Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb in het begin, tijdje naast jullie groep gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:55 
 

wesletje92 schreef:
Heb in het begin, tijdje naast jullie groep gestaan :P

die blonde kerel weet ik ook nog wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saaie lui waren dat, ga daar niet meer mee met dit soort feesten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:57 
 

wesletje92 schreef:
Saaie lui waren dat, ga daar niet meer mee met dit soort feesten :/

whaha, das wel kut :thumbdown:
moet je met ons gaan volgende keer :') bij ons was hardstikke gezellig :P
wel maar 1 korte pauze gehad [half uurtje fzo] om ff 2 broodjes frikandel naar binnen te werken, dus moet je wel ff door kunnen stampen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, Team Green was nog niet eens begonnen, en die gozer met die blonde haren, zat al op z'n mobiel te kijken hoelang ze nog moesten, Team Yellow kwam, wilde ze op de tribunes gaan zitten. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:59 
 

wesletje92 schreef:
Nou, Team Green was nog niet eens begonnen, en die gozer met die blonde haren, zat al op z'n mobiel te kijken hoelang ze nog moesten, Team Yellow kwam, wilde ze op de tribunes gaan zitten. :/

lawl xd
bij ons trok een kerel het op gegeven moment ook niet meer :P
maar dat was om 5 uur fzo :P
maarja, tis ook, als je gaat zitten wordt je alleen nog maar moeier :P je kan beter doorstampen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Juist!
Normaal ga ik altijd met een andere maat van me, die houd dat ook makkelijk vol, maar die was nog geen 18, en durfde de gok niet te wagen, wat achteraf makkelijk had gekunt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:05 
 

wesletje92 schreef:
Juist!
Normaal ga ik altijd met een andere maat van me, die houd dat ook makkelijk vol, maar die was nog geen 18, en durfde de gok niet te wagen, wat achteraf makkelijk had gekunt :P

lol xd
tis toch juist lekker, helemaal kapot naar huis gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jazeker :P
Maarja, ik had het in het begin al wel door, ze zaten heletijd op de klok te kijken enzo, 1tje zat er de heletijd op msn, nooit meer met hun, dat weet ik wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:09 
 

wesletje92 schreef:
Jazeker :P
Maarja, ik had het in het begin al wel door, ze zaten heletijd op de klok te kijken enzo, 1tje zat er de heletijd op msn, nooit meer met hun, dat weet ik wel :P

haha, das toch jmmr, wel kunnen genieten van je avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dan maar in je 1tje los toch, alleen baalde er van dat hun zo saai waren, maar ik heb me prima vermaakt, jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:12 
 

wesletje92 schreef:
Ja, dan maar in je 1tje los toch, alleen baalde er van dat hun zo saai waren, maar ik heb me prima vermaakt, jij ook?

klopt, gewoon helemaal op gaan in de show, dan lukt het wel :P
en ik heb me op en top vermaakt!
egt geweldig een hele avond lang beuken op knallende hardstyle :)
helemaal kapot naderhand maar was zeker vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Kswoosh: dat meidje helemaal links op je foto trouwens, die met die bloemenkrans heb ik nog zeker 5 keer voorbij zien komen bij ons dus je stond echt niet ver bij ons vandaan :D

KSwoosh schreef:
wesletje92 schreef:
Nou, Team Green was nog niet eens begonnen, en die gozer met die blonde haren, zat al op z'n mobiel te kijken hoelang ze nog moesten, Team Yellow kwam, wilde ze op de tribunes gaan zitten. :/

lawl xd
bij ons trok een kerel het op gegeven moment ook niet meer :P
maar dat was om 5 uur fzo :P
maarja, tis ook, als je gaat zitten wordt je alleen nog maar moeier :P je kan beter doorstampen!

Precies! Al is zitten halverwege soms wel lekker maar als je moe wordt moet je juist doorgaan :D

En we-slet, moet dat? Die [i]?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@maarten1410: nee, moet niet ;)

@KSwoosh: nou dat is mooi, bij jullie gingen er tenminste nog aardig wat los! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hhahaha Geweldig!

Toen ik drinken ging halen op hardbass, stond er in 1x zoon gast voor mij, had ie een flesje water in zijn handen.. daarna deed hij iets heel snel bij dat flesje en liet hem vallen. Daarna ging ie met zijn handen over zijn oren staan! :') ik dacht echt wtff? en kijk dat meidje aan wat langs hem sta..
Daarna raapt hij het flesje op en doet het nog een x, toen zag ik dat ie deed of het een granaat was! haha ik lachte me kapot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:17 
 

[NL]Sjefke schreef:
Hhahaha Geweldig!

Toen ik drinken ging halen op hardbass, stond er in 1x zoon gast voor mij, had ie een flesje water in zijn handen.. daarna deed hij iets heel snel bij dat flesje en liet hem vallen. Daarna ging ie met zijn handen over zijn oren staan! :') ik dacht echt wtff? en kijk dat meidje aan wat langs hem sta..
Daarna raapt hij het flesje op en doet het nog een x, toen zag ik dat ie deed of het een granaat was! haha ik lachte me kapot :lol:

loooooool :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Hhahaha Geweldig!

Toen ik drinken ging halen op hardbass, stond er in 1x zoon gast voor mij, had ie een flesje water in zijn handen.. daarna deed hij iets heel snel bij dat flesje en liet hem vallen. Daarna ging ie met zijn handen over zijn oren staan! :') ik dacht echt wtff? en kijk dat meidje aan wat langs hem sta..
Daarna raapt hij het flesje op en doet het nog een x, toen zag ik dat ie deed of het een granaat was! haha ik lachte me kapot :lol:

loooooool :lol:


Whaha die was ver ofwat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Hhahaha Geweldig!

Toen ik drinken ging halen op hardbass, stond er in 1x zoon gast voor mij, had ie een flesje water in zijn handen.. daarna deed hij iets heel snel bij dat flesje en liet hem vallen. Daarna ging ie met zijn handen over zijn oren staan! :') ik dacht echt wtff? en kijk dat meidje aan wat langs hem sta..
Daarna raapt hij het flesje op en doet het nog een x, toen zag ik dat ie deed of het een granaat was! haha ik lachte me kapot :lol:

Hahaha, prachtig! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sowww dat was een vet feestje (vandaar dat de reactie pas vandaag komt :P ) Ik had zondag spierpijn op plaatsen waarvan ik niet wist dat daar spieren zaten :lol: Ik keek rond half 1 op m'n horloge, deed dat (voor mijn gevoel een uurtje) later weer. Was het al 04.45 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Hhahaha Geweldig!

Toen ik drinken ging halen op hardbass, stond er in 1x zoon gast voor mij, had ie een flesje water in zijn handen.. daarna deed hij iets heel snel bij dat flesje en liet hem vallen. Daarna ging ie met zijn handen over zijn oren staan! :') ik dacht echt wtff? en kijk dat meidje aan wat langs hem sta..
Daarna raapt hij het flesje op en doet het nog een x, toen zag ik dat ie deed of het een granaat was! haha ik lachte me kapot :lol:

Hahaha, prachtig! :lol:

haha komt me bekend voor! wij doen alleen net of we iets weggooien en dan snel bukken met je handen op je oren... :lol:
The Amethist schreef:
sowww dat was een vet feestje (vandaar dat de reactie pas vandaag komt :P ) Ik had zondag spierpijn op plaatsen waarvan ik niet wist dat daar spieren zaten :lol: Ik keek rond half 1 op m'n horloge, deed dat (voor mijn gevoel een uurtje) later weer. Was het al 04.45 >.<


herkenbaar!!! tijd vloog echt voorbij!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
haha komt me bekend voor! wij doen alleen net of we iets weggooien en dan snel bukken met je handen op je oren... :lol:


Wij zijn altijd aan het strontscheppen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gill over welke foto's heb je het? Alle? :P'

Ik heb mijn foto's vd meeting er al opgezet hr :)

Er was ook nog een foto gemaakt waar ik half voor ging zitten op me hurken, die leek me wel wijs :P

Waar is die dan? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Gill over welke foto's heb je het? Alle? :P'

Ik heb mijn foto's vd meeting er al opgezet hr :)

Er was ook nog een foto gemaakt waar ik half voor ging zitten op me hurken, die leek me wel wijs :P

Waar is die dan? :bomb:

waarschijnlijk is dat er 1 die mijn kameraad heeft gemaakt, maar nog niet online gezet heeft :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Afbeelding

1 foto die ik heb gemaakt, maar van mijn kameraad moet nog komen, dus afwachten nog daarop.

Waarom nou precies ik weer :lol:

EDIT:
Drop al die foto'''''''sssssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Fantastisch, je ziet de handjes omhoog gaan, dan komt die dubbeat erin, en alles zakt weer..
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten