Hard Bass 2010

Price
komt nog
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
U
Nog nooit bij hard bass geweest... Is het te vergelijken met Qlimax, want de show en het decor van dit jaar vond ik daar wel heel erg vet namelijk. De line-up is bij hard bass dan wel weer een stuk bezig.
Twijfels... vragen, vragen, vragen.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
UUenZeL wrote:Nog nooit bij hard bass geweest... Is het te vergelijken met Qlimax, want de show en het decor van dit jaar vond ik daar wel heel erg vet namelijk. De line-up is bij hard bass dan wel weer een stuk bezig.
Het is ongeveer 35x vetter dan Qlimax.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Mol wrote:
UUenZeL wrote:Nog nooit bij hard bass geweest... Is het te vergelijken met Qlimax, want de show en het decor van dit jaar vond ik daar wel heel erg vet namelijk. De line-up is bij hard bass dan wel weer een stuk bezig.
ik denk dat je dat niet kan zeggen!
Het is mischien de zelfde locatie maar je kan niet
zeggen dat je 35x vetter is ofzow omdat het gewoon anders is...

Qlimax is ook gericht op de Show, Hardbass is het meer om
de teams en live acts.....

kdenk over het algemeen dat er wel harder gedraait gaat worden
T
Donateur
3777 posts member since 2009
The Ace of Bass wrote:
Mol wrote:
ik denk dat je dat niet kan zeggen!
Het is mischien de zelfde locatie maar je kan niet
zeggen dat je 35x vetter is ofzow omdat het gewoon anders is...

Qlimax is ook gericht op de Show, Hardbass is het meer om
de teams en live acts.....

kdenk over het algemeen dat er wel harder gedraait gaat worden
harder gedraait word er zeker. hier komen meer de mensen op af die gewoon voor de hardstyle komen
en niet alles er om heen.
ik moet wel zeggen dat ik Qlimax mooier vondt dit jaar.
hardbass was ook niet verkeerd maar ja, als ik dan alles in z`n geheel bekijk was qlimax toch mooier.
en dat zal dan toch ook aan de shows liggen.
het decor van qlimax vondt ik mooier maar dat is mijn mening. ben er zeker weer bij in februari :yay:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik moet zeggen dat die videowall, die echt immens moest zijn, op de aftermovie er echt bijzonder goed uitziet! Zeker toen al die lasers aanstonden!
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Die zag er echt gruwelijk uit! :love:

Was mijn 1e grote feest, en dan zie zoon grote wand met lampen/lasers en weet ik het allemaal :love: wat een gezicht was dat!

Kaartje 2010 heb ik al lang aan de muur hangen :yay:
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Khadber wrote:Ik moet zeggen dat die videowall, die echt immens moest zijn, op de aftermovie er echt bijzonder goed uitziet! Zeker toen al die lasers aanstonden!
Die Muur was zo hard! :drool:

Maar hebben cker goeie verwachtingen voor de aankomende editie! :thumbsup:
Heb net ook kaartjes voor QX-Hdz binnen :thumbsup: en Qountdown Kaartje al langere tijd op zak!

Knalluh met die handel :D :woot:
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Die line up ziet er wel erg geil uit :drool:

Weet niet zeker of ik hierheen ga, wil Zany & Beholder eigenlijk wel erg graag zien maar ben die week jarig en week erna is carnaval.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Prosaxx wrote:Die line up ziet er wel erg geil uit :drool:

Weet niet zeker of ik hierheen ga, wil Zany & Beholder eigenlijk wel erg graag zien maar ben die week jarig en week erna is carnaval.

nou juist gaan :D met je verjaardag krijg je weer geld voor Carnaval :D
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Mol wrote:
Niiééééét waar!
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2009
last seen Aug 2010
is het al bijna uitverkocht????
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
nee, en ik denk dat het ook niet uitverkocht zal raken sinds de kaart verkoop van Xqlusive Headhunterz ook is begonnen en 1 week eerder is dan Hard Bass! ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
The Ace of Bass wrote:nee, en ik denk dat het ook niet uitverkocht zal raken sinds de kaart verkoop van Xqlusive Headhunterz ook is begonnen en 1 week eerder is dan Hard Bass! ^^
Als ik de meningen peil van de meeste die-hards die niet iedere week kunnen gaan gaan ze liever voor Hard Bass hoor. Dat XQ Headhunterz uitverkoopt staat wel vast, en zodra die uitverkocht is komt die Hard Bass ook wel uitverkocht hoor.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Khadber wrote:
The Ace of Bass wrote:nee, en ik denk dat het ook niet uitverkocht zal raken sinds de kaart verkoop van Xqlusive Headhunterz ook is begonnen en 1 week eerder is dan Hard Bass! ^^
Als ik de meningen peil van de meeste die-hards die niet iedere week kunnen gaan gaan ze liever voor Hard Bass hoor. Dat XQ Headhunterz uitverkoopt staat wel vast, en zodra die uitverkocht is komt die Hard Bass ook wel uitverkocht hoor.
kdenk ook wel dat het uitverkocht raakt....alleen de vraag is wanneer...en kdenk dat je wat langer de tijd hebt nu XQ ook in de agenda staat ^^
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
The Ace of Bass wrote:
Khadber wrote:
kdenk ook wel dat het uitverkocht raakt....alleen de vraag is wanneer...en kdenk dat je wat langer de tijd hebt nu XQ ook in de agenda staat ^^
Vorig jaar was het niet uitverkocht, toch ?
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
nope
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
freddyadu8 wrote: Vorig jaar was het niet uitverkocht, toch ?
En dat zegt wat?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
maarten1410 wrote:
freddyadu8 wrote: Vorig jaar was het niet uitverkocht, toch ?
En dat zegt wat?
Nee dat zegt niks, wist alleen niet meer zeker of het wel of niet uitverkocht was :P
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
Hopen dat het geluid goed is en de show Qlimax kan overtreffen :P

Line up is niks op aan te merken behalve dat AVIO niet mee doet :(
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jezus wat heeft iedereen toch met dat AVIO :/
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
dawasiknie wrote:Jezus wat heeft iedereen toch met dat AVIO :/
Dat vraag ik mij dus ook al 2 maanden af... het klinkt leuk maar kom op man, zijn er ineens geen andere artiesten meer?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
maarten1410 wrote:
dawasiknie wrote:Jezus wat heeft iedereen toch met dat AVIO :/
Dat vraag ik mij dus ook al 2 maanden af... het klinkt leuk maar kom op man, zijn er ineens geen andere artiesten meer?
Er zijn zelfs betere dan AVIO als je 't mij vraagt, maar bij AVIO zitten er wel echt dikke nummers tussen!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Zie de vergelijkenis met Noisecontrollers in 2008 toen. Iedereen schreeuwde om NC op Q-feesten, maar ze kwamen maar niet. Nu hetzelfde met AVIO, al betwijfel ik dat ze bij Platinum komen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Die komen denk ik nog wel op Platinum als ik zie wat er nu al staat.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Die komen denk ik nog wel op Platinum als ik zie wat er nu al staat.
Moeten ze dat wel willen...

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago