Dat bestand.... .mov....kent ie niet! maar da zal wel aan de pc liggen...wrote:Hoezo niet?wrote:Grr ik kan ze niet openenwrote:Hopsakee!
Sfeerimpressie:
Rechter-muis-klik --> Doel opslaan als: Live the Moment (55MB), Just as Easy (43MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (46MB)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Euhw... Je hebt er Quicktime voor nodig maar je kunt misschien beter VLC player installeren, speelt alles af: http://www.videolan.org/vlc/
dat ga ik een andere keer wel doen...kga pitten!wrote:![]()
Euhw... Je hebt er Quicktime voor nodig maar je kunt misschien beter VLC player installeren, speelt alles af: http://www.videolan.org/vlc/
Ik maak der morgen nog wel .avi van of zoiets. Ga... nu.. slaa.. bleh.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
wtf heeft iedereen het over bestek?
Dat krijg je ervan als je zoveel photoshopt, dan vergeet je op te lettenwrote:wtf heeft iedereen het over bestek?
G
wat ik er uit heb kunnen opmaken is dat ze bestek naar binnen smokkelden en iets met de vloer gedaan hebbenwrote:wtf heeft iedereen het over bestek?
ik hb trouwes ook wat wazige fotos gemaakt zeg, niet normaal
Wat een rare mensen danwrote:wat ik er uit heb kunnen opmaken is dat ze bestek naar binnen smokkelden en iets met de vloer gedaan hebbenwrote:wtf heeft iedereen het over bestek?
ik hb trouwes ook wat wazige fotos gemaakt zeg, niet normaal
**UPDATE**
Nu ook mpg.
Nu ook mpg.
wrote:Hopsakee!
Sfeerimpressie:
Rechter-muis-klik --> Doel opslaan als:
MOV: Live the Moment (55MB), Just as Easy (43MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (46MB)
MPG: Live the Moment (46MB), Just as Easy (36MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (39MB)
wow vanaf waar live the moment is gefilmd....daar stond ik ook vlakbij!!!wrote:**UPDATE**
Nu ook mpg.
Sfeerimpressie:
MOV: Live the Moment (55MB), Just as Easy (43MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (46MB)
MPG: Live the Moment (46MB), Just as Easy (36MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (39MB)
edit: de andere twee ook zie ik nu....krijg er heimwee van!!!!!
geweldig man!..
kan niet wachten tot volgend jaar,
loop nog te twijfelen of ik naar In Qontrol zal gaan.. wil eerst line-up zien..
kan niet wachten tot volgend jaar,
loop nog te twijfelen of ik naar In Qontrol zal gaan.. wil eerst line-up zien..
Serieus? Dan heb je dus toch dichbij gestaanwrote:wow vanaf waar live the moment is gefilmd....daar stond ik ook vlakbij!!!wrote:**UPDATE**
Nu ook mpg.
Sfeerimpressie:
edit: de andere twee ook zie ik nu....krijg er heimwee van!!!!!
G
lol, ik stond daar ook niet zo ver vandaanwrote:Serieus? Dan heb je dus toch dichbij gestaanHeb bijna de hele avond daar gestaan...
ongeveer precies rechts voor de stage
hier btw leuke groepsfoto:

ik ben die ene met dat hele mooie hardstyle shirt aan
Hehe nice Swoosh
Maar zet gewoon die foto's van de meeting hier online joh, boeie of ze nou goed of slecht zijn :p Dan weet iedereen ook weer hoe dat was!
+1
Maar zet gewoon die foto's van de meeting hier online joh, boeie of ze nou goed of slecht zijn :p Dan weet iedereen ook weer hoe dat was!
+1
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
ja ik wil ook wel weten wat ik heb gemistwrote:Hehe nice Swoosh
+1
Heb nog opgelet of ik iemand met dat shirt zag maar nee.. maar zo te zien stonden jullie wel een stuk verder naar het middenwrote:lol, ik stond daar ook niet zo ver vandaanwrote:Serieus? Dan heb je dus toch dichbij gestaanHeb bijna de hele avond daar gestaan...
[img]foto[/img]
Heb dus de hele avond naast je gestaanwrote:lol, ik stond daar ook niet zo ver vandaanwrote:Serieus? Dan heb je dus toch dichbij gestaanHeb bijna de hele avond daar gestaan...
zet jij je foto's er ook bij dan beun:P Anders doe ik 't 
G
lolwrote:Heb dus de hele avond naast je gestaanwrote:lol, ik stond daar ook niet zo ver vandaanwrote:Serieus? Dan heb je dus toch dichbij gestaanHeb bijna de hele avond daar gestaan...
hoe zag jij eruit dan?
Ja, das een goeie, ik kan niet op die site, waar je je moet inloggen, dus daar kan ik die foto niet vandaan halen 
Had zwarte polo aan, beetje lang haar
G
log anders maar in met mijn account:wrote:Ja, das een goeie, ik kan niet op die site, waar je je moet inloggen, dus daar kan ik die foto niet vandaan halen
un: Xantraxx
pw: overset [helaas, dit wachtwoord is uniek voor deze website]
en ja, ik heb nog een nickname, Xantraxx
iedereen mag hier mee inloggen
je kan er toch niks mee XD hij zegt namelijk dat me account ngo niet geactiveerd is, maar ik kan wel inloggen
Thanks!
Ik zal hem es even opzoeken!
EDIT: Die rechts bovenin

Last edited by wesletje92 on , edited 1 time in total.

1 foto die ik heb gemaakt, maar van mijn kameraad moet nog komen, dus afwachten nog daarop.
G
haha, zeker dat ik jou wel heb gezienwrote:Thanks!![]()
<plaatje>
Who's going
Nobody has said they're going yet.