Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Hard Bass 2015
Past

Hard Bass 2015

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
eerste keer HB voor mij.

Ik moet via ingang Q erin, en 2 vrienden via E..

Wat is de beste plek om af te spreken zodra je binnen bent? Ik heb echt geen idee hoe het er daar uitziet, etc.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Basxt wrote:eerste keer HB voor mij.

Wat is de beste plek om af te spreken zodra je binnen bent? Ik heb echt geen idee hoe het er daar uitziet, etc.
Is lastig in Gelredome, ik zou wel in de ring afspreken, op de vloer is niet te doen :P. Misschien zeggen dat je vrienden richting ingang Q komen lopen? Is wel even lopen (andere kant van stadion als ik het goed heb) maar dan weet je wel zeker dat je elkaar kunt vinden.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026

Kunt makkelijk op het veld afspreken. Rechts achterin op het veld is een sigaretten-stand, de enige op het feest. Prima plek om af te spreken. :)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Basxt wrote:Wat is de beste plek om af te spreken zodra je binnen bent? Ik heb echt geen idee hoe het er daar uitziet, etc.
Ik weet niet hoe laat je ongeveer binnen bent. Maar rond half 11 is het op de vloer ook prima te doen als je gewoon helemaal linksvoor tegen de hekken aan afspreekt. Daar is rond die tijd helemaal niemand. Dit was op Hard Bass & Qlimax in ieder geval wel het geval.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
pecola-tje wrote:

Kunt makkelijk op het veld afspreken. Rechts achterin op het veld is een sigaretten-stand, de enige op het feest. Prima plek om af te spreken. :)
Dit is de beste plek inderdaad
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
pecola-tje wrote:

Precies wij spraken altijd af bij de sigaretten-stand. Is rechtsachterin de zaal
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Negeer mijn voorstel dan maar :$ Ook goeie tip voor mij, kom je dan bij de 8e keer Gelredome achter >.<
P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Rickzel wrote:Negeer mijn voorstel dan maar :$ Ook goeie tip voor mij, kom je dan bij de 8e keer Gelredome achter >.<
Jouw voorstel is niet slecht. Maar sigaretten-stand is wel iets beter moet ik zeggen. Plus als je langzame vrienden hebt sta je iig in de zaal ipv in de gangen en kan je nog wel beetje genieten van de muziek.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Basxt wrote:Wat is de beste plek om af te spreken zodra je binnen bent? Ik heb echt geen idee hoe het er daar uitziet, etc.
Wij laten het altijd afhangen van waar we moeten parkeren. Stel we parkeren bij ingang Q dan laten we diegene naar ingang E bovenaan de trap in de ring komen en vice versa. Dan kan je boven op je gemak munten en wat drinken halen en gezamenlijk de zaal in lopen en een plek zoeken.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Weet iemand al wat meer over de CD, wanneer die te koop zal zijn, op het evenement zelf na dan, en eventuele tracklist? :whistle: Anders moet b2s haar teksten even aanpassen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
sonnebloem wrote:Weet iemand al wat meer over de CD, wanneer die te koop zal zijn, op het evenement zelf na dan, en eventuele tracklist? :whistle: Anders moet b2s haar teksten even aanpassen.
Tracklist is nog niet bekend
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Thanks!

sigaretten-stand dus. ^^
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Verdenk je iemand er van dat hij/zij te veel drugs of alcohol op heeft? Zorg er dan voor dat je meteen iemand van de organisatie, security of EHBO raadpleegt.
Ik zal er goed op letten! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Chroman wrote:
Verdenk je iemand er van dat hij/zij te veel drugs of alcohol op heeft? Zorg er dan voor dat je meteen iemand van de organisatie, security of EHBO raadpleegt.
Ik heb Qlimax 2010 om 10:30 al twee voetjes van een Italiaan onder een wc hokje vandaan zien steken die al bewusteloos op de plee lag, dus als je een beetje zoekt kom je ze zo tegen >.<
P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Rickzel wrote:
Chroman wrote:
Ik heb Qlimax 2010 om 10:30 al twee voetjes van een Italiaan onder een wc hokje vandaan zien steken die al bewusteloos op de plee lag, dus als je een beetje zoekt kom je ze zo tegen >.<
Ga om 12 uur eens over de tribune lopen. Je ziet zeker minimaal 100 mensen die al te diep in het zakje hebben gekeken
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Is toch eeuwig zonde dat je het voor jezelf dan zo verpest. Maargoed, ieder zo z'n ding :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
sonnebloem wrote:Is toch eeuwig zonde dat je het voor jezelf dan zo verpest. Maargoed, ieder zo z'n ding :whistle:
Als je al 15 uur in een bus hebt gezeten en je begint na 2 kilometer al te zuipen. :P Nee ik snap er ook niks van. Maar doen ze vast niet met opzet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Afgelopen Qlimax lag er ook om 21:45 al eentje knock out tussen de kaartcontrole en het fouilleren in..drama
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
pecola-tje wrote:Afgelopen Qlimax lag er ook om 21:45 al eentje knock out tussen de kaartcontrole en het fouilleren in..drama
:lol: :lol: :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Ik heb er dit jaar zelfs een bij Mystery Land gezien nog voordat ik binnen was, dus dat was denk ik rond een uur of 12 's middags xd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
pecola-tje wrote:Afgelopen Qlimax lag er ook om 21:45 al eentje knock out tussen de kaartcontrole en het fouilleren in..drama
21:45 is ook mijn record! Qlimax 2010, op de trappen naar binnen toe lag de eerste al.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Wie kan mij vertellen wat volgens zijn mening de beste plek is in het Gelredome om te gaan staan, en dan mbt het geluid. Edities 2011-2013 meestal in het midden gestaan en dan een klein beetje naar links/rechts en dat was prima. Echter vorig jaar met groepje best lang rond gelopen om te kijken waar het geluid het beste was maar vond het nergens echt denderend.. Dus iemand tips? Of was ik niet de enige die het geluid vorig jaar minder goed vond?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het geluid is in het Gelredome nooit denderend. Bij de 0 in het vormpje hier beneden zal t ongeveer t beste zijn denk ik.

---- 0

last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Het geluid is in het Gelredome nooit denderend. Bij de 0 in het vormpje hier beneden zal t ongeveer t beste zijn denk ik.

---- 0

15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
DJ BOOTH

--Hard Bass 2015 (07-02-2015, GelreDome, Arnhem)-- 0