ik heb ook niet stil gezeten hoor:Pwrote:ik heb de hele avond ook niet stil gezetenwrote:heb op hele avond maar 1 dude gezien die echt heel erg hard aan het trippen was.. kerel kon niet stilzitten:P..was aan het stampen als een gek, maar heb toch niks gebruikt hoor
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
ja, vette meeting bij de macwrote:Was idd een top feesie, leuke meeting!
wrote:ja, vette meeting bij de macwrote:Was idd een top feesie, leuke meeting!![]()
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
beerwrote:wrote:ja, vette meeting bij de macwrote:Was idd een top feesie, leuke meeting!![]()
Was idd zeker een vet feest. Vooral Second Identity & Brennan Heart waren vet.
Ik lees vaak negatieve geluiden over BH, maar wat draaide hij harde tracks.
Vooral Reputation Game. Ik heb die track voor Hardbass nog nooit gehoord, maar wat een track is dat zeg.
Tijdens de liveact van Second Identity was het beetje jammer dat ik op een plaats stond waar mensen beetje aan het rond lopen waren, beetje praten, en kijken.
Tijdens BH live ging het links voorraan goed hard!
Ik lees vaak negatieve geluiden over BH, maar wat draaide hij harde tracks.
Vooral Reputation Game. Ik heb die track voor Hardbass nog nooit gehoord, maar wat een track is dat zeg.
Tijdens de liveact van Second Identity was het beetje jammer dat ik op een plaats stond waar mensen beetje aan het rond lopen waren, beetje praten, en kijken.
Tijdens BH live ging het links voorraan goed hard!
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik was er natuurlijk ook;) En ik vond brennan heart ook heerlijk draaien. Wat een gruwelijk dik feest was dit zeg. Second identity had idd een aantal heerlijke tracks.
Klopt!wrote:haha, volgens mij stonden douwe141 en ik nog met hoeksemad op de foto ofniet?
Kameraad heeft die foto gemaakt, maar is nog niet op de pc geweest
heb mijn foto nog steeds niet gevonden kutzooi

ja en op waar staat mijn foto.nl staat ie ook nog niet ben alle 899 resultaten afgegaan

haha , Ik in het midden , en Rechts is Luuk/Inqontrol09/Luxion
En links hoeksemad .
Luuk en ik hadden ons niet voorgesteld omdat we niet wisten wie , wie was
En links hoeksemad .
Tsssswrote:haha , Ik in het midden , en Rechts is Luuk/Inqontrol09/Luxion
En links hoeksemad .
G
inderdaad!wrote:Aftermovie ziet er goed uit
heerlijk ook hoe ze op laatst de lyrics lieten zien, Fire In Tha Place knalde hard, niet normaal!
ook vet hoe ze die vlammen gekleurd maakte
Haha ik kan jou vaag herrineren , beetje langer haar toch ?wrote:Tsssswrote:haha , Ik in het midden , en Rechts is Luuk/Inqontrol09/Luxion
En links hoeksemad .
Luuk en ik hadden ons niet voorgesteld omdat we niet wisten wie , wie wasIk had het blauwe shirt aan, en heb deze foto ook gemaakt
In iedergeval bedankt voor deze foto haha
G
damn, ik baal egt dat ik de meeting heb gemist :Swrote:Haha ik kan jou vaag herrineren , beetje langer haar toch ?wrote:Tsssswrote:haha , Ik in het midden , en Rechts is Luuk/Inqontrol09/Luxion
En links hoeksemad .
Luuk en ik hadden ons niet voorgesteld omdat we niet wisten wie , wie wasIk had het blauwe shirt aan, en heb deze foto ook gemaakt
In iedergeval bedankt voor deze foto haha
jullie herkende elkaar, fzo?
Was zeker een leuk feestje!
Deepack sloot heerlijk af. Human 
de enige die ik meteen herkende op de meeting was beuntie 
G
hahawrote:de enige die ik meteen herkende op de meeting was beuntie
hoe laat was je naar de meeting gekomen dan?
kan goed zijn dat ik iedereen gewoon ben misgelopen
ik was er om 1 uur al meteen...maar was binnen 2 min weer weg volgens mij want die vriendin van mij stond daar maar vanneeee.....zulle we weer gaan?? dusja..wrote:hahawrote:de enige die ik meteen herkende op de meeting was beuntie
G
same herewrote:ik was er om 1 uur al meteen...maar was binnen 2 min weer weg volgens mij want die vriendin van mij stond daar maar vanneeee.....zulle we weer gaan?? dusja..wrote:hahawrote:de enige die ik meteen herkende op de meeting was beuntie
btw: fotos van EventTravel.co.at [da kaartje dat ik liet zien] staan ONLINE!
http://www.eventtravel.co.at/hardbass20 ... ml?lang=de
Who's going
Nobody has said they're going yet.