Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke line-up zeg! Misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
RomanAnthony schreef:
Leuke line-up zeg! Misschien wel aanwazig.


Fixed bruur


Oh ja waahahaa. Wie ga ik hier zien?!! Met de bende van ellende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up niet verkeerd, had wel liever PN ipv szp gezien. Optie iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar gemist, dit jaar zeker optie! Veel leuke namen, bovendien kun je nooit 100% tevreden zijn als er zoveel artiesten geboekt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind vooral de laatste 2 teams totaal niet interessant door het feit dat op 2 namen na ze haast identiek zijn of in ieder geval dezelfde stijl dragen. De tracklijst zal dan ook wel voorspelbaar zijn en ik had toch echt gehoopt op een andere samenstelling.
Team blue vind ik op Sound Rush na al sowieso niks aan. En team green bevat dan weer zatox die het in zich heeft om een set te vergallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Optie. Best een leuke line-up. Tevreden met SOH, D-block & S-Te-Fan, B-Front en Delete. Jammer van Zatox en Psyko Punkz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

precies, isaac/psyko punkz/coone live zitten samen in 1 team, en Zatox overlef ik wel in het andere team.

Delete/Rebelion/E-Force/Radical
BFront/Ran-D/SZP/Adaro
Sound Rush
DBSTF/Wildstylez/SOH


alle namen die ik prima vind. Dus als ik het zo zie, ga ik zeker naar Hard Bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier ook geen geld voor neerleggen :P. Misschien alsnog wel aanwezig om te werken.

Verschrikkelijk dat Rebelion hier alweer staat... en ja zatox, SZP (een grote hype) en de Red live set is ook zo saai als ik weet niet wat. B-Front, Delete, SOH, Sound Rush en DBSTF wel leuke namen natuurlijk. Adaro ook nog steeds onverdiend dat ie hier staat. Waar ze hem altijd vandaan halen voor dit soort grote feesten is mij een raadsel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete :surrender: aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paar leuke namen maar hier ga ik m’n geld niet aan uitgeven :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

goeie lineup, alleen blauw kakka
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gele team is prima, het groene team redelijk op Zatox na, die andere 2 zijn heel erg matig... dit gaat dus wederom niet mijn 1e Hard Bass worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een prima line-up! Veel namen waar ik me wel op kan vermaken en een paar mindere (Zatox, SZP en Coone) die wel prima te overzien zijn. Wellicht wel aanwezig dus! :D

Overigens wel jammer dat Team Red bijna identiek is aan het Team Red van vorig jaar. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Exterkate schreef:
Spirit of Hardstyle live heel vet


Lijkt me ook heel vet, maar ben benieuwd hoe 6 lui 30 minuten gaan vullen. Dat wordt proppen. Ook op het podium. Gaan ze met z'n drieën draaien en de andere drie vlaggenzwaaien?

Vlaggenzwaaien is meer voor Chain Reaction he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima Line-up ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Addict

Zeker hier naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja leuk weer om Delete en Rebelion samen te zetten. Kan Rebelion weer even lekker alle drive uit de set halen met hun slappe kicks als je die vergelijkt met Delete. Vind het zo’n verschrikkelijke combinatie he :x. Had veel liever Malice of Rooler gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen Geel is leuk. De rest net niet en Rood is al helemaal drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Apart, Team Red bijna zelfde als vorig jaar. Waarom weer Rebelion? En weer Zatox?

Had eig wel Headhunterz ergens verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Broken Balance schreef:
Alleen Geel is leuk. De rest net niet en Rood is al helemaal drama.


Heb gehoord dat Gunz4Hire surprise act is maat! :bomb: :bomb: :bomb:


Dan maar pep en goan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line-up wel eigenlijk! Had alleen liever Radical bij E-Force en Rebelion gezien en dan Delete VIP als afsluiter. Was ook gelijk een wat specialere afsluiter geweest. Misschien wel m'n eerste Hard Bass pakken hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de line up wel ok, maar kan wel beter. Maar waarschijnlijk pak ik toch geen hard bass, vind het maar een matig feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet toch wel vraagtekens bij de artiesten die dit jaar (weer) gekozen zijn voor Team Red. E-Force en Rebelion stonden er vorig jaar ook al (en Radical Redemption in principe ook). Ze konden niet eens 2 andere artiesten vinden uit het hardere segment? Kom nou. Met E-Force een stuk minder problemen dan Rebelion overigens, die gaan deze set echt niet ten goede komen.

Verder heeft Yellow wel potentie, alleen ben zelf niet zo’n grote fan van Sub Pushproject. Green is over het algemeen wel prima op Zatox na. Enige lichtpuntje bij Blue is wat mij betreft Sound Rush.

Over het algemeen vind ik de lineup toch best wel tegenvallen. Zit niet één set bij waarvan ik denk: ja, daar heb ik nou echt zin in. Ik denk dat ik ‘m voor het tweede jaar op rij toch weer oversla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Ik zet toch wel vraagtekens bij de artiesten die dit jaar (weer) gekozen zijn voor Team Red. E-Force en Rebelion stonden er vorig jaar ook al (en Radical Redemption in principe ook). Ze konden niet eens 2 andere artiesten vinden uit het hardere segment? Kom nou. Met E-Force een stuk minder problemen dan Rebelion overigens, die gaan deze set echt niet ten goede komen.

Verder heeft Yellow wel potentie, alleen ben zelf niet zo’n grote fan van Sub Pushproject. Green is over het algemeen wel prima op Zatox na. Enige lichtpuntje bij Blue is wat mij betreft Sound Rush.

Over het algemeen vind ik de lineup toch best wel tegenvallen. Zit niet één set bij waarvan ik denk: ja, daar heb ik nou echt zin in. Ik denk dat ik ‘m voor het tweede jaar op rij toch weer oversla.


Rebelion -> Nieuw album
Radical -> Nieuw album

Keuze is nog niet heel gek
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten