Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 18:28 

Donateur

dawasiknie schreef:
Jezus wat heeft iedereen toch met dat AVIO :/

Ik ben gestopt met schreeuwen om AVIO, maar nog steeds; het is zo'n moddervette nieuwe sound die ik echt te lekker voor woorden vind, dat ik niet kan wachten om ze weer te zien. Laatste keer was Inqontrol en toen ging het dak er echt bijna af, dat was echt goed beuken aan het begin van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 18:50 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
dawasiknie schreef:

Ik ben gestopt met schreeuwen om AVIO, maar nog steeds; het is zo'n moddervette nieuwe sound die ik echt te lekker voor woorden vind, dat ik niet kan wachten om ze weer te zien. Laatste keer was Inqontrol en toen ging het dak er echt bijna af, dat was echt goed beuken aan het begin van de avond!

Avio neemt je gewoon een half uur kei hard mee,, die sound pakt mij in ieder geval echt gewoon helemaal.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 19:46 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
Avio neemt je gewoon een half uur kei hard mee,, die sound pakt mij in ieder geval echt gewoon helemaal..

En daar sluit ik mij volledig bij aan, AVIO :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 12:28 

Hardtraxx Newbie

HARD BASS uiteraard AANWEZIG. :drool:

De 2009 versie helaas gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2009 21:24 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
Milán schreef:
dawasiknie schreef:

Avio neemt je gewoon een half uur kei hard mee,, die sound pakt mij in ieder geval echt gewoon helemaal.. (L)

die sound is miscchien vet voor een half uurtje, maar dan houd het wel weer op hoor uiteindelijk toch liever andere djs
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 14:15 

Hardtraxx Elite

Just4Music schreef:

die sound is miscchien vet voor een half uurtje, maar dan houd het wel weer op hoor uiteindelijk toch liever andere djs

Scheelt dat een live-act meestal ook maar een half uur is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2009 21:04 

Hardtraxx Veteran

Robz schreef:
Hopen dat het geluid goed is en de show Qlimax kan overtreffen :P

Line up is niks op aan te merken behalve dat AVIO niet mee doet :(

Geluid zal precies hetzelfde zijn als op Qlimax!!
En Hardbass zal Qlimax nooit overtreffen :aww:

En zeiken om AVIO??????? :oh: Kijk die Line-Up.......Geen woorden aan vuil maken!!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2009 11:36 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Robz schreef:
Hopen dat het geluid goed is en de show Qlimax kan overtreffen :P

Line up is niks op aan te merken behalve dat AVIO niet mee doet :(

Geluid zal precies hetzelfde zijn als op Qlimax!!
En Hardbass zal Qlimax nooit overtreffen :aww:

En zeiken om AVIO??????? :oh: Kijk die Line-Up.......Geen woorden aan vuil maken!!! ;)

Waarom zou Hard Bass Qlimax nooit kunnen overtreffen? Het is dezelfde locatie, hetzelfde geluid en als ik eerlijk mag zijn een veel betere line-up.

Dat dit nou niet binnen 2 minuten uitverkocht is kunnen we ook weinig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2009 12:11 

Donateur

Juist dát dit waarschijnlijk niet uitverkocht raakt maakt het al beter dan Qlimax. Leuk zo'n volle bak maar het zorgt voor een ongeloveloze tyfusdrukte en ik heb toch liever een beetje ruim de ruimte om los te willen gaan. Daarnaast lijkt mij het soort volk dat op HB afkomt gezelliger dan op Qlimax.

Of ze show en decoratie overtreffen denk ik niet, dan moet B2S meer dan alles uit de kast gaan halen. En de line-up is misschien wel goed, maar met die teams kwam het uiteindelijk ook niet uit de verf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2009 15:43 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Juist dát dit waarschijnlijk niet uitverkocht raakt maakt het al beter dan Qlimax. Leuk zo'n volle bak maar het zorgt voor een ongeloveloze tyfusdrukte en ik heb toch liever een beetje ruim de ruimte om los te willen gaan. Daarnaast lijkt mij het soort volk dat op HB afkomt gezelliger dan op Qlimax.

Of ze show en decoratie overtreffen denk ik niet, dan moet B2S meer dan alles uit de kast gaan halen. En de line-up is misschien wel goed, maar met die teams kwam het uiteindelijk ook niet uit de verf.

die led-wand van vorig jaar was toch ook wel grandioos :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2009 23:39 

Donateur

Als ik het goed heb kon je afgelopen editie gewoon kaarten aan de deur krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 23:54 

Donateur

dawasiknie schreef:

Hard Bass is SO WIE SO beter dan Qlimax.punt.
Inderdaad het publiek is al 100x beter, veel meer liefhebber, veel minder ''Mystery Land'' achtige types.
En veel meer mensen die hakken/echt los gaan, simpel weg omdat het publiek voor een veel groter deel uit Nederlanders bestaat. Ik vond het decor van Qlimax dit jaar wel vet, maar lang niet in de buurt van vorig jaar.

Maar als er gewoon een hoop lasers staan en fatsoenlijk geluid ben ik al tevreden hoor. Heb veel liever chill publiek dan een chille show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 16:40 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Inderdaad het publiek is al 100x beter, veel meer liefhebber, veel minder ''Mystery Land'' achtige types.
En veel meer mensen die hakken/echt los gaan, simpel weg omdat het publiek voor een veel groter deel uit Nederlanders bestaat. Ik vond het decor van Qlimax dit jaar wel vet, maar lang niet in de buurt van vorig jaar.

Maar als er gewoon een hoop lasers staan en fatsoenlijk geluid ben ik al tevreden hoor. Heb veel liever chill publiek dan een chille show.

Hardtraxx meeting voorin? Snap nooit waarom die meetings altijd ergens achteraan of buiten zijn. Kun je wel beter kletsen enzo, maar als echte liefhebber zou je het feest niet achter willen laten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 19:24 

Hardtraxx Beheerder

PNXRMX schreef:
Mol schreef:

Hardtraxx meeting voorin? Snap nooit waarom die meetings altijd ergens achteraan of buiten zijn. Kun je wel beter kletsen enzo, maar als echte liefhebber zou je het feest niet achter willen laten :P

Als je vooraan staat zie je amper wat van de lichtshow e.d... midden/achterin vind ik persoonlijk het beste ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 19:26 

Donateur

Ik vind het persoonlijk moeilijk meeten voor aan. Ik sta zelf ook het liefst tussen het midden en voor in.. zie je nog een beetje show en er wordt hard gepartyd.

Het verschilt bij mij per feest, de ene keer pak ik graag de show.. de andere keer erger ik me zo hard aan het slappe geparty dat ik keihard naar voren sprint..

Ik ben zelf (nog) niet bij hardbass, ik ga kijken of ik er met unity kan werken. Dan ben ik sws aanwezig bij een meeting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 20:41 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Als je vooraan staat zie je amper wat van de lichtshow e.d... midden/achterin vind ik persoonlijk het beste ^^

Dat is wel zo, het gebeurt allemaal boven je ipv voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 16:27 

Hardtraxxer

Toevallig iemand die alleen hiernaartoe gaat oid? Wil hier graag heen maar vrienden vinden het te duur/willen niet mee etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 16:28 

Hardtraxxer

Prosaxx schreef:
Toevallig iemand die alleen hiernaartoe gaat oid? Wil hier graag heen maar vrienden vinden het te duur/willen niet mee etc. :P

Ga gewoon naar de meeting en loop met de rest mee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 16:45 

Hardtraxxer

Welke meeting, nergens topic over gezien, en als de meeting faalt sta ik alsnog alleen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 18:25 

Hardtraxx Veteran

Prosaxx schreef:
Welke meeting, nergens topic over gezien, en als de meeting faalt sta ik alsnog alleen xd

Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 00:28 

Donateur

Prosaxx schreef:

Haha je komt gek genoeg altijd wel iemand tegen.. maar je moet ze wel herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 01:09 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Prosaxx schreef:

Haha je komt gek genoeg altijd wel iemand tegen.. maar je moet ze wel herkennen :P

Neem dus een kijkje in ons mooie mooiboytopic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Prosaxx schreef:

Als iedereen nou zo'n vlagtje op hun rug plakt... Zo'n oranje geval op een stokkie wat aan die fietsjes van kinderen zit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 17:54 

Hardtraxxer

zeker wel aanwezig kaartjes binne :lol: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 18:57 

Hardtraxx Beheerder

Nog een maandje te gaan :beer:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten