Leuke line-up zeg! Misschien wel aanwezig.
Oh ja waahahaa. Wie ga ik hier zien?!! Met de bende van ellende!wrote:Fixed bruurwrote:Leuke line-up zeg! Misschien wel aanwazig.
Oh ja waahahaa. Wie ga ik hier zien?!! Met de bende van ellende!wrote:Fixed bruurwrote:Leuke line-up zeg! Misschien wel aanwazig.
Vlaggenzwaaien is meer voor Chain Reaction hewrote:Lijkt me ook heel vet, maar ben benieuwd hoe 6 lui 30 minuten gaan vullen. Dat wordt proppen. Ook op het podium. Gaan ze met z'n drieën draaien en de andere drie vlaggenzwaaien?wrote: Spirit of Hardstyle live heel vet
Dan maar pep en goan.wrote:Heb gehoord dat Gunz4Hire surprise act is maat!wrote:Alleen Geel is leuk. De rest net niet en Rood is al helemaal drama.![]()
![]()
Rebelion -> Nieuw albumwrote:Ik zet toch wel vraagtekens bij de artiesten die dit jaar (weer) gekozen zijn voor Team Red. E-Force en Rebelion stonden er vorig jaar ook al (en Radical Redemption in principe ook). Ze konden niet eens 2 andere artiesten vinden uit het hardere segment? Kom nou. Met E-Force een stuk minder problemen dan Rebelion overigens, die gaan deze set echt niet ten goede komen.
Verder heeft Yellow wel potentie, alleen ben zelf niet zo’n grote fan van Sub Pushproject. Green is over het algemeen wel prima op Zatox na. Enige lichtpuntje bij Blue is wat mij betreft Sound Rush.
Over het algemeen vind ik de lineup toch best wel tegenvallen. Zit niet één set bij waarvan ik denk: ja, daar heb ik nou echt zin in. Ik denk dat ik ‘m voor het tweede jaar op rij toch weer oversla.