Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:49 

enigste wat je moet weten is dat er www.eventtravel.co.at op staat
maar ik zie daar fotos staan van Qlimax 2006, dus vraag me af of dat wel de goede site is :P
en kheb me geregistreerrd maar nog geen bevestiging gehad :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:54 

Hardtraxxer

goed wasig maar ik heb ook helemaal geen kaartje gekregen of niks :mad: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:27 

Hardtraxx Veteran

Kep ook nog een kaartje in me portomonee, iets met een hele lange naam, zal straks eens kijken als ik nog van de bank af kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:28 

Hardtraxxer

haha ik moet dalijk wel van de bank:P
heb straks nog een verjaardag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:37 

Hardtraxxer

is het niemand opgevallen hoe slecht er werd gemixt?? Hoe er eindeloos veel mixfouten werden gemaakt?
hoe geen een dj z'n eigen sfeer kon neerzetten omdat hij slechts om de 10 minuten even een plaatje kon inmixen?
Hoe lang en toontechnisch lelijk de ene overgang was, en de ander snel maar compleet onsamenhangend?
Hoe inspiratieloos het decor was?
Qlimax was echt veel beter als ik dan toch even een vergelijking mag maken :P
Heb me verder wel vermaakt hoor daar niet van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:42 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
is het niemand opgevallen hoe slecht er werd gemixt?? Hoe er eindeloos veel mixfouten werden gemaakt?
hoe geen een dj z'n eigen sfeer kon neerzetten omdat hij slechts om de 10 minuten even een plaatje kon inmixen?
Hoe lang en toontechnisch lelijk de ene overgang was, en de ander snel maar compleet onsamenhangend?

dat heb ik ook al opgemerkt, maar dat komt omdat de artiesten zich niet hebben verdiept in de platen van de collegas waardoor er slecht word gemixed, kijk maar eens naar een frontliner die pavo aanwijzingen zat te geven over het mixen en wanneer op play te drukken enzo xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:43 

Q-Dominic schreef:

mij is niks opgevallen, nee :) [maar wie weet als ik de livesets luister :P]
ik heb me enorm vermaakt en me nergens aan geergerd :D [behalve die melbourne shuffle retards dan]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Q-Dominic schreef:

ik heb me enorm vermaakt en me nergens aan geergerd :D [behalve die melbourne shuffle retards dan]

en lompe gasten die vlak achter je staan te stampen en elke ker ene halve knie je anus binnen douwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:49 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Q-Dominic schreef:

Haha alleen maar mooi toch ;)
Moet er trouwens wel even bij zeggen dat ik de bob was dus niet mocht drinken.. heb dus alles volledig nuchter meegemaakt en dan vallen dingen sneller op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:52 

Hardtraxx Veteran

wat was er trouwens aan de hand met DV8? heeft maar 5 keer wat gezecht en 4 keer daarvan kwam hij niet eens uit zijn woorden? was hij ziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
wat was er trouwens aan de hand met DV8? heeft maar 5 keer wat gezecht en 4 keer daarvan kwam hij niet eens uit zijn woorden? was hij ziek?

DV8 zegt over het algemeen gewoon heel weinig in iedere boeking, misschien te weinig? 5 keer zal overdreven zijn toch? Hij kan gewoon een slechte avond hebben gehad. Dat overkomt de beste wel eens. Ook niet gek, want 20000 man is ook niet niets hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
dj-rico01 schreef:

DV8 zegt over het algemeen gewoon heel weinig in iedere boeking, misschien te weinig? 5 keer zal overdreven zijn toch? Hij kan gewoon een slechte avond hebben gehad. Dat overkomt de beste wel eens. Ook niet gek, want 20000 man is ook niet niets hoor.

mwa hij heeft wel vaker op grote evenementen gestaan, maar hij was als hj niet sprak gewoon ook niet te zien... als het aan mij licht zet je gewoon een syndrome daar neer, wat ging die jongen lekker tekeeer zeg tijdens brannan heart :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:36 

Hardtraxxer

dj-rico01 schreef:
Khadber schreef:
dj-rico01 schreef:

mwa hij heeft wel vaker op grote evenementen gestaan, maar hij was als hj niet sprak gewoon ook niet te zien... als het aan mij licht zet je gewoon een syndrome daar neer, wat ging die jongen lekker tekeeer zeg tijdens brannan heart :d

hahaha ja echt, wat een gek die da syndrome zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
p4trickjuhhh schreef:
waar kun je de fotos zien want ben er gister een paar keer op gegaan maar kan ze niet vinden :P :cry:

ik had gister ook een kaartje gekregen:
daar ga ik zo ook es kijken :D
Afbeelding

Zon kaartje heb ik ook. Op die sites kan ik nog niks vinden. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:47 

Hardtraxxer

Was mooi feestje, had alleen vrienden mee, die niet echt de hele avond zoiets volhouden, dus vaak alleen staan los gaan, maar was zeker mooi! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

Als ik de filmpjes bekijk op youtube vind ik het decoor niet zo wat :/ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:33 

Donateur

Kepro schreef:

So? Ik vind dat altijd zo een kut argument, en in dit geval was het decor ziek. Telkens als er een nieuw Team begon, ging er een soort van ''metalen cocoon'' omhoog, en daar stond het team. En het decor kijk je toch 1 keer naar, en dan ga je los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Kepro schreef:

So? Ik vind dat altijd zo een kut argument, en in dit geval was het decor ziek. Telkens als er een nieuw Team begon, ging er een soort van ''metalen cocoon'' omhoog, en daar stond het team. En het decor kijk je toch 1 keer naar, en dan ga je los.

Op Qlimax gaf het wel een extra iets vond ik, ik ben der natuurlijk niet bijgeweest maar dit maak ik uit van de filmpjes op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:37 

Hardtraxx Beheerder

Kepro schreef:

Dat noemen ze verwent zijn. Decor was nice :)

Heb in tijden niet van zulke beuksetjes gehoord op een Hardstyle feest. Kan Qlimax een flinke punt aan zuigen, want Qlimax viel echt in het niet bij Hard Bass kwa sets en geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:41 

Hardtraxx Elite

+1 Jor-D

Bij elk team ben ik uit me bol gegaan :worship:
Volgend jaar weer gaan, dat staat vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 21:41 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
+1 Jor-D

Bij elk team ben ik uit me bol gegaan :worship:
Volgend jaar weer gaan, dat staat vast.

Inderdaad! zeker weer volgend jaar. Decor was misschien niet spannend maar de setjes waren wel weer top! heb echt hard staan beuken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 21:54 

Hardtraxx Beheerder

Die Midnight intro was zooooooooo vet heh. 1 van mijn favoriete nummers als keiharde intro

(niet mijn filmpjes, had ik geen tijd voor :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:07 

Hardtraxxer

Ik begin ook met uploaden nu!

Enne Jor-D, dan weet ik het nu wel weer, met dat Tatanka shirt :P Haha

Maarten watn gek zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:08 

Hardtraxx Beheerder

Beuntie schreef:
Enne Jor-D, dan weet ik het nu wel weer, met dat Tatanka shirt :P Haha

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:09 

Donateur