Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:33 

duurde bij mij ook ff, nooit geen bevestiging gekregen, kon vandaag gewoon ineens inloggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:34 

Hardtraxxer

LoesJ schreef:
de enige die ik meteen herkende op de meeting was beuntie :P

Haha, ik jou ook idd. Zag er goed uit Loes! :worship:
Enne, Maarten had het nog over een ding ofzo wat jullie gingen doen ofzo tijdens de meeting? :P

Haha en KSwoosh, er stonden al een paar lui van HT een tijdje maar die zeiden niks, ik ging gewoon op de gok af naar Hoeksema, MOIES! Hardtraxx!? Ja, jij ook!? Haha
enzovoorts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:36 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
duurde bij mij ook ff, nooit geen bevestiging gekregen, kon vandaag gewoon ineens inloggen :P

Dan maar ff proberen in te loggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:40 

Beuntie schreef:
Haha en KSwoosh, er stonden al een paar lui van HT een tijdje maar die zeiden niks, ik ging gewoon op de gok af naar Hoeksema, MOIES! Hardtraxx!? Ja, jij ook!? Haha
enzovoorts :P

ja, ik kon me op dat moment niet meer herinneren hoe iedereen eruit zag :P
zag ook niemand met een HT shirt :( [toen daar]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:51 

Hardtraxx Veteran

Zooooo mensen, goeie morgen.
dj-rico01 schreef:
ben nopg wel maarten tgen gekomen.. wat een gek zeg :P

Was een mooie ontmoeting :D
"Hee Hardtraxx.. Hee wtf jij bent zeker Rico?"
"Ja! Jij dan?"
"Maarten! En je blijft met je muis van mijn foto's af" :lol:

Beuntie schreef:
LoesJ schreef:

Enne, Maarten had het nog over een ding ofzo wat jullie gingen doen ofzo tijdens de meeting? :P

Was weer een beetje jammer, stond al 50 minunten op m'n horloge te kijken of het al 1 uur was. En toen het 1 uur was had ik het te druk met het kijken naar de opening van team Blue. Toen het 1:10 toch snel naar achter geprobeerd te rennen maar stond in de file. Zucht. Heb me bestek toen maar weg gegooit om 4 uur ^^

Ow Beun, die foto is echt gruwelijk mislukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:52 

Hardtraxxer

Aftermovie ziet er gaaf uit :thumbsup:
Heb tot laat in de nacht de b2s radio gevolgd en volgend jaar wil ik er gewoon bij zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:10 

Hardtraxxer

Beuntie schreef:
LoesJ schreef:

Haha is ook beuntie :innocent: en maarten en ik gingen de vloer dr uit stampen ja :yay:
Citaat:
Was weer een beetje jammer, stond al 50 minunten op m'n horloge te kijken of het al 1 uur was. En toen het 1 uur was had ik het te druk met het kijken naar de opening van team Blue. Toen het 1:10 toch snel naar achter geprobeerd te rennen maar stond in de file. Zucht. Heb me bestek toen maar weg gegooit om 4 uur ^^

Ow Beun, die foto is echt gruwelijk mislukt xd

Jaaa beetje jammer, ik met veel pijn en moeite dat bestek mee naar binnen gesmokkeld, heb het om 5 uur ook maar weggooid xd
Achja, volgende feestje maar weer een meeting afspreken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:18 

Donateur

Wie ben jij dan LoesJ? was je er ook? ik zag wel een paar mooie dames staan bij ons in de buurt.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:20 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Wie ben jij dan LoesJ? was je er ook? ik zag wel een paar mooie dames staan bij ons in de buurt.. ;)

haha ja wie ben ik? Loes he ;) maar khad een groen jurkje aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
Teknizion schreef:

haha ja wie ben ik? Loes he ;) maar khad een groen jurkje aan...

Samen met 143 andere, helaas xd

Volgende keer maar betere afspraken maken ja haha, de vloer is nu alleen plaatselijk verbouwd maargoed, het begin is er.

Jeuh, post #1000
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:27 

Donateur

Een groen jurkje.. heb je een foto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb jouw ook niet gezien LoesJ, ookal was ik ben beun!

Owja, van Beunt: het is rood, zit in de hoek, en wordt steeds kleiner? Raad maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:31 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:

nope...tegen de tijd dat we er achter kwamen dat we nog geen foto's hadden gemaakt wilde ik niet meer op de foto :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:52 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Ik heb jouw ook niet gezien LoesJ, ookal was ik ben beun!

Owja, van Beunt: het is rood, zit in de hoek, en wordt steeds kleiner? Raad maar!

Iets van een baby met een scheermes ofzo :P ?
Want zo ken ik hem :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:59 

Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
Teknizion schreef:

nope...tegen de tijd dat we er achter kwamen dat we nog geen foto's hadden gemaakt wilde ik niet meer op de foto :lol:

Dat ken ik :lol: Altijd leuk om te zien dat zelfs de 2 van de 156 gemaakte foto's die wel stabiel zijn gemaakt, eigenlijk nog niet vertoonbaar zijn..

En pas maar op met foto's, voor je het weet zit Rico al weer aan de photoshop :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:42 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
Teknizion schreef:

Dat ken ik :lol: Altijd leuk om te zien dat zelfs de 2 van de 156 gemaakte foto's die wel stabiel zijn gemaakt, eigenlijk nog niet vertoonbaar zijn..

En pas maar op met foto's, voor je het weet zit Rico al weer aan de photoshop :cool:

haha echt he!! wij maken meestal thuis nog wat foto's...die zijn dan nog om te zien maar hoe later het word..hoe erger de foto's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:47 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, thuis voor het feestje of van daarna want met foto's erna heb ik slechte ervaringen :innocent: bij ons komt de camera de hele avond langs, de foto's kijken we dan 1 keer en daarna verdwijnen ze in een verborgen map. De meeste kunnen maar beter goed verborgen blijven.

Vooral die van zaterdag zijn.. euh, apart. Wel wat vette video's gemaakt door onze cameraman, ben ze aan het uploaden :) Nog 12 minunten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:50 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Hahaha, thuis voor het feestje of van daarna want met foto's erna heb ik slechte ervaringen :innocent: bij ons komt de camera de hele avond langs, de foto's kijken we dan 1 keer en daarna verdwijnen ze in een verborgen map. De meeste kunnen maar beter goed verborgen blijven.

Vooral die van zaterdag zijn.. euh, apart. Wel wat vette video's gemaakt door onze cameraman, ben ze aan het uploaden :) Nog 12 minunten....

hhmm denk dat ik die dan morgen maar ga bekijken want kga zo mn bedje opzoeken...kheb het gevoel datk nog steeds moet bijslapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:55 

Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
hhmm denk dat ik die dan morgen maar ga bekijken want kga zo mn bedje opzoeken...kheb het gevoel datk nog steeds moet bijslapen xd

Het was ook zo'n zware dag he, gister en vandaag ^^ Wel een goed punt, ik heb ook nog maar één oog. Het is dus nog maar de vraag of ze er überhaupt staan over 12 minuten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:57 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:

Het was ook zo'n zware dag he, gister en vandaag ^^ Wel een goed punt, ik heb ook nog maar één oog. Het is dus nog maar de vraag of ze er überhaupt staan over 12 minuten..

Hehe vervelend...kben gewoon te lam om op te staan...en kwil setje van team blue nog ff afsluiteren eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:00 

Hardtraxx Veteran

Ghehe, dan zou ik gewoon blijven zitten: Nog 3,5 minuut! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:01 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Ghehe, dan zou ik gewoon blijven zitten: Nog 3,5 minuut! ^^

haha zie nu wat ik getypt heb...afsluiteren....tja...das een combinatie van afsluiten en afluisteren denk ik ^^
en die 3,5 minuut houd ik nog wel vol! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:04 

Hardtraxx Veteran

Hopsakee!

Sfeerimpressie:

Rechter-muis-klik --> Doel opslaan als:
MOV: Live the Moment (55MB), Just as Easy (43MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (46MB)
MPG: Live the Moment (46MB), Just as Easy (36MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (39MB)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:07 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Hopsakee!

Sfeerimpressie:

Rechter-muis-klik --> Doel opslaan als: Live the Moment (55MB), Just as Easy (43MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (46MB)

Grr ik kan ze niet openen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:08 

Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
Hopsakee!

Sfeerimpressie:

Rechter-muis-klik --> Doel opslaan als: Live the Moment (55MB), Just as Easy (43MB), Vuurwerk! Gedeelte dan... (46MB)

Grr ik kan ze niet openen :cry:

Hoezo niet? :(
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten