Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:33 

Hardtraxx Veteran

whaha lol, perfecte opmerking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:47 

Hardtraxx Newbie

Zo zo zo, dat was weer erg fijn :D Om 20:00 werd mij gevraagd of we toch niet moesten gaan stampen in het Gelredome en toen kon ik natuurlijk niet meer weigeren ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:00 

Jor-D schreef:
Kepro schreef:
Als ik de filmpjes bekijk op youtube vind ik het decoor niet zo wat :/ :x

Dat noemen ze verwent zijn. Decor was nice :)

Heb in tijden niet van zulke beuksetjes gehoord op een Hardstyle feest. Kan Qlimax een flinke punt aan zuigen, want Qlimax viel echt in het niet bij Hard Bass kwa sets en geluid.

helemaal mee eens!
lompe beukstyle daaroh!
helaas was ik daardoor naderhand helemaal kapot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:07 

Hardtraxx Veteran

Ik zei ook niet dat de muziek slecht was :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:10 

Hardtraxx Beheerder

Kepro schreef:

Dat was ook gewoon in het algemeen bedoelt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:14 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Kepro schreef:

Dat was ook gewoon in het algemeen bedoelt ^^

Maar met dat punt hebben jullie wel gelijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:26 

Hardtraxx Newbie

Eerste hardstyle feest voor mij(december pas 18). en moet zeggen. wat geweldig.

was best brak op het begin aangezien ik de hele dag gewerkt had en maar 4 uur slaap had gehad maar toch wat een avond.

vond Team rood echt flink tegenvallen, de opening met Attack Again was echt geniaal, en de Headhunterz remix van Chuckie was ook wel chill maar voor de rest. AANFLUITING!, die zatox echt bah. Noisecontrollers hadden naar mijn mening als enige er echt zin in...

en dan voor de rest kan ik alleen zeggen dat Brennan Heart en MC Tha Syndrome geweldig waren. op die beat van Heart ging de syndrome toch lekker tekeer. geweldig!. Brennan heart staat nu voor mij samen met Headhunterz op de nummer 1 van mij(had graag de headhunterz graag willen zien, maar had geen geld voor kaarten voor Hardbass en X-Qlusive)

ik vond alle faciliteiten zoals pendelbussen/toiletten/eten/drinken super goed geregeld. mooi dat de tribunes open waren en het Zero tolerance beleid werkte naar mijn weten erg goed, heb op hele avond maar 1 dude gezien die echt heel erg hard aan het trippen was.. kerel kon niet stilzitten:P..

Volgend jaar ben ik er weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:30 

Hardtraxxer

Rutger. schreef:

was best brak op het begin aangezien ik de hele dag gewerkt had en maar 4 uur slaap had gehad maar toch wat een avond.

vond Team rood echt flink tegenvallen, de opening met Attack Again was echt geniaal, en de Headhunterz remix van Chuckie was ook wel chill maar voor de rest. AANFLUITING!, die zatox echt bah. Noisecontrollers hadden naar mijn mening als enige er echt zin in...

en dan voor de rest kan ik alleen zeggen dat Brennan Heart en MC Tha Syndrome geweldig waren. op die beat van Heart ging de syndrome toch lekker tekeer. geweldig!. Brennan heart staat nu voor mij samen met Headhunterz op de nummer 1 van mij(had graag de headhunterz graag willen zien, maar had geen geld voor kaarten voor Hardbass en X-Qlusive)

ik vond alle faciliteiten zoals pendelbussen/toiletten/eten/drinken super goed geregeld. mooi dat de tribunes open waren en het Zero tolerance beleid werkte naar mijn weten erg goed, heb op hele avond maar 1 dude gezien die echt heel erg hard aan het trippen was.. kerel kon niet stilzitten:P..

Dan had je toch iets beter moeten kijken denk ik.....zeker geen zero tolerance :thumbdown: niet dat ik het erg vond daarentegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:32 

Hardtraxx Veteran

Wat is er mis met de nieuwe tracks van Zatox? En wat is er (over het algemeen gesproken, set nog niet gehoord) goed aan Brennan Heart?

Ach, smaak.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:37 

Hardtraxx Newbie

LoesJ schreef:
Rutger. schreef:

Dan had je toch iets beter moeten kijken denk ik.....zeker geen zero tolerance :thumbdown: niet dat ik het erg vond daarentegen

nou, ik zag er een paar aan worden gehouden(was als 7e binnen, stond al sinds 8:20 daar:S) en daar werden duitsers eruit gehaald die rare kleur lensen hadden, honden stonden overal etc. maar misschien komt het omdat ik vooral veel vooraan heb gestaan te party-en:P dat ik niet achter me en op de tribunes heb gekeken naar mensen die een kleine stimulans hadden gehad:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:38 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Wat is er mis met de nieuwe tracks van Zatox? En wat is er (over het algemeen gesproken, set nog niet gehoord) goed aan Brennan Heart?

Ach, smaak.. ;)

nou die nieuwe tracks draaide hij niet veel. ben zelf fan van tracks met melodieën en dat vind ik niet vaak in zijn muziek.

en Brennan heart kwam gewoon zo sterk na een in mijn ogen minder Team Yellow. en Tha Syndrome maakte er een geweldig feest van, beter dan DV8. die deed niets anders dan heen en weer rennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:40 

Hardtraxxer

Nou, hij heeft wel een punt. Het eerste nmmer was goed, toen begon the Prophet ineens met een nummer over middelvingers..? En dat nummer daarna was ook maar vaag en kut, met die rare kicks, ik vond het niks.
Tracks van Zatox wel fijnfijn, maar in totaal vond ik Red echt tegenvallen..

Wel echt heeelemaal los gegaan op Blue. Echt, wat een set. Elk nummer was gewoon beuken, iedereen deed mee, vette sfeer en dat gezever over MMA enzo dat is wel waar, maar wel sfeerverhogend.
Was ook tijdens de meeting btw, dat ging er aardig op los daaro achter de regie haha :D

Ik vond het echt tof. bij Yellow was ik dan ook echt kapot, weinig van meegemaakt op de vloer en met BH weer helemaal los.. Held Held Held. Hij heeft me overtuigd gisteren!

Second Identity ook echt zeker wel lekker in mijn ogen, gewoon lekker knallen met hun sound die ik wel waardeer :)

Tis alleen gewoon echt fakking duur, 140 euri kwijt xd Maarja toemaar.

HARD BASS :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:42 

Hardtraxx Newbie

gelukkig ben ik niet de enige die een dure avond heeft gehad:P

Blue was indd erg gaaf. MMA doet het toch altijd goed op feestjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:42 

Hardtraxxer

Eerste meeting foto:

Afbeelding

Er zijn wel veel foto's gemaakt btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:54 

Hardtraxxer

haha, volgens mij stonden douwe141 en ik nog met hoeksemad op de foto ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:58 

Hardtraxx Elite

Holyfuck de CD van Hard Bass!! CD2 :

1. Headhunterz - Psychedelic 4:54
2. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix) 3:04
3. JDX - Live The Moment 5:06
4. D-Block & S-Te-Fan - Alone 4:40
5. Zatox - Drop The Track 3:36
6. Wildstylez - Extraordinary Happiness 3:09
7. Gostosa - Sutra 3:31
8. Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire Of The Sun 3:39
9. Coone - Throw Ya Handz 3:18
10. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix) 4:53
11. D-Block & S-Te-Fan - Together 3:44
12. Wildstylez - A Complex Situation 4:16
13. D-Block & S-Te-Fan feat. Wildstylez - The Human Soul 4:23
14. Zatox - Creation 4:41
15. Coone - Twilight Zone 3:12
16. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious 3:43
17. Zany - Mr. Monster 3:31
18. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game 4:39
19. Zany & The Beholder - To Protect And Serve (Official 5:13
Hardbass Anthem)

kortom, AFGELADEN met promo's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:00 

Hardtraxxer

hahah jaa :P maarja we stonden daar maar een beetje :P
maarjaa maakt niet uit , vond wel grappig om die gezichten een x in het echt te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:01 

Hardtraxxer

@Takku 'Holyfuck', dat was allang bekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:04 

Hardtraxxer

douwe141 schreef:
hahah jaa :P maarja we stonden daar maar een beetje :P
maarjaa maakt niet uit , vond wel grappig om die gezichten een x in het echt te zien.

Kheb grotendeels alleen maar lopen stampen @ meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:41 

Hardtraxxer

Ja jullie gingen aardig los allemaal daar.
Zoals het hoort natuurlijk . :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:00 

Hardtraxx Addict

ik heb hier maar 1 woord voor: GE-NI-AAL! :thumbsup: :worship: :clap: :yay:

zo de tering wat een feest weer :D echt me verwachtingen 100% waar gemaakt :bomb:

alle teams waren top! en alle live-acts ook! wat een knal feest :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:02 

Hardtraxx Veteran

Was idd een top feesie, leuke meeting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:30 

Hardtraxxer

Was mooi feestje! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:55 

Rutger. schreef:
heb op hele avond maar 1 dude gezien die echt heel erg hard aan het trippen was.. kerel kon niet stilzitten:P..

ik heb de hele avond ook niet stil gezeten :D was aan het stampen als een gek, maar heb toch niks gebruikt hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:05 

Hardtraxx Veteran

meeeing ben ik niet heen geweest, was zo druk aan het knalleh dat ik de tijd kwijt was...

ben nopg wel maarten tgen gekomen.. wat een gek zeg :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten