Hard Bass 2010

Price
komt nog
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
352 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Heb in het begin, tijdje naast jullie groep gestaan :P
G
wesletje92 wrote:Heb in het begin, tijdje naast jullie groep gestaan :P
die blonde kerel weet ik ook nog wel ja :P
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Saaie lui waren dat, ga daar niet meer mee met dit soort feesten :/
G
wesletje92 wrote:Saaie lui waren dat, ga daar niet meer mee met dit soort feesten :/
whaha, das wel kut :thumbdown:
moet je met ons gaan volgende keer :') bij ons was hardstikke gezellig :P
wel maar 1 korte pauze gehad [half uurtje fzo] om ff 2 broodjes frikandel naar binnen te werken, dus moet je wel ff door kunnen stampen xd
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Nou, Team Green was nog niet eens begonnen, en die gozer met die blonde haren, zat al op z'n mobiel te kijken hoelang ze nog moesten, Team Yellow kwam, wilde ze op de tribunes gaan zitten. :/
G
wesletje92 wrote:Nou, Team Green was nog niet eens begonnen, en die gozer met die blonde haren, zat al op z'n mobiel te kijken hoelang ze nog moesten, Team Yellow kwam, wilde ze op de tribunes gaan zitten. :/
lawl xd
bij ons trok een kerel het op gegeven moment ook niet meer :P
maar dat was om 5 uur fzo :P
maarja, tis ook, als je gaat zitten wordt je alleen nog maar moeier :P je kan beter doorstampen!
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Juist!
Normaal ga ik altijd met een andere maat van me, die houd dat ook makkelijk vol, maar die was nog geen 18, en durfde de gok niet te wagen, wat achteraf makkelijk had gekunt :P
G
wesletje92 wrote:Juist!
Normaal ga ik altijd met een andere maat van me, die houd dat ook makkelijk vol, maar die was nog geen 18, en durfde de gok niet te wagen, wat achteraf makkelijk had gekunt :P
lol xd
tis toch juist lekker, helemaal kapot naar huis gaan :P
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Jazeker :P
Maarja, ik had het in het begin al wel door, ze zaten heletijd op de klok te kijken enzo, 1tje zat er de heletijd op msn, nooit meer met hun, dat weet ik wel :P
G
wesletje92 wrote:Jazeker :P
Maarja, ik had het in het begin al wel door, ze zaten heletijd op de klok te kijken enzo, 1tje zat er de heletijd op msn, nooit meer met hun, dat weet ik wel :P
haha, das toch jmmr, wel kunnen genieten van je avond?
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Ja, dan maar in je 1tje los toch, alleen baalde er van dat hun zo saai waren, maar ik heb me prima vermaakt, jij ook?
G
wesletje92 wrote:Ja, dan maar in je 1tje los toch, alleen baalde er van dat hun zo saai waren, maar ik heb me prima vermaakt, jij ook?
klopt, gewoon helemaal op gaan in de show, dan lukt het wel :P
en ik heb me op en top vermaakt!
egt geweldig een hele avond lang beuken op knallende hardstyle :)
helemaal kapot naderhand maar was zeker vet!
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
@Kswoosh: dat meidje helemaal links op je foto trouwens, die met die bloemenkrans heb ik nog zeker 5 keer voorbij zien komen bij ons dus je stond echt niet ver bij ons vandaan :D
KSwoosh wrote:
wesletje92 wrote:Nou, Team Green was nog niet eens begonnen, en die gozer met die blonde haren, zat al op z'n mobiel te kijken hoelang ze nog moesten, Team Yellow kwam, wilde ze op de tribunes gaan zitten. :/
lawl xd
bij ons trok een kerel het op gegeven moment ook niet meer :P
maar dat was om 5 uur fzo :P
maarja, tis ook, als je gaat zitten wordt je alleen nog maar moeier :P je kan beter doorstampen!
Precies! Al is zitten halverwege soms wel lekker maar als je moe wordt moet je juist doorgaan :D

En we-slet, moet dat? Die ?
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
@maarten1410: nee, moet niet ;)

@KSwoosh: nou dat is mooi, bij jullie gingen er tenminste nog aardig wat los! :D
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Hhahaha Geweldig!

Toen ik drinken ging halen op hardbass, stond er in 1x zoon gast voor mij, had ie een flesje water in zijn handen.. daarna deed hij iets heel snel bij dat flesje en liet hem vallen. Daarna ging ie met zijn handen over zijn oren staan! :') ik dacht echt wtff? en kijk dat meidje aan wat langs hem sta..
Daarna raapt hij het flesje op en doet het nog een x, toen zag ik dat ie deed of het een granaat was! haha ik lachte me kapot :lol:
G
[NL]Sjefke wrote:Hhahaha Geweldig!

Toen ik drinken ging halen op hardbass, stond er in 1x zoon gast voor mij, had ie een flesje water in zijn handen.. daarna deed hij iets heel snel bij dat flesje en liet hem vallen. Daarna ging ie met zijn handen over zijn oren staan! :') ik dacht echt wtff? en kijk dat meidje aan wat langs hem sta..
Daarna raapt hij het flesje op en doet het nog een x, toen zag ik dat ie deed of het een granaat was! haha ik lachte me kapot :lol:
loooooool :lol:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:

loooooool :lol:
Whaha die was ver ofwat? xd
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago

Hahaha, prachtig! :lol:
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
sowww dat was een vet feestje (vandaar dat de reactie pas vandaag komt :P ) Ik had zondag spierpijn op plaatsen waarvan ik niet wist dat daar spieren zaten :lol: Ik keek rond half 1 op m'n horloge, deed dat (voor mijn gevoel een uurtje) later weer. Was het al 04.45 >.<
Hardtraxxer
426 posts member since 2010
last seen Sep 2010
maarten1410 wrote:

Hahaha, prachtig! :lol:
haha komt me bekend voor! wij doen alleen net of we iets weggooien en dan snel bukken met je handen op je oren... :lol:
The Amethist wrote:sowww dat was een vet feestje (vandaar dat de reactie pas vandaag komt :P ) Ik had zondag spierpijn op plaatsen waarvan ik niet wist dat daar spieren zaten :lol: Ik keek rond half 1 op m'n horloge, deed dat (voor mijn gevoel een uurtje) later weer. Was het al 04.45 >.<
herkenbaar!!! tijd vloog echt voorbij!!!! :thumbsup:
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
LoesJ wrote: haha komt me bekend voor! wij doen alleen net of we iets weggooien en dan snel bukken met je handen op je oren... :lol:
Wij zijn altijd aan het strontscheppen xd
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Gill over welke foto's heb je het? Alle? :P'

Ik heb mijn foto's vd meeting er al opgezet hr :)

Er was ook nog een foto gemaakt waar ik half voor ging zitten op me hurken, die leek me wel wijs :P

Waar is die dan? :bomb:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Beuntie wrote:Gill over welke foto's heb je het? Alle? :P'

Ik heb mijn foto's vd meeting er al opgezet hr :)

Er was ook nog een foto gemaakt waar ik half voor ging zitten op me hurken, die leek me wel wijs :P

Waar is die dan? :bomb:
waarschijnlijk is dat er 1 die mijn kameraad heeft gemaakt, maar nog niet online gezet heeft :mad:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Hoeksemad wrote:Hard Bass 2010

1 foto die ik heb gemaakt, maar van mijn kameraad moet nog komen, dus afwachten nog daarop.
Waarom nou precies ik weer :lol:

EDIT:
Drop al die foto'''''''sssssss
Last edited by Teknizion on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
View on YouTube
Fantastisch, je ziet de handjes omhoog gaan, dan komt die dubbeat erin, en alles zakt weer..

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago