Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog even over team red:
Ik vond het eerlijkgezegd ook jammer dat er zó veel nieuwe platen werden gedraaid.
Doordat het bijna alleen maar nieuwe platen waren zat er bijna geen herkenbaarheid in de hele set en dat vind ik voor de beleving toch wel belangrijk. Heb sowieso het idee dat deze mannen, en dan vooral Rebelion, vaak wel met héél erg veel nieuwe platen komen. Ik vraag me dan af of ze niet eens wat meer in de kwaliteit van platen kunnen investeren dan in de kwantiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of zet er een team black bij en schrap team blue :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dyland schreef:
Of zet er een team black bij en schrap team blue :whistle:


Dan ga je, zeker als je team red zo laat als het nu is, wel een heel ander publiek trekken.
Ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het maken van een team black zal niet veel veranderen aan het gedrag van een team red
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Heb sowieso het idee dat deze mannen, en dan vooral Rebelion, vaak wel met héél erg veel nieuwe platen komen. Ik vraag me dan af of ze niet eens wat meer in de kwaliteit van platen kunnen investeren dan in de kwantiteit.


Dit heb ik ook. En dan bedoel ik nog niet eens kwantiteit > kwaliteit. Maar als je 10 nieuwe platen hebt voor in een half uur, dan ben je al geforceerd of maar 1 stukjes te laten horen, of in dit geval het bpm dus omhoog te gooien. En dan heb je 10 nieuwe platen gedraaid, uiteindelijk blijven er maar 1 of 2 platen echt hangen. Die andere worden nog wel eens gedraaid, maar liggen verder maar te verstoffen, omdat ze elke gig weer nieuwe platen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.


Rage? Dat gebeurt al zo lang ik het me kan herinneren :lol: Ie wordt ook met de dag zuurder ofnie Rickert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.


Rage? Dat gebeurt al zo lang ik het me kan herinneren :lol: Ie wordt ook met de dag zuurder ofnie Rickert :lol:


Denk dat RTM meer doelt op daadwerkelijke HC acts (team black)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, dat bedoelde ik inderdaad, waarom zou je hard bass met een hardcore team moeten afsluiten.
Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.


:lol: Ie wordt ook met de dag zuurder ofnie Rickert :lol:

Ik kan mij ontzettend druk maken over de houding van rebelion
Sorry ik zal op mijn humeur letten. :$


Ik merk wel dat door de discussies mijn hype voor origins nog groter wordt. Nog een maandje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha daar is een forum voor, wil alleen zeker weten dat alles goed met je gaat :cry: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ja, dat bedoelde ik inderdaad, waarom zou je hard bass met een hardcore team moeten afsluiten.
Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Wat een kut rage om elk hardstyle feest af te laten sluiten met hardcore. Soms heb je daar gewoon geen behoefte aan.


:lol: Ie wordt ook met de dag zuurder ofnie Rickert :lol:

Ik kan mij ontzettend druk maken over de houding van rebelion


Hier nog iemand. Dat kinderachtige gedoe, en al die fanboys die lekker het gedrag overnemen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee klopt juist wel wat Rtm zegt: afgelopen jaren is dat hardcore gedoe ineens ontstaan terwijl vroeger Hard Bass nu juist i.t.t. Qlimax een hardstyle-only event was.

2010: Deepack human bootleg
2011: Tat&Zat - Proud to be loud
2012: Random halfbakken stuk uit The Resistance
2013: Bitch hardcore edit

Vanaf toen stond de deur naar deze idioterie ineens wagenwijd open en is het blijkbaar normaal om om 05:00 al 160+ te draaien. Ik vind een hardcore afsluiter prima op een hardstyle feest om even lekker gas te geven, maar dit gaat echt nergens over. Logisch dat de eerste twee teams de boel niet losgedraaid krijgen, iedereen weet dat ie later nog naar 160bpm schotse teringherrie moet luisteren. En het zou technisch gezien nog niet eens hardcore zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
haha daar is een forum voor, wil alleen zeker weten dat alles goed met je gaat :cry: :lol:

Ja nu wel! Even tot 10 geteld en verder gaan tot de orde van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe was Radical als afsluiter? Wat voor platen heeft hij gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
@DL22

Als je als Team 1

Josh & Wesz
Sound Rush
Bass Modulators
Headhunterz LIVE

en Team 2

D-Block & S-Te-Fan
Atmozfears
Andy Svge
Noisecontrollers LIVE

Kan je prima verder opbouwen. Het is prima wanneer je het opbouwt als euforisch, stevig melodieus, raw/melodieus en dan raw. Ik denk dat je flink onderschat hoe populair sommige euforische artiesten nog zijn.

Je kan zelfs als team 1 een tijdmachine act doen.

Dit zou al zoveel meer mensen trekken ja. Helemaal als je ANDY SVGE zou vervangen door Phuture Noize. Zou PN ook wel een mooie live act voor team green vinden

Ik zat trouwens eens te kijken maar hoe komt Isaac aan zo moeilijk veel spotify luisteraars (321k). Hij is naar mijn idee helemaal niet populair onder de feestende mensen voor de rest. Toch wel geinig op een of andere manier dat het aantal streams niks zegt over de populariteit van die dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Hoe was Radical als afsluiter? Wat voor platen heeft hij gedraaid?


America, Brutal 7, Brutal 6, Suicide Bassline, Sacrifice, Criminally Insane remix, Switchblade, Masters of the great conspiracy, The Road to Redemption, Only Bass, Exorcism, Just Like You, Break Your Jaw, Day of Reckoning, Face First, Hard Bass tribute, Bring us Some
Dat is wat ik me zo kan herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
PEPii schreef:
Hoe was Radical als afsluiter? Wat voor platen heeft hij gedraaid?


America, Brutal 7, Brutal 6, Suicide Bassline, Sacrifice, Criminally Insane remix, Switchblade, Masters of the great conspiracy, The Road to Redemption, Only Bass, Exorcism, Just Like You, Break Your Jaw, Day of Reckoning, Face First, Hard Bass tribute, Bring us Some
Dat is wat ik me zo kan herinneren.


Ik vond dat moment dat Switchblade erin klapte echt gruwelijk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik zat trouwens eens te kijken maar hoe komt Isaac aan zo moeilijk veel spotify luisteraars (321k). Hij is naar mijn idee helemaal niet populair onder de feestende mensen voor de rest. Toch wel geinig op een of andere manier dat het aantal streams niks zegt over de populariteit van die dj


Ik verbaas mij sowieso over het feit dat hij hier staat? Produceert die man nog wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:


De reacties onder het filmpje nog meer...

Afbeelding

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
RoyAPO schreef:
Ik zat trouwens eens te kijken maar hoe komt Isaac aan zo moeilijk veel spotify luisteraars (321k). Hij is naar mijn idee helemaal niet populair onder de feestende mensen voor de rest. Toch wel geinig op een of andere manier dat het aantal streams niks zegt over de populariteit van die dj


Ik verbaas mij sowieso over het feit dat hij hier staat? Produceert die man nog wel?

Hij komt zo nu en dan toch gewoon wel eens met een plaatje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ik heb gewoon zwaar genoten van E-Force, Delete en Rebelion, dikke drive in hun set en gewoon alles gesloopt als je het mij vraagt. Sommige nummers waren mss wat minder door de kicks (Stresstest remix en laatste kick van Wall Of Death) Maar ik heb er me zeker niet aan gestoord. De scene evolueert nu eenmaal die kant op. Als je dit niet zag aankomen bij deze namen ben je niet meer goed mee denk ik.
Ik las ook dat er geen enkele climax gedraaid is deze set, ik heb er wel duidelijk enkele gehoord.
Sommige mensen vinden het de ideale moment om mee te gaan met de haat stroom tegen Rebelion, maar blijf gewoon objectief :)


Hier ben ik het totaal niet mee eens. Iedereen zag het natuurlijk aankomen, maar ik wist van gekheid niet meer wanneer de climax van een track zou komen. Ben denk ik wel 5 keer de mist in gegaan en heb het er toen maar bij gelaten. Echt bloed irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Spobbertiet schreef:


De reacties onder het filmpje nog meer...

Afbeelding

:x


''facking gay'' :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Spobbertiet schreef:


De reacties onder het filmpje nog meer...

Afbeelding

:x


Die jongen is te stoer voor de euforische kant. Is bang dat als hij een keertje geniet van een Atmozfears plaat dat ze gaan denken dat hij gay is.

Het probleem is gewoon dat er steeds meer mensen zijn die geen oor meer hebben voor de kwaliteit van de muziek, die willen alleen maar zoveel mogelijk ping pong kicks op een zo hoog mogelijk tempo horen binnen 1 minuut. Fan kun je zijn, maar als je al met zulke standpunten aan komt zetten valt er niks mee te beginnen. Dan leef je gewoon in een eindeloze tunnel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat nou als team red op zo'n hoog tempo draaide om de hoeveelheid tracks in 1,5 uur te proppen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:35 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Ik zat trouwens eens te kijken maar hoe komt Isaac aan zo moeilijk veel spotify luisteraars (321k). Hij is naar mijn idee helemaal niet populair onder de feestende mensen voor de rest. Toch wel geinig op een of andere manier dat het aantal streams niks zegt over de populariteit van die dj


Volgens mij deels door de Burn Remix van SZP.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten