Deze actie werd beraamd in de shout, wel scherp zijn he!!wrote:Godver we zijn er weer ingetuind
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja, maar in de shout zijn ook nog maar 10 mensen actief.
Vorig jaar is de line up op 27 oktober bekend gemaakt, dan denk ik dat de line up morgen komt 
Gvd ik heel google afspeuren waar de line-up staat 
Last edited by Svbtwee on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023

-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Mocht de lineup vanavond niet komen zou je er dan meteen van uit kunnen gaan dat de gelekte versie niet klopt?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Is wel mijn gedachten momenteel.wrote:Mocht de lineup vanavond niet komen zou je er dan meteen van uit kunnen gaan dat de gelekte versie niet klopt?
als hij om 17/18:00 niet gepost is denk ik niet dat hij vandaag nog komt.
19:00 is ook zo'n standaard tijd.. Maargoed, ik laat me verrassenwrote:als hij om 17/18:00 niet gepost is denk ik niet dat hij vandaag nog komt.
Ieder team heeft wel wat leuks, live-acts ook allemaal wel in orde (al had ik voor Radical Live liever wat anders gezien). In ieder geval aanwezig

Mooi overslaan dus, scheelt weer een paar knaken.
Ik vind dat juist primawrote:Blue
red is juist jammer, bijna hetzelfde als de vorige editie
Ik heb echt niks met coone, isaac en psyko. Sound rush had zatox moeten vervangen en dan gewoon een heel ander team bluewrote:Ik vind dat juist primawrote:Blue![]()
red is juist jammer, bijna hetzelfde als de vorige editie
Matige line up.. dan vond ik die gelekte nog beter
Wéér Rebelion, wéér E-force? Over Zatox ook maar te zwijgen en SZP word je al helemaal mee doodgegooid..
Nee, geen optie..
Wéér Rebelion, wéér E-force? Over Zatox ook maar te zwijgen en SZP word je al helemaal mee doodgegooid..
Nee, geen optie..
Lijkt me ook heel vet, maar ben benieuwd hoe 6 lui 30 minuten gaan vullen. Dat wordt proppen. Ook op het podium. Gaan ze met z'n drieën draaien en de andere drie vlaggenzwaaien?wrote: Spirit of Hardstyle live heel vet
wederom op 3 namen na prima te pruimen.
net als vorig jaar.
Dikke prima op Zatox na. Snap niet dat 'ie hiervoor geboekt wordt, zal er wel mee te maken hebben dat er gewoon een Italiaan geboekt moet worden.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
wrote:Mooi overslaan dus, scheelt weer een paar knaken.
Is het anthem altijd van een liveact? Want dan hopelijk adaro
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Leuke line-up! Team blue is wat minder inderdaad, maar de andere teams maken een hoop goed. D-Block & S-Te-Fan heel gaaf. Ben benieuwd naar SOH Live, met 6 man een half uur
Team Yellow prima, had graag Phuture Noize gezien ipv SZP of Adaro. Team Red ook vrij dik, al was het misschien beter geweest om Rebelion Live te zetten, niet dat je net zoals vorig jaar na een half uur op een BPM van 165 zit. Maarja er is altijd wel wat te zeiken. Vorig jaar helaas over moeten slaan, dit jaar aanwezig.