whaha lol, perfecte opmerking 
View on YouTube
helemaal mee eens!wrote:Dat noemen ze verwent zijn. Decor was nicewrote:Als ik de filmpjes bekijk op youtube vind ik het decoor niet zo wat![]()
Heb in tijden niet van zulke beuksetjes gehoord op een Hardstyle feest. Kan Qlimax een flinke punt aan zuigen, want Qlimax viel echt in het niet bij Hard Bass kwa sets en geluid.
Dat was ook gewoon in het algemeen bedoeltwrote:Ik zei ook niet dat de muziek slecht was
Maar met dat punt hebben jullie wel gelijkwrote:Dat was ook gewoon in het algemeen bedoeltwrote:Ik zei ook niet dat de muziek slecht was
Dan had je toch iets beter moeten kijken denk ik.....zeker geen zero tolerancewrote:Eerste hardstyle feest voor mij(december pas 18). en moet zeggen. wat geweldig.
was best brak op het begin aangezien ik de hele dag gewerkt had en maar 4 uur slaap had gehad maar toch wat een avond.
vond Team rood echt flink tegenvallen, de opening met Attack Again was echt geniaal, en de Headhunterz remix van Chuckie was ook wel chill maar voor de rest. AANFLUITING!, die zatox echt bah. Noisecontrollers hadden naar mijn mening als enige er echt zin in...
en dan voor de rest kan ik alleen zeggen dat Brennan Heart en MC Tha Syndrome geweldig waren. op die beat van Heart ging de syndrome toch lekker tekeer. geweldig!. Brennan heart staat nu voor mij samen met Headhunterz op de nummer 1 van mij(had graag de headhunterz graag willen zien, maar had geen geld voor kaarten voor Hardbass en X-Qlusive)
ik vond alle faciliteiten zoals pendelbussen/toiletten/eten/drinken super goed geregeld. mooi dat de tribunes open waren en het Zero tolerance beleid werkte naar mijn weten erg goed, heb op hele avond maar 1 dude gezien die echt heel erg hard aan het trippen was.. kerel kon niet stilzitten:P..
Volgend jaar ben ik er weer!
nou, ik zag er een paar aan worden gehouden(was als 7e binnen, stond al sinds 8:20 daar:S) en daar werden duitsers eruit gehaald die rare kleur lensen hadden, honden stonden overal etc. maar misschien komt het omdat ik vooral veel vooraan heb gestaan te party-en:P dat ik niet achter me en op de tribunes heb gekeken naar mensen die een kleine stimulans hadden gehad:Pwrote:Dan had je toch iets beter moeten kijken denk ik.....zeker geen zero tolerancewrote:Eerste hardstyle feest voor mij(december pas 18). en moet zeggen. wat geweldig.
was best brak op het begin aangezien ik de hele dag gewerkt had en maar 4 uur slaap had gehad maar toch wat een avond.
vond Team rood echt flink tegenvallen, de opening met Attack Again was echt geniaal, en de Headhunterz remix van Chuckie was ook wel chill maar voor de rest. AANFLUITING!, die zatox echt bah. Noisecontrollers hadden naar mijn mening als enige er echt zin in...
en dan voor de rest kan ik alleen zeggen dat Brennan Heart en MC Tha Syndrome geweldig waren. op die beat van Heart ging de syndrome toch lekker tekeer. geweldig!. Brennan heart staat nu voor mij samen met Headhunterz op de nummer 1 van mij(had graag de headhunterz graag willen zien, maar had geen geld voor kaarten voor Hardbass en X-Qlusive)
ik vond alle faciliteiten zoals pendelbussen/toiletten/eten/drinken super goed geregeld. mooi dat de tribunes open waren en het Zero tolerance beleid werkte naar mijn weten erg goed, heb op hele avond maar 1 dude gezien die echt heel erg hard aan het trippen was.. kerel kon niet stilzitten:P..
Volgend jaar ben ik er weer!niet dat ik het erg vond daarentegen
nou die nieuwe tracks draaide hij niet veel. ben zelf fan van tracks met melodieën en dat vind ik niet vaak in zijn muziek.wrote:Wat is er mis met de nieuwe tracks van Zatox? En wat is er (over het algemeen gesproken, set nog niet gehoord) goed aan Brennan Heart?
Ach, smaak..

Kheb grotendeels alleen maar lopen stampen @ meetingwrote:hahah jaamaarja we stonden daar maar een beetje
maarjaa maakt niet uit , vond wel grappig om die gezichten een x in het echt te zien.
ik heb de hele avond ook niet stil gezetenwrote:heb op hele avond maar 1 dude gezien die echt heel erg hard aan het trippen was.. kerel kon niet stilzitten:P..