Hard Bass 2010

Price
komt nog
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
dawasiknie wrote:Jezus wat heeft iedereen toch met dat AVIO :/
Ik ben gestopt met schreeuwen om AVIO, maar nog steeds; het is zo'n moddervette nieuwe sound die ik echt te lekker voor woorden vind, dat ik niet kan wachten om ze weer te zien. Laatste keer was Inqontrol en toen ging het dak er echt bijna af, dat was echt goed beuken aan het begin van de avond!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Milán wrote:
Ik ben gestopt met schreeuwen om AVIO, maar nog steeds; het is zo'n moddervette nieuwe sound die ik echt te lekker voor woorden vind, dat ik niet kan wachten om ze weer te zien. Laatste keer was Inqontrol en toen ging het dak er echt bijna af, dat was echt goed beuken aan het begin van de avond!
Avio neemt je gewoon een half uur kei hard mee,, die sound pakt mij in ieder geval echt gewoon helemaal.. (L)
Hardtraxxer
244 posts member since 2009
last seen Jul 2012
Timmer wrote:Avio neemt je gewoon een half uur kei hard mee,, die sound pakt mij in ieder geval echt gewoon helemaal..
En daar sluit ik mij volledig bij aan, AVIO :loving: :worship:
5 posts member since 2009
last seen Dec 2009
HARD BASS uiteraard AANWEZIG. :drool:

De 2009 versie helaas gemist.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Timmer wrote:
Milán wrote:
Avio neemt je gewoon een half uur kei hard mee,, die sound pakt mij in ieder geval echt gewoon helemaal.. (L)
die sound is miscchien vet voor een half uurtje, maar dan houd het wel weer op hoor uiteindelijk toch liever andere djs
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Just4Music wrote:
die sound is miscchien vet voor een half uurtje, maar dan houd het wel weer op hoor uiteindelijk toch liever andere djs
Scheelt dat een live-act meestal ook maar een half uur is ;)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Robz wrote:Hopen dat het geluid goed is en de show Qlimax kan overtreffen :P

Line up is niks op aan te merken behalve dat AVIO niet mee doet :(
Geluid zal precies hetzelfde zijn als op Qlimax!!
En Hardbass zal Qlimax nooit overtreffen :aww:

En zeiken om AVIO??????? :oh: Kijk die Line-Up.......Geen woorden aan vuil maken!!! ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
FRArnold wrote:
Robz wrote:Hopen dat het geluid goed is en de show Qlimax kan overtreffen :P

Line up is niks op aan te merken behalve dat AVIO niet mee doet :(
Geluid zal precies hetzelfde zijn als op Qlimax!!
En Hardbass zal Qlimax nooit overtreffen :aww:

En zeiken om AVIO??????? :oh: Kijk die Line-Up.......Geen woorden aan vuil maken!!! ;)
Waarom zou Hard Bass Qlimax nooit kunnen overtreffen? Het is dezelfde locatie, hetzelfde geluid en als ik eerlijk mag zijn een veel betere line-up.

Dat dit nou niet binnen 2 minuten uitverkocht is kunnen we ook weinig aan doen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Juist dát dit waarschijnlijk niet uitverkocht raakt maakt het al beter dan Qlimax. Leuk zo'n volle bak maar het zorgt voor een ongeloveloze tyfusdrukte en ik heb toch liever een beetje ruim de ruimte om los te willen gaan. Daarnaast lijkt mij het soort volk dat op HB afkomt gezelliger dan op Qlimax.

Of ze show en decoratie overtreffen denk ik niet, dan moet B2S meer dan alles uit de kast gaan halen. En de line-up is misschien wel goed, maar met die teams kwam het uiteindelijk ook niet uit de verf.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:Juist dát dit waarschijnlijk niet uitverkocht raakt maakt het al beter dan Qlimax. Leuk zo'n volle bak maar het zorgt voor een ongeloveloze tyfusdrukte en ik heb toch liever een beetje ruim de ruimte om los te willen gaan. Daarnaast lijkt mij het soort volk dat op HB afkomt gezelliger dan op Qlimax.

Of ze show en decoratie overtreffen denk ik niet, dan moet B2S meer dan alles uit de kast gaan halen. En de line-up is misschien wel goed, maar met die teams kwam het uiteindelijk ook niet uit de verf.
die led-wand van vorig jaar was toch ook wel grandioos :woot:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Als ik het goed heb kon je afgelopen editie gewoon kaarten aan de deur krijgen.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:Juist dát dit waarschijnlijk niet uitverkocht raakt maakt het al beter dan Qlimax. Leuk zo'n volle bak maar het zorgt voor een ongeloveloze tyfusdrukte en ik heb toch liever een beetje ruim de ruimte om los te willen gaan. Daarnaast lijkt mij het soort volk dat op HB afkomt gezelliger dan op Qlimax.

Hard Bass is SO WIE SO beter dan Qlimax.punt.
Inderdaad het publiek is al 100x beter, veel meer liefhebber, veel minder ''Mystery Land'' achtige types.
En veel meer mensen die hakken/echt los gaan, simpel weg omdat het publiek voor een veel groter deel uit Nederlanders bestaat. Ik vond het decor van Qlimax dit jaar wel vet, maar lang niet in de buurt van vorig jaar.

Maar als er gewoon een hoop lasers staan en fatsoenlijk geluid ben ik al tevreden hoor. Heb veel liever chill publiek dan een chille show.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Mol wrote:Inderdaad het publiek is al 100x beter, veel meer liefhebber, veel minder ''Mystery Land'' achtige types.
En veel meer mensen die hakken/echt los gaan, simpel weg omdat het publiek voor een veel groter deel uit Nederlanders bestaat. Ik vond het decor van Qlimax dit jaar wel vet, maar lang niet in de buurt van vorig jaar.

Maar als er gewoon een hoop lasers staan en fatsoenlijk geluid ben ik al tevreden hoor. Heb veel liever chill publiek dan een chille show.
Hardtraxx meeting voorin? Snap nooit waarom die meetings altijd ergens achteraan of buiten zijn. Kun je wel beter kletsen enzo, maar als echte liefhebber zou je het feest niet achter willen laten :P
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 9 minutes ago
PNXRMX wrote:
Mol wrote:Inderdaad het publiek is al 100x beter, veel meer liefhebber, veel minder ''Mystery Land'' achtige types.

Hardtraxx meeting voorin? Snap nooit waarom die meetings altijd ergens achteraan of buiten zijn. Kun je wel beter kletsen enzo, maar als echte liefhebber zou je het feest niet achter willen laten :P
Als je vooraan staat zie je amper wat van de lichtshow e.d... midden/achterin vind ik persoonlijk het beste ^^
Donateur
last seen Nov 2014
Ik vind het persoonlijk moeilijk meeten voor aan. Ik sta zelf ook het liefst tussen het midden en voor in.. zie je nog een beetje show en er wordt hard gepartyd.

Het verschilt bij mij per feest, de ene keer pak ik graag de show.. de andere keer erger ik me zo hard aan het slappe geparty dat ik keihard naar voren sprint..

Ik ben zelf (nog) niet bij hardbass, ik ga kijken of ik er met unity kan werken. Dan ben ik sws aanwezig bij een meeting!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Jor-D wrote:Als je vooraan staat zie je amper wat van de lichtshow e.d... midden/achterin vind ik persoonlijk het beste ^^
Dat is wel zo, het gebeurt allemaal boven je ipv voor je.
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Toevallig iemand die alleen hiernaartoe gaat oid? Wil hier graag heen maar vrienden vinden het te duur/willen niet mee etc. :P
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
Prosaxx wrote:Toevallig iemand die alleen hiernaartoe gaat oid? Wil hier graag heen maar vrienden vinden het te duur/willen niet mee etc. :P
Ga gewoon naar de meeting en loop met de rest mee? xd
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Welke meeting, nergens topic over gezien, en als de meeting faalt sta ik alsnog alleen xd
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Prosaxx wrote:Welke meeting, nergens topic over gezien, en als de meeting faalt sta ik alsnog alleen xd
Partyflock
Donateur
last seen Nov 2014
Prosaxx wrote:Welke meeting, nergens topic over gezien, en als de meeting faalt sta ik alsnog alleen xd
Haha je komt gek genoeg altijd wel iemand tegen.. maar je moet ze wel herkennen :P
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
Mol wrote:
Haha je komt gek genoeg altijd wel iemand tegen.. maar je moet ze wel herkennen :P
Neem dus een kijkje in ons mooie mooiboytopic :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Mol wrote:
Als iedereen nou zo'n vlagtje op hun rug plakt... Zo'n oranje geval op een stokkie wat aan die fietsjes van kinderen zit ^^
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Feb 2012
zeker wel aanwezig kaartjes binne :lol: :yay:
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 9 minutes ago
Nog een maandje te gaan :beer:

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten