kunnen draaien :thumbsup:


Sneller = harder = meer tracks = beter. Geen wonder dat GPF zo populair is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Wat nou als team red op zo'n hoog tempo draaide om de hoeveelheid tracks in 1,5 uur te proppen? :huh:

Rekensommetje!

Om een plaat van 155 BPM naar 165 BPM te pitchen, moet je de plaat ongeveer 6,5% pitchen.

Dit zorgt ervoor dat een plaat die normaal 3 minuten duurt, gepitcht slechts 2:49 duurt.
Je bespaart dus 11 seconden!

Als je 30 tracks draait is dit 11 x 30 = 330 seconden = 5,5 minuten = 2 platen.

Dus je verneukt 28 platen om er 2 extra te kunnen draaien :thumbsup:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Chroman schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Wat nou als team red op zo'n hoog tempo draaide om de hoeveelheid tracks in 1,5 uur te proppen? :huh:

Rekensommetje!

Om een plaat van 155 BPM naar 165 BPM te pitchen, moet je de plaat ongeveer 6,5% pitchen.

Dit zorgt ervoor dat een plaat die normaal 3 minuten duurt, gepitcht slechts 2:49 duurt.
Je bespaart dus 11 seconden!

Als je 30 tracks draait is dit 11 x 30 = 330 seconden = 5,5 minuten = 2 platen.

Dus je verneukt 28 platen om er 2 extra te kunnen draaien :thumbsup:


Sneller = harder = meer tracks = beter. Geen wonder dat GPF zo populair is geworden.

hahahaha greazy p hahahahahahahahaha greazy pussy fuhahahahahaha greazy pussy fuckerz hahaha Agressive trrrrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik denk dat velen zo denken hier DL22 :lol:. Wat die fans in hun fan groepen schrijven zal mij een reet roesten, dat spoken ze zelf maar uit. Als ze maar niet met die onzin komen aanzetten in een algemene Facebook groep :lol:. Hetzelfde geldt dus voor die uitspraak van basshunterz. Zo’n 70% minimaal hier heeft niks met Rebelion (of hun fans) of heeft er zelfs afkeer van. Dan mag je wat mij betreft hier best je irritaties even uitspuwen net zoals ik doe soms :P


Schattig dat je je vriendje beschermt, maar die reactie is gewoon even dom als de jongen in de geposte foto.
In die algemene groep mag je voor zover ik weet ook gewoon je mening verkondigen. Je wil hier discussiëren over een smaak kwestie. Mensen die nog maar een paar jaar in de hardstyle scene zitten en zich niet echt verdiepen in het verleden ervan, weten gewoon niet beter dan de muziek dat nu gemaakt wordt. Als ik 5 jaar jonger was had ik misschien geen feeling gehad met de classics die team blue draaide. Mogen zij dan hun irritaties hier uitspuwen omdat ze het niet leuk vinden? Ja dat moet kunnen, maar moet je hun dan zo afbreken, haten en een afkeer van hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Load-out

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Tot Radical begon had ik niet echt in de gaten dat het BPM zo hoog was, was toen toch wel even schrikken. Wat Rebelion betreft begon ik ze de laatste tijd wel ietsjes meer te waarderen dan eerst, maar dat is sinds afgelopen zaterdag ook wel weer helemaal verdwenen. Naast het idiote BPM, ...

Beetje tegenstrijdig, hoe werkt dit precies? Vond je het tijdens de set nog wel oké qua BPM en besloot je achteraf pas dat het BPM idioot hoog was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een beetje krom verwoord, maar ik bedoel dus dat ik het op het moment zelf niet echt merkte dat het bpm zo hoog lag, tot aan de laatste 5 platen die ze draaiden ofzo. Toen Radical begon op 155 (?), of in iig een stuk lager dan het voorgaande 1,5u, kon ik de vergelijking wat makkelijker maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hierbij mijn verslagje van mijn 2e bezoek aan Hard Bass ^^

Mijn plekje (rechtsvoor) in de zaal weten te vinden rond kwart voor 11 :) Het kwartiertje wat ik heb meegekregen van Deepack was erg lekker om in te komen :)

Team Blue zette een erg fijne en gevarieerde set neer imo ^^ Je kon goed merken dat iedereen zijn eigen stijl wel had in dit team. Hoogtepuntjes in deze set waren de classics van Psyko Punkz, het kippenvel moment tijdens Back to the Roots en de nieuwe track van Sound Rush met Myst. :worship: Met de SZP remix van Burn sloot Team Blue in stijl af. Overigens erg genoten van de opening van Coone Live met de hardstyle pianist :loving:

Team Green was 2 uur lang genieten (Shakra Remix, Rest in Piece) :loving: Veel nieuwe tracks gehoord van D-Block & S-te-Fan (turn the lights out :loving: ) Spirit of Hardstyle zoals verwacht kwalitatief erg goed :thumbsup:

Team Yellow was leuk :) De nieuwe tracks van SZP klonken dik :bomb: Adaro Live was boven verwachting goed :)

Team Red: Radical Redemption eindbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
RoyAPO schreef:
Ik denk dat velen zo denken hier DL22 :lol:. Wat die fans in hun fan groepen schrijven zal mij een reet roesten, dat spoken ze zelf maar uit. Als ze maar niet met die onzin komen aanzetten in een algemene Facebook groep :lol:. Hetzelfde geldt dus voor die uitspraak van basshunterz. Zo’n 70% minimaal hier heeft niks met Rebelion (of hun fans) of heeft er zelfs afkeer van. Dan mag je wat mij betreft hier best je irritaties even uitspuwen net zoals ik doe soms :P


Schattig dat je je vriendje beschermt, maar die reactie is gewoon even dom als de jongen in de geposte foto.
In die algemene groep mag je voor zover ik weet ook gewoon je mening verkondigen. Je wil hier discussiëren over een smaak kwestie. Mensen die nog maar een paar jaar in de hardstyle scene zitten en zich niet echt verdiepen in het verleden ervan, weten gewoon niet beter dan de muziek dat nu gemaakt wordt. Als ik 5 jaar jonger was had ik misschien geen feeling gehad met de classics die team blue draaide. Mogen zij dan hun irritaties hier uitspuwen omdat ze het niet leuk vinden? Ja dat moet kunnen, maar moet je hun dan zo afbreken, haten en een afkeer van hebben?


Nee is niet alleen een smaak. Ben het er wel mee eens dat je je mening moet kunnen uiten, maar onderbouw dat in ieder geval wel even. Zeggen dat euforisch gay is klinkt natuurlijk heel cool, maar daar zeg je geen kut mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.

Ik heb hier ook echt een hekel aan. Een hardcore editje van een hardstyle plaat als afsluiter van een liveset als laatste team vind ik prima. B-Freqz - Bitch Hardcore edit.

Voor de rest is het bijna altijd kut om met hardcore af te sluiten. Mind Dimension Defqon Indigo afgesloten, volgens mij zonder hardcore. Dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nee klopt juist wel wat Rtm zegt: afgelopen jaren is dat hardcore gedoe ineens ontstaan terwijl vroeger Hard Bass nu juist i.t.t. Qlimax een hardstyle-only event was.

2010: Deepack human bootleg
2011: Tat&Zat - Proud to be loud
2012: Random halfbakken stuk uit The Resistance
2013: Bitch hardcore edit

Vanaf toen stond de deur naar deze idioterie ineens wagenwijd open en is het blijkbaar normaal om om 05:00 al 160+ te draaien. Ik vind een hardcore afsluiter prima op een hardstyle feest om even lekker gas te geven, maar dit gaat echt nergens over. Logisch dat de eerste twee teams de boel niet losgedraaid krijgen, iedereen weet dat ie later nog naar 160bpm schotse teringherrie moet luisteren. En het zou technisch gezien nog niet eens hardcore zijn.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
RTM93 schreef:
Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.

Ik heb hier ook echt een hekel aan. Een hardcore editje van een hardstyle plaat als afsluiter van een liveset als laatste team vind ik prima. B-Freqz - Bitch Hardcore edit.

Voor de rest is het bijna altijd kut om met hardcore af te sluiten. Mind Dimension Defqon Indigo afgesloten, volgens mij zonder hardcore. Dikke prima.


FOUT!

Igneon System & [KRTM] - Jack No. 7 is Industrial Hardcore.

Hardcore afsluiten is prima op zijn tijd, maar met Hard Bass is dit imo ook een beetje vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Mind Dimension Defqon Indigo afgesloten, volgens mij zonder hardcore. Dikke prima.


Die sloot af met Jack No.7, een Industrial plaat. Vind ik zelf altijd wel veel vetter dan van die 250 bpm gpf hardcore.

Edit; Potverdimme te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel bijzonder dat 95% van de reacties in dit topic van mensen is die er niet eens bij waren :lol:

Hier wil ik even verder op in gaan. Je mag je toch best mengen in een discussie op een hardstyle forum, ook al ben je niet op het feest in kwestie geweest. De discussie gaat namelijk over iets wat niet alleen op Hard Bass gebeurd is. Als je je mening gaat verkondigen op facebook etc wordt je uitgescheten voor het grof van de straat.

Verder denk ik dat het tijd wordt dat mensen accepteren dat het nooit meer zoals vroeger zal zijn. Als je namen zoals Rebelion niet kan aanhoren moet je imo ook geen kaartje voor Hard Bass kopen. Pas dan zullen organisaties voelen dat er iets mis is. Is al het geval bij Loudness bv. Er zijn genoeg andere feesten die waarschijnlijk wel voor jou zijn weggelegd.

Vroeger keek ik weken uit en werd ik nerveus toen ik Hard Bass binnenwandelde, nu boeit het me zelfs niet meer of ik er ben of niet. Best jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pipa schreef:
Mind Dimension Defqon Indigo afgesloten, volgens mij zonder hardcore. Dikke prima.


Die sloot af met Jack No.7, een Industrial plaat. Vind ik zelf altijd wel veel vetter dan van die 250 bpm gpf hardcore.

Edit; Potverdimme te laat


Deze zaterdag ook genoeg Industrial Hardcore platen die rond de 150/155 bpm zitten gehoord, zou ik best een paar van als afsluiter willen horen. Zitten vaak ook echt veel lompere kicks tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik ook de fijnste Industrial zelfs! :D
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten