Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 20:10 

Hardtraxx Newbie

Wordt er streng gecontroleerd op HardBass naar leeftijd? Ik ben dan namelijk net geen 18. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 20:20 

Hardtraxx Veteran

Amylution schreef:
Wordt er streng gecontroleerd op HardBass naar leeftijd? Ik ben dan namelijk net geen 18. :(

Moet je zelf afwegen of je wilt gaan. Als je er tussenuit word gepakt ben je wel de lul, bedenk dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 21:08 

Hardtraxx Veteran

Nou nou, de lul is ook wel weer wat overdreven. Je komt gewoon niet binnen en je bent je geld voor het kaartje kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

Dat is logisch dat je dan je geld voor je kaartje kwijt bent en niet binnen komt. :P

Maar zijn er niet mensen met ervaringen kwa strengheid van de ID controle vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 21:57 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Nou nou, de lul is ook wel weer wat overdreven. Je komt gewoon niet binnen en je bent je geld voor het kaartje kwijt.

Geld voor kaartje is toch 50 euro, zijn 25 pilsjes.. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 22:07 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Dat is logisch dat je dan je geld voor je kaartje kwijt bent en niet binnen komt. :P

Maar zijn er niet mensen met ervaringen kwa strengheid van de ID controle vorig jaar?

Ik heb nog nooit een controle meegemaakt bij een feest... ook niet bij Qlimax ofzo. Terwijl ik bij de slijter nogsteeds mijn legitimatie moet laten zien omdat ze twijfelen. Dus ik zou me er niet te druk om maken maar je hebt kans dat ze wel controleren ja.

Prosaxx schreef:
maarten1410 schreef:

Geld voor kaartje is toch 50 euro, zijn 25 pilsjes.. :beer:

Ja tis zonde geld hahaha dat wel. Maar dat kaartje heb je toch al veel eerder betaald. Maar de lul ben je dan nog steeds niet. Kijk, als ze er nog een boete op gooien van €500, - DAN ben je de lul :D Maar dat doen ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 00:53 

Donateur

Neem de ID van een van je 18-jarige vrienden die toch niet worden gecontroleerd als je helemaal safe wil gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 01:07 

Hardtraxxer

Staat toch een foto op.. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 01:32 

Donateur

Boeiend zo'n foto. Ik moet zelf ook geregeld ID's controleren, bij de helft kan je van de foto van 5 jaar geleden echt niet meer zien of ie het ook echt is. Ik kijk niet eens meer naar de foto, alleen de geboortedatum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 12:05 

Hardtraxxer

Ik pakte mijn eerste feest toen ik net 17 was, tot mn 18e ook elke keer weer de ID van mijn broer mee .. Ik ben nog nóóit gecontroleerd op een feest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 12:21 

Hardtraxx Veteran

Gaat hem dit jaar niet worden, ben dan op vakantie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 03:53 

Hardtraxxer

Ze kijken ook nooit naar de Foto ;) Alleen geboortedatum
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 12:42 

Hardtraxxer

Er is mij altijd verteld dat B2S feesten strenger worden gecontroleerd dan de Q-dance feesten ^^

Maarja ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand geweigerd is vanwege zijn leeftijd alleen vanwege drugs of verstoren van de openbare orde >.< :')

Nog mensen die echt een favoriet team hebben?

Ik heb team yellow vanwege Pavo zijn draaikunsten, Frontliner & Tatanka zijn altijd beuken en Brennan Heart live voor de melo's. En ik hoop eigenlijk op wat early platen van Pavo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 12:57 

Hardtraxx Veteran

Doe mij maar Rood. Yellow heeft een tof team, maar de liveact zit me verschrikkelijk tegen.
Zatox en Deepack zijn wel prima!

Aan de andere kant vind ik het openende team, groen, ook wel tof in elkaar steken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 13:04 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Doe mij maar Rood. Yellow heeft een tof team, maar de liveact zit me verschrikkelijk tegen.

Aan de andere kant vind ik het openende team, groen, ook wel tof in elkaar steken!

ik had liever ook team zoals dit gezien hoor: Zany & The beholder Live, Zatox, Tatanka en Deepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 17:28 

Hardtraxx Veteran

Omdat beuntie me wel mee wil ben ik hier toch wel bij! :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 20:06 

Hardtraxx Elite

Robz schreef:
Khadber schreef:

ik had liever ook team zoals dit gezien hoor: Zany & The beholder Live, Zatox, Tatanka en Deepack

ze staan geen overkills toe :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 20:55 

Hardtraxx Veteran

Team Rood toch echt wel. Met Zatox, Deepack is het echt hard. Noisecontrollers is ook echt vet en The Prophet is het natuurlijk nog steeds niet verleerd. Vooral Deepack LIVE is wel vet. Team Blue is wel vet met Zany & The Beholder LIVE maar verder spreekt me die het minst aan. Verder heeft Green een leuke LIVE-act met A-Lusion en Scope DJ. Crypsis is ook wel leuk. Yellow is na Rood het vetst, vooral door Tatanka. Met Frontliner is het ook wel lekker beuken, Pavo mag wat early plaatjes neerzetten en ik ben wel benieuwd hoe Brennen Heart het LIVE gaat doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 16:03 

Hardtraxx Veteran

Beuntie, anders gaan we eerst in Balkbrug effe hardstyle dvdtje kijken om in de sfeer te komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 16:21 

Donateur

Just4Music schreef:
Robz schreef:
Khadber schreef:

ze staan geen overkills toe :evil:

D'r moet eigenlijk een UBER OVERKILL feest komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 16:50 

Donateur

Liever niet, afwisseling vind ik juist het prettigste. Een hele set met handjesklap-platen is stom, maar een hele set met alleen maar vage Zany en Beholder/Deepack-achtige shit gaat na een half uur ook vervelen. Een combinatie daarvan maakt meestal al een goede set qua tracklist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 19:23 

Donateur

Mij niet! Er zou speciaal voor mij zo'n UBER OVERKILL RAG hardstyle feest moeten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:27 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Mij niet! Er zou speciaal voor mij zo'n UBER OVERKILL RAG hardstyle feest moeten komen

+ heel veel :woot:

hele avond knallen, het zou een hemel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 11:45 

Hardtraxxer

eMule schreef:
Ik ben nog nóóit gecontroleerd op een feest. :)

Ik wordt met mijn babyface dus altijd gecontroleerd en ik ben 20 :P Wel mooi hoe die kerel bij Qlimax zich helemaal ging verontschuldigen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 16:40 

Hardtraxxer

Toch nog een vriend mee kunnen krijgen. Dus kaarten gehaald, super veel zin in! =)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten