Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee want die nummers worden gewoon geproduceerd op 150-155 BPM, waardoor het echt verkracht klinkt als het op 165 wordt gedraaid. "Maar Rebelion draait altijd zo!". Ja leuk, maar E-Force en Delete niet, maar die worden nu geforceerd om hun eigen platen te verkrachten.

"Maar als afsluiter wil je lekker beuken!" Ja, maar dat kan ook op 155 BPM. Denken ze dat mensen 'sneller=harder' als serieuze uitspraak bedoelen? Daarnaast kwam er nog gewoon ene Radical Redemption na. Als die op het einde een paar hardcore nummers draait kan ik daar mee leven. Want wat Rebelion deed, hardstyle nummers op hardcore tempo draaien is het allebei net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er eigenlijk ergens een livestream en is deze ergens terug te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Was er eigenlijk ergens een livestream en is deze ergens terug te kijken?


Nee, ook geen radio vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:19 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige die zich tot half 5 vreselijk heb zitten irriteren aan het geluid.
Man man man, waar ik ook stond, ik kon gewoon normaal communiceren met mijn maten..
Balen, want ik keek juist zo uit naar team Yellow, maar die nummers kwam dus totaal niet door bij mij.
Vanaf Adaro en vooral bij Team Red stond het geluid eindelijk goed.

Balen, want verder heb ik me prima vermaakt, maar vond dit wel echt kwalijk voor het geld wat er betaald wordt voor zo'n feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dit filmpje zegt genoeg :lol:

https://www.facebook.com/officialrebelion/videos/1586067651471789/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht zaterdagavond: "O ja, het is Hard Bass". Geeft wel aan hoe het hier (niet meer) leeft. Benieuwd of ze dit concept nog jaren doorzetten. Was het eigenlijk 'uitverkocht'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik dacht zaterdagavond: "O ja, het is Hard Bass". Geeft wel aan hoe het hier (niet meer) leeft. Benieuwd of ze dit concept nog jaren doorzetten. Was het eigenlijk 'uitverkocht'?


Nope. Laatste bericht was donderdag of vrijdag dat het op 90% zat en dat er geen deurverkoop zou zijn. En dat het bij mij minder leeft klopt ook. Donderdag of vrijdag begon het even te kriebelen door het zien van foto's van de stage, maar op de zaterdagavond/nacht zelf helemaal niet het gevoel gehad dat ik er toch wel graag bij had willen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Ik dacht zaterdagavond: "O ja, het is Hard Bass". Geeft wel aan hoe het hier (niet meer) leeft. Benieuwd of ze dit concept nog jaren doorzetten. Was het eigenlijk 'uitverkocht'?


Nope. Laatste bericht was donderdag of vrijdag dat het op 90% zat en dat er geen deurverkoop zou zijn. En dat het bij mij minder leeft klopt ook. Donderdag of vrijdag begon het even te kriebelen door het zien van foto's van de stage, maar op de zaterdagavond/nacht zelf helemaal niet het gevoel gehad dat ik er toch wel graag bij had willen zijn.


Ik had dus precies hetzelfde. Normaal zou ik er doodziek van zijn, nu totaal niet. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel bijzonder dat 95% van de reacties in dit topic van mensen is die er niet eens bij waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind Rebelion wel iets toevoegen aan de scene, hun muziek klinkt ook niet verkeerd op een hoger bpm vind ik persoonlijk. Thuis en in de auto luister ik alles op een normaal bpm, maar live op een feest als Hard Bass met zo'n opbouw heb ik er absoluut geen probleem mee dat het bpm omhoog gaat. Ik heb op Hard Bass ook geen last gehad van het hoge tempo.

Ik heb gewoon zwaar genoten van E-Force, Delete en Rebelion, dikke drive in hun set en gewoon alles gesloopt als je het mij vraagt. Sommige nummers waren mss wat minder door de kicks (Stresstest remix en laatste kick van Wall Of Death) Maar ik heb er me zeker niet aan gestoord. De scene evolueert nu eenmaal die kant op. Als je dit niet zag aankomen bij deze namen ben je niet meer goed mee denk ik.
Ik las ook dat er geen enkele climax gedraaid is deze set, ik heb er wel duidelijk enkele gehoord. Sommige mensen vinden het de ideale moment om mee te gaan met de haat stroom tegen Rebelion, maar blijf gewoon objectief :)

Verder dikke + voor SOH Live, wat jammer dat ze deze geniale artiesten in een half uurtje gepropt hebben, had deze liever allemaal los in het 2de team gezien! Ook het eerste team vond ik zeker niet verkeerd. Heerlijke melodietjes en een paar leuke classics!

Radical als afsluiter vond ik dan weer minder. Vond het niet gepast na zo'n brute set. Tegenover de vorige dj's miste ik drive in zijn set en vond ik sommige nummers ongepast (America).

Edit: Als Hard Bass wil blijven bestaan denk ik dat ze toch een beetje van line up of concept zullen moeten veranderen. Gezien de evolutie en populariteit van de raw hardstyle zou ik het bij 1 euforisch team houden, in het 2de team kan je dan bv een Phuture Noize, Atmozfears,... zetten. Dan heb je imo een mooie overgang van euforisch naar naar raw. Ik ben er vrij zeker van dat volgend jaar alle kaartjes de deur uit gaan als ze het zo zouden aanpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:54 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:

Piew piew piew OOOOHHHH!!!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:


Dit heeft toch ook niks meer met hardstyle te maken. :/

Chroman schreef:
Nee want die nummers worden gewoon geproduceerd op 150-155 BPM, waardoor het echt verkracht klinkt als het op 165 wordt gedraaid. "Maar Rebelion draait altijd zo!". Ja leuk, maar E-Force en Delete niet, maar die worden nu geforceerd om hun eigen platen te verkrachten.

"Maar als afsluiter wil je lekker beuken!" Ja, maar dat kan ook op 155 BPM. Denken ze dat mensen 'sneller=harder' als serieuze uitspraak bedoelen? Daarnaast kwam er nog gewoon ene Radical Redemption na. Als die op het einde een paar hardcore nummers draait kan ik daar mee leven. Want wat Rebelion deed, hardstyle nummers op hardcore tempo draaien is het allebei net niet.


Doe mij maar weer ouderwets Technoboy als afsluiter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Probleem is dat een groot deel v/h volk niet meer voor de muzikale beleving gaat, maar puur om een lekker feestje mee te pakken en heel de nacht te rammen/los te gaan. Daar is de muziek van team Red op dat bpm natuurlijk ideaal voor (weinig nadenken, gewoon lekker rammeng en veel verschillende kicks, etc.). Echter gaat dit ten koste van de meeste mensen hier die wel voor de muzikale beleving gaan. Alle discussies gaan dan ook van de ene kant dat het muzikaal niet meer kwaliteit genoeg is tegen de andere kant dat dit gewoon de hype van tegenwoordig is en lekker afsluiten is.

Moet zeggen dat ik het persoonlijk ontzettend jammer vindt dat de meeste mensen niet meer zo op het muzikale aspect letten. Daar ga ik namelijk wel voor naar een feest. Heb net wat filmpjes van team red teruggekeken en je kan zeggen wat je wilt maar de hoeveelheid muzikale kwaliteit/originaliteit is daarbij ver te zoeken(willekeurige opbouw in platen, geen tijd meer nemen om een sfeer neer te zetten, veel verschillende rare kicks waar kwalitatief het een en ander aan ontbreekt, etc.). Er zal dan ook niemand kippenvel van zo'n plaat krijgen, omdat ie zo mooi is. Het hoge bpm werkt daarbij ook niet bepaald meer mee. Als 't laatste team dus muzikaal net wat beter zou zijn, zou er al een heleboel opgelost zijn. Nou ik ga weer verder studeren voor mn tentamens houdoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Nee want die nummers worden gewoon geproduceerd op 150-155 BPM, waardoor het echt verkracht klinkt als het op 165 wordt gedraaid. "Maar Rebelion draait altijd zo!". Ja leuk, maar E-Force en Delete niet, maar die worden nu geforceerd om hun eigen platen te verkrachten.

"Maar als afsluiter wil je lekker beuken!" Ja, maar dat kan ook op 155 BPM. Denken ze dat mensen 'sneller=harder' als serieuze uitspraak bedoelen? Daarnaast kwam er nog gewoon ene Radical Redemption na. Als die op het einde een paar hardcore nummers draait kan ik daar mee leven. Want wat Rebelion deed, hardstyle nummers op hardcore tempo draaien is het allebei net niet.

Niets meer aan toe te voegen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zat dat eigenlijk bij SOH? Zag op insta en snap dat NC en atmozfears soms op het podium stonden en soms BM. Of stonden ze er wel allemaal tegelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel bijzonder dat 95% van de reacties in dit topic van mensen is die er niet eens bij waren :lol:


Vind het sowieso merkwaardig dat er leden zo'n specifieke/detaillistische mening kunnen geven over een feest waar ze niet geweest zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Rickzel schreef:
Wel bijzonder dat 95% van de reacties in dit topic van mensen is die er niet eens bij waren :lol:


Vind het sowieso merkwaardig dat er leden zo'n specifieke/detaillistische mening kunnen geven over een feest waar ze niet geweest zijn..

Eens.

OT: echt zwaar genoten van begin tot eind deze eidtie. Voor mij de beste editie waar ik geweest ben van de 4. Dikke pluspunt voor de show qua lampen en lasers. Stage was ook echt heel bruut icm die platen aan het plafond. Viel me trouwens op hoe weinig gebruik er is gemaakt van rood/blauw en het vervelend knipperen van stroboscopen. Heb hier normaal heel erg last van. Dik pluspunt, kan qdance nog wat van leren bij evenementen zoals Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja voor mij na 2011 en 2012 ook de vetste editie van de 8 (jezus >.< ) waar ik geweest ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens, shoutout naar de mensen van het licht/geluid. Vorig jaar was dit ook al dik in orde, ziet er heel vet uit als alles op maat van de muziek gaat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Krijgen we nu de standaard opmerkingen dat mensen geen mening mogen geven omdat ze er niet zijn geweest? Volgens mij kunnen we nog altijd prima een mening vormen op basis van de uitgebreide verslagen die hier voorbij komen. Je kan het er niet mee eens zijn maar we zitten nog altijd op een forum. Daar kom je mensen tegen waarmee je het niet eens bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
DL22 schreef:
Gezien de evolutie en populariteit van de raw hardstyle zou ik het bij 1 euforisch team houden. Dan heb je imo een mooie overgang van euforisch naar naar raw.


Hoezo een scene uit elkaar breken? Als je zo doorgaat staat er over twee jaar alleen maar raw. Voor mij zou dit trouwens een reden zijn om niet meer naar Hard Bass te gaan. Ik heb namelijk tijdens SOH live kicks gehoord waar bepaalde kicks in Yellow zeker niet bovenuit kwamen. Ik vind het dus echt de grootste onzin dat mensen zeggen dat ze opbouw kut was. Er wordt volgens mij alleen maar naar namen gekeken ipv geluisterd naar wat er precies gedraaid wordt.
Ik vind de opbouw, zoals ie al een paar jaar is, perfect. Dat is voor mij juist de reden waarom ik naar Hard Bass ga.


Ik zie dit niet als de scene uit elkaar trekken, eerder als inspelen op populariteit. B2S zit denk ik niet in de positie waar ze veel risico's kunnen nemen (Kaartverkoop bij enkele feesten daalt aanzienlijk). Ikzelf kan goed genoeg met euforische hardstyle om, maar namen als Atmozfears, Phuture Noize,... Trekken veel meer mensen dan Isaac, Psyko Punkz enz... En die namen kunnen een perfecte set neerzetten om de overgang van euforisch naar raw te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Mee eens, shoutout naar de mensen van het licht/geluid. Vorig jaar was dit ook al dik in orde, ziet er heel vet uit als alles op maat van de muziek gaat. :thumbup:

Als alles perfect op de muziek gaat is het vrijwel zeker een pre recorded set/show (helaas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@DL22

Als je als Team 1

Josh & Wesz
Sound Rush
Bass Modulators
Headhunterz LIVE

en Team 2

D-Block & S-Te-Fan
Atmozfears
Andy Svge
Noisecontrollers LIVE

Kan je prima verder opbouwen. Het is prima wanneer je het opbouwt als euforisch, stevig melodieus, raw/melodieus en dan raw. Ik denk dat je flink onderschat hoe populair sommige euforische artiesten nog zijn.

Je kan zelfs als team 1 een tijdmachine act doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Akkoord, maar ik ben van mening dat de namen die ik noem, meer namen lokken dan degene die jij opnoemt. Mijn punt is om meer mensen te lokken en Hard Bass op termijn bestaande te houden.

1 tijdmachine act en daarna een euforisch team zou ik ook wel kunnen waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk van alles wel genoten, behalve team red. Dat bpm was niet te doen (iemand die ik ken tikte mee en kwam ruim voor het einde van hun set al op 165....) en bijna alles leek ook op elkaar. Lege platen met wat kicks. Er zaten een paar leuke platen van Delete tussen, maar daarmee is alles ook gezegd.. Hij is ook lang niet meer wat hij geweest is imo. Het bizarre bpm trekt naar mijn mening ook de meeste platen totaal uit z'n verband. Al met al was Radical live nog een hele verademing t.o.v. z'n voorgangers in team red (en dat zegt veel!)

Adaro live beviel me erg goed, leuke combi van z'n nieuwe werk en wat edits van wat oudere platen. Spirit of Hardstyle was erg leuk en de nieuwe B-Front platen deden het ook super (Illusion :worship: ). Verder ook wat leuke dingen van Sound Rush gehoord. Oja, Deepack draaiden The Prophecy in hun openingssetje :loving: Ik was sinds het nieuwe pasjessysteem nog niet in het GelreDome geweest, maar dat beviel trouwens best goed. Hele snelle service, we stonden een tijdje linksvoor vlakbij de bar en bier halen duurde echt maar 1 minuut ofzo :thumbsup:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten