Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:25 

Hardtraxx Addict

eerste keer HB voor mij.

Ik moet via ingang Q erin, en 2 vrienden via E..

Wat is de beste plek om af te spreken zodra je binnen bent? Ik heb echt geen idee hoe het er daar uitziet, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:30 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
eerste keer HB voor mij.

Wat is de beste plek om af te spreken zodra je binnen bent? Ik heb echt geen idee hoe het er daar uitziet, etc.

Is lastig in Gelredome, ik zou wel in de ring afspreken, op de vloer is niet te doen :P. Misschien zeggen dat je vrienden richting ingang Q komen lopen? Is wel even lopen (andere kant van stadion als ik het goed heb) maar dan weet je wel zeker dat je elkaar kunt vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:32 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
eerste keer HB voor mij.

Kunt makkelijk op het veld afspreken. Rechts achterin op het veld is een sigaretten-stand, de enige op het feest. Prima plek om af te spreken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:35 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:

Ik weet niet hoe laat je ongeveer binnen bent. Maar rond half 11 is het op de vloer ook prima te doen als je gewoon helemaal linksvoor tegen de hekken aan afspreekt. Daar is rond die tijd helemaal niemand. Dit was op Hard Bass & Qlimax in ieder geval wel het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:38 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Basxt schreef:
eerste keer HB voor mij.

Kunt makkelijk op het veld afspreken. Rechts achterin op het veld is een sigaretten-stand, de enige op het feest. Prima plek om af te spreken. :)

Dit is de beste plek inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:38 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Basxt schreef:
eerste keer HB voor mij.

Precies wij spraken altijd af bij de sigaretten-stand. Is rechtsachterin de zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:42 

Hardtraxx Veteran

Negeer mijn voorstel dan maar :$ Ook goeie tip voor mij, kom je dan bij de 8e keer Gelredome achter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:58 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Negeer mijn voorstel dan maar :$ Ook goeie tip voor mij, kom je dan bij de 8e keer Gelredome achter >.<

Jouw voorstel is niet slecht. Maar sigaretten-stand is wel iets beter moet ik zeggen. Plus als je langzame vrienden hebt sta je iig in de zaal ipv in de gangen en kan je nog wel beetje genieten van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:07 

Hardtraxx Addict

Basxt schreef:

Wij laten het altijd afhangen van waar we moeten parkeren. Stel we parkeren bij ingang Q dan laten we diegene naar ingang E bovenaan de trap in de ring komen en vice versa. Dan kan je boven op je gemak munten en wat drinken halen en gezamenlijk de zaal in lopen en een plek zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:10 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand al wat meer over de CD, wanneer die te koop zal zijn, op het evenement zelf na dan, en eventuele tracklist? :whistle: Anders moet b2s haar teksten even aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Weet iemand al wat meer over de CD, wanneer die te koop zal zijn, op het evenement zelf na dan, en eventuele tracklist? :whistle: Anders moet b2s haar teksten even aanpassen.

Tracklist is nog niet bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:20 

Hardtraxx Addict

Thanks!

sigaretten-stand dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Verdenk je iemand er van dat hij/zij te veel drugs of alcohol op heeft? Zorg er dan voor dat je meteen iemand van de organisatie, security of EHBO raadpleegt.

Ik zal er goed op letten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:30 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Citaat:
Verdenk je iemand er van dat hij/zij te veel drugs of alcohol op heeft? Zorg er dan voor dat je meteen iemand van de organisatie, security of EHBO raadpleegt.

Ik heb Qlimax 2010 om 10:30 al twee voetjes van een Italiaan onder een wc hokje vandaan zien steken die al bewusteloos op de plee lag, dus als je een beetje zoekt kom je ze zo tegen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:33 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Citaat:

Ik heb Qlimax 2010 om 10:30 al twee voetjes van een Italiaan onder een wc hokje vandaan zien steken die al bewusteloos op de plee lag, dus als je een beetje zoekt kom je ze zo tegen >.<

Ga om 12 uur eens over de tribune lopen. Je ziet zeker minimaal 100 mensen die al te diep in het zakje hebben gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:38 

Hardtraxx Veteran

Is toch eeuwig zonde dat je het voor jezelf dan zo verpest. Maargoed, ieder zo z'n ding :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Is toch eeuwig zonde dat je het voor jezelf dan zo verpest. Maargoed, ieder zo z'n ding :whistle:

Als je al 15 uur in een bus hebt gezeten en je begint na 2 kilometer al te zuipen. :P Nee ik snap er ook niks van. Maar doen ze vast niet met opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:45 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen Qlimax lag er ook om 21:45 al eentje knock out tussen de kaartcontrole en het fouilleren in..drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Afgelopen Qlimax lag er ook om 21:45 al eentje knock out tussen de kaartcontrole en het fouilleren in..drama

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:10 

Bierkoning

Ik heb er dit jaar zelfs een bij Mystery Land gezien nog voordat ik binnen was, dus dat was denk ik rond een uur of 12 's middags xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 15:17 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:

21:45 is ook mijn record! Qlimax 2010, op de trappen naar binnen toe lag de eerste al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:43 

Hardtraxx Veteran

Wie kan mij vertellen wat volgens zijn mening de beste plek is in het Gelredome om te gaan staan, en dan mbt het geluid. Edities 2011-2013 meestal in het midden gestaan en dan een klein beetje naar links/rechts en dat was prima. Echter vorig jaar met groepje best lang rond gelopen om te kijken waar het geluid het beste was maar vond het nergens echt denderend.. Dus iemand tips? Of was ik niet de enige die het geluid vorig jaar minder goed vond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:46 

Hardtraxx Veteran

Het geluid is in het Gelredome nooit denderend. Bij de 0 in het vormpje hier beneden zal t ongeveer t beste zijn denk ik.

---- 0

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:33 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Het geluid is in het Gelredome nooit denderend. Bij de 0 in het vormpje hier beneden zal t ongeveer t beste zijn denk ik.

---- 0

Aan welke kant is de DJ booth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:37 

Donateur

DJ BOOTH

--Afbeelding-- 0