Kortom, niks aan de hand, gewoon elk jaar een nieuw album maken
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Echt een dikke meh met kak en peren. De laatste 3 jaar sowieso geen enkel team geweest waarvan ik had van jeeh die artiesten bij elkaar super leuk. Hier ga ik op djenzen top. Jammer.
Zeker een leuke line-up dit! Maar een paar namen die ik anders had gekozen. Had hier bijvoorbeeld liever Warface neergezet, die verdient het wel om een keer op HardBass te staan : 
Last edited by Zamble on , edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
2015 en vorig jaarwrote:Had hier bijvoorbeeld liever Warface neergezet, die verdiend het wel om een keer op HardBass te staan :
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ik duik meteen mijn studio in!wrote:Kortom, niks aan de hand, gewoon elk jaar een nieuw album maken
Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Iets met smaken die verschillenwrote:Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!
Blue: verwacht redelijk wat classics met deze namen, huidige stijl Sound Rush is leuk, Isaac weet ook echt wel wat hij moet draaien hier, Psyko Punkz overleven we ook nog wel. Coone Live erg benieuwd naar, weinig nieuw werk gehoord van hem de laatste tijd.wrote:Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!
Green: D-Block & S-Te-Fan is nice, dat album is supergoed. Wildstylez is natuurlijk ook gewoon een goede toevoeging hier. Nieuwe album Zatox is nog best in orde, hoop wel dat hij Dave Revan thuis laat. SOH showcase behoeft geen verdere uitleg natuurlijk
Yellow: B-Front & Ran-D zijn perfect voor dit tijdstip (hopen op The Message
Red: E-Force & Delete heel vet, alleen Radical en Rebelion hadden van mij niet gehoeven, maar daar stoor ik me dan toch niet meer aan
Kortom: ieder team heeft meer leuke namen dan namen die tegenvallen, dit zijn naar mijn idee gewoon heel interessante teams zo
Hoe kun je niet begrijpen dat smaken verschillen, echt leg het me uit?!wrote:Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!
Neen, zet deze line up op elk ander feest en iedereen zalwrote:Iets met smaken die verschillenwrote:Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!
Waarom verwacht iedereen hier uitleg als je mening wat anders is dan veel anderen hier. Accepteer gewoon dat jouw smaak niet voor iedereen geldt...wrote:Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!
Ik zie anders zat mensen die de line up vrij matig vinden, of focus je je alleen op positieve reacties?wrote:Neen, zet deze line up op elk ander feest en iedereen zalwrote:Iets met smaken die verschillenwrote:Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!reageren. Op Hard Bass is het dan ineens wel een leuke line up?
En genoeg keta.wrote:Heeft met een positieve instelling te makenwrote:Hoe kan je dit nu een leuke line-up vinden, echt leg het me uit?!.
In elk team zit wel iemand die ik echt niet hoef te zien eigenlijk. Nog kijken wat het wordt...
Last edited by Helicaze on , edited 1 time in total.
Dat kan, ik begrijp gewoon niet dat je met dit soort line-ups voor zoveel geld nog tevreden bent.wrote:
Ik zie anders zat mensen die de line up vrij matig vinden, of focus je je alleen op positieve reacties?
Line-up is zoals de laatste jaren niet super, toch vermaak ik me vaak wel prima op dit feest. Eerste 4 uurtjes lekker rustig aan doen, daarna gewoon lekker losgaan. Afgezien van Sound Rush, Coone, Zatox & SZP best een redelijk lijstje (vooral Zatox snap ik echt niet, 100 betere opties te bedenken)
Waarschijnlijk wel aanwezig
Waarschijnlijk wel aanwezig
Dan ga je zelf toch lekker nietwrote:Dat kan, ik begrijp gewoon niet dat je met dit soort line-ups voor zoveel geld nog tevreden bent.wrote:
Ik zie anders zat mensen die de line up vrij matig vinden, of focus je je alleen op positieve reacties?
Hoho kalm kearl. We zitten hier op een forum om te discussiëren, hè.wrote:Dan ga je zelf toch lekker nietwrote:Dat kan, ik begrijp gewoon niet dat je met dit soort line-ups voor zoveel geld nog tevreden bent.als anderen het wel vet genoeg vinden zijn ze jou toch geen uitleg verschuldigd?
Haha oke true overdrijven is ook een vak 
Zeker niet verkeerd die line-up. Denk wel dat er die avond voldoende opgebouwd gaat worden met deze namen.
wrote:Die avatar weerwrote:Zeker niet verkeerd die line-up. Denk wel dat er die avond voldoende opgebouwd gaat worden met deze namen.
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Dik tevreden met deze line up! Na 2010 weer eens aanwezig
Hopelijk valt het het qua drukte een beetje mee
Hopelijk valt het het qua drukte een beetje mee
Altijd grote E-Force fan geweest maar zen album vond ik niet spectaculair. Had liever Regain in zijn plek gezien.
Radical zal ook niet kunnen tippen aan de 'hardheid' van E-Force, Delete en Rebelion vrees ik, Delete VIP had mogen afsluiten voor mij
Radical zal ook niet kunnen tippen aan de 'hardheid' van E-Force, Delete en Rebelion vrees ik, Delete VIP had mogen afsluiten voor mij
Voor mij is dit een van de betere Hard Bass line-ups van de afgelopen paar jaar.
Tot en met Adaro vind ik alles behalve Zatox eigenlijk meer dan goed. Team Red heb ik dan alleen weer helemaal niets mee...
Wellicht toch een optie om weer eens naartoe te gaan, 2011 was mijn laatste Hard Bass alweer
Tot en met Adaro vind ik alles behalve Zatox eigenlijk meer dan goed. Team Red heb ik dan alleen weer helemaal niets mee...
Wellicht toch een optie om weer eens naartoe te gaan, 2011 was mijn laatste Hard Bass alweer