Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 16 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik ben nog nooit gevraagd of ik iets bij me heb, en fouilleren gaat ook altijd extreem snel. maarja ik loop dan ook niet schaatsend en met grote ogen naar binnen :x
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
p-stylez wrote:Ik ben nog nooit gevraagd of ik iets bij me heb, en fouilleren gaat ook altijd extreem snel. maarja ik loop dan ook niet schaatsend en met grote ogen naar binnen :x
Precies, fouilleren stelt niks voor meestal. Enkel afgelopen weekend in de Time-Out ging een vrouw me echt overdreven fel fouilleren, onder mn hemd voelen en alles. En echt fel in mijn zakken voelen, nouja, echt goed was het nu ook weer niet, want in die zak waar ze aan zat te voelen zat toch wat in :D
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
DarkBeatz wrote:
p-stylez wrote:Ik ben nog nooit gevraagd of ik iets bij me heb, en fouilleren gaat ook altijd extreem snel. maarja ik loop dan ook niet schaatsend en met grote ogen naar binnen :x
Precies, fouilleren stelt niks voor meestal. Enkel afgelopen weekend in de Time-Out ging een vrouw me echt overdreven fel fouilleren, onder mn hemd voelen en alles. En echt fel in mijn zakken voelen, nouja, echt goed was het nu ook weer niet, want in die zak waar ze aan zat te voelen zat toch wat in :D
Gepakt! :list:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Als Maarten nou regelt dat ik ook mee kan dan kom ik ook nog ergens want van mn maten hoef ik het verlopig niet te hebben. :/ en nee ik ga niet alleen -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Als Maarten nou regelt dat ik ook mee kan dan kom ik ook nog ergens want van mn maten hoef ik het verlopig niet te hebben. :/ en nee ik ga niet alleen -.-
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Nixxus wrote: Gepakt! :list:
Ze had mijn capsule gelukkig niet gevoeld :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Kepro wrote:Als Maarten nou regelt dat ik ook mee kan dan kom ik ook nog ergens want van mn maten hoef ik het verlopig niet te hebben. :/ en nee ik ga niet alleen -.-
Als je beetje open minded bent hoef je echt niet alleen te zijn, aan het begin van het feest komt tegenwoordig al een aardige groep mensen bijeen van hardtraxx. Gewoon je gsm nummer passeren en dan gewoon aansluiten bij de groep :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 18 days ago
DarkBeatz wrote:
Kepro wrote:Als Maarten nou regelt dat ik ook mee kan dan kom ik ook nog ergens want van mn maten hoef ik het verlopig niet te hebben. :/ en nee ik ga niet alleen -.-
Als je beetje open minded bent hoef je echt niet alleen te zijn, aan het begin van het feest komt tegenwoordig al een aardige groep mensen bijeen van hardtraxx. Gewoon je gsm nummer passeren en dan gewoon aansluiten bij de groep :P
Ik wou net zeggen, spring gewoon die trein in en gaaaan! Gaan zat mensen waar je mee op kunt trekken. Ik kom niet thuis na elk feest dus wordt toch wat lastig om je mee te nemen ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Maarten is stout :cry: . Naja ik zal het wel aanzien, moet maar eens kijken.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
DarkBeatz wrote:
Time out is altijd best streng ja :) Grote feesten wordt m'n portemonnee vaak zelfs niet eens bekeken, en op de manier dat hun altijd voelen kan ik zelfs een shotgun nog onder m'n shirt stoppen zonder dat ze dat merken :innocent:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
DarkBeatz wrote:
Ze vond je misschien lekker, kan ook xd
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Godallemachtig wat een übervette line-up :drool: .
G
man o man ik heb hier zin in :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
was het maar alvast 12 februari :drool: :yay:
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Kepro wrote:Maarten is stout :cry: . Naja ik zal het wel aanzien, moet maar eens kijken.
je mag ook wel mee met mij hoor barry ;p hard bass kan je niet missen!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Djenz wrote:
Kepro wrote:Maarten is stout :cry: . Naja ik zal het wel aanzien, moet maar eens kijken.
Ah wat goos ik herken je nu pas xd
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Kepro wrote:
Djenz wrote:
Ah wat goos ik herken je nu pas xd
heb ook pas een dag een avatar :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ah, dat zal het verklaren ^^
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
over 2 uurtjes maar even kaarten halen :clap:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
roberttt wrote:over 2 uurtjes maar even kaarten halen :clap:
+1 (over een uurtje)
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
:yay: ik ook nog 50 min
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Ik hoop dat Team Red/Alphaverb met The Otherside (Album mix) opent
Ik denk dat iedereen dan met het piano intro kippenvel krijgt xd

Zit nog te twijfelen of ik kaartjes haal..vrienden die lastig doen = :(
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Ik hoop dat Lowrenz die kaarten fixt :$
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Wesz wrote:Ik hoop dat Team Red/Alphaverb met The Otherside (Album mix) opent
Ik denk dat iedereen dan met het piano intro kippenvel krijgt xd

Zit nog te twijfelen of ik kaartjes haal..vrienden die lastig doen = :(
Waha, ik ga zowiezo altijd met mijn huisgenoot Reinaldo, maar moest die nou es een keer niet mee kunnen zou ik echt gewoon alleen gaan nu, zoveel HT's waar je bij kan aansluiten als je wil. Altijd heerlijk, tenminste mensen wat hetzelfde willen als mij, de hele nacht tering hard stampen :D
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ik ga vandaag of morgen ook meteen kaartjes halen. Twijfel of ik iemand mee krijg, ach ik zal zien. Kan als het nodig is nog altijd me kaartje verkopen :)