Ja he, doe zelf dan als je denkt dat het beter kan, stomme haters. #h8m3wrote:Boh weer zeikerds hier zeg.
Ga dan niet en doe je oren dicht....
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dus als ik niet ga en ik ga naar bijvoorbeeld de kroeg, moet ik daar met m'n oren dicht gaan staan?wrote:Ga dan niet en doe je oren dicht....
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Erg lekker.
En btw, ik denk echt niet dat The Prophet in F@N zit...
Check die wallen onder die ogen, die heeft Prophet niet....
Ik denk gewoon dat Thera dat is.

Last edited by Econz on , edited 1 time in total.
Dat anthem van Freakz At Night is zoooo saai. Die preview paar dagen terug op de insta van E-Force was nog wel zo vet en komen ze met zn anthem..
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Thera sowieso niet. Dat zou je makkelijk kunnen horen aan zn sounds. Maar komt niks van Thera in terugwrote:En btw, ik denk echt niet dat The Prophet in F@N zit...
In die laatste climax hoor ik echt duidelijk geluidjes uit I'm the king + E-force heeft al eens een foto geplaatst dat hij met the Prophet in de studio zat + ID - ID in Unleashed hoor ik ook echt the Prophet geluiden. (waarom zou je hem ID - ID noemen als het niet om Freakz at Night zou gaan?)
Ik ben er echt 99% zeker van dat het om the Prophet gaat en niet om MC DL.
Als er zo overduidelijk een MC bij de liveact zou zitten hadden ze waarschijnlijk wel vocals van die MC in het anthem van hun team gedaan lijkt me ?
Als er zo overduidelijk een MC bij de liveact zou zitten hadden ze waarschijnlijk wel vocals van die MC in het anthem van hun team gedaan lijkt me ?
https://www.facebook.com/, denk dat je hier moet zijn :')wrote:Boh weer zeikerds hier zeg.
Ga dan niet en doe je oren dicht....
Als ze een MC er in hebben zitten en dan de vocals van hem gebruiken weten ze gelijk al wie de MC is of wie er allemaal bij zitten.wrote:In die laatste climax hoor ik echt duidelijk geluidjes uit I'm the king + E-force heeft al eens een foto geplaatst dat hij met the Prophet in de studio zat + ID - ID in Unleashed hoor ik ook echt the Prophet geluiden. (waarom zou je hem ID - ID noemen als het niet om Freakz at Night zou gaan?)
Deetox, E-Force en (?) is dus sws wat al langer bekend was...
The Prophet lijkt me ook een 'kanshebber' vooral door de ID-ID in een van zijn Podcasts.
Standaard raw plaatje, had er iets meer van verwacht. Maargoed we zullen zien wat FaN nog meer gaat brengen. Hoop dat ze met iets meer unieks komen. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
En dan na de eerste plaat een CDJ in tienen slaan onder luid gevloekwrote:
Dat wordt pompen met die subwooferwrote:En dan na de eerste plaat een CDJ in tienen slaan onder luid gevloek
Zat er op te wachtenwrote:Dat wordt pompen met die subwooferwrote:En dan na de eerste plaat een CDJ in tienen slaan onder luid gevloek
Daar is hij veel te geniaal voor.wrote:En dan na de eerste plaat een CDJ in tienen slaan onder luid gevloekwrote:
wrote:En dan na de eerste plaat een CDJ in tienen slaan onder luid gevloekwrote:

Nah zul je ze hebben, nog met pet ook, mystery solved.
Hou nou op met die plaatjes, straks zit ik weer alle seizoenen B&A te kijken.
Ben ik serieus wel is aan begonnen, maar halverwege het eerste seizoen maar snel weer mee gekapt omdat je gewoon al je goede herinneringen zit te verneuken.wrote:Hou nou op met die plaatjes, straks zit ik weer alle seizoenen B&A te kijken.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
dit liet me hardop lachen haha!
Ik heb ze hier wel allemaal op dvdwrote:Ben ik serieus wel is aan begonnen, maar halverwege het eerste seizoen maar snel weer mee gekapt omdat je gewoon al je goede herinneringen zit te verneuken.wrote:Hou nou op met die plaatjes, straks zit ik weer alle seizoenen B&A te kijken.