Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jep
"Heb je drugs bij je" en dat keer 10.


hahaha! :D Ze proberen je gewoon bang te maken, en dan hopen dat je jezelf verlult ofso? :P

Ik werd bij Mysteryland nog geeneens gefouilleerd :D , ik zie er heel onschuldig uit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox maakt de anthem ik denk samen met Tatanka, dus ik denk dan onder de naam Wild Motherfuckers. Weet niet of dit al bekend was, maar ik las dit op zijn Twitter. http://ping.fm/p/Fj3kH
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Zatox maakt de anthem ik denk samen met Tatanka, dus ik denk dan onder de naam Wild Motherfuckers. Weet niet of dit al bekend was, maar ik las dit op zijn Twitter. http://ping.fm/p/Fj3kH


Dat was al bekend :P Tat&Zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaartje als sinterklaas cado haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Poepislekker schreef:
Zatox maakt de anthem ik denk samen met Tatanka, dus ik denk dan onder de naam Wild Motherfuckers. Weet niet of dit al bekend was, maar ik las dit op zijn Twitter. http://ping.fm/p/Fj3kH


Dat was al bekend :P Tat&Zat

Haha oke nja alsnog top nieuws! het zal wel een monster track zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Kevin-Raw schreef:
Poepislekker schreef:
Zatox maakt de anthem ik denk samen met Tatanka, dus ik denk dan onder de naam Wild Motherfuckers. Weet niet of dit al bekend was, maar ik las dit op zijn Twitter. http://ping.fm/p/Fj3kH


Dat was al bekend :P Tat&Zat

Haha oke nja alsnog top nieuws! het zal wel een monster track zijn!


Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar komt hij onder Wild Motherfuckers uit. Benieuwd of ze dat project weer oppakken. Al maakt het mij niet uit of ze onder Tat & Zat producen of onder WF..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gaan we dus waarschijnlijk wel horen op Qlimax! NICE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nandohs schreef:
Die gaan we dus waarschijnlijk wel horen op Qlimax! NICE!


Zatox gaat hem komend weekend al draaien. (Bron: facebook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is HardBass altijd snel uitverkocht trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Is HardBass altijd snel uitverkocht trouwens?


Nee , vorig jaar was het niet uitverkocht.. maar het wordt allemaal populairder dan ooit! Kijk naar de kaartverkoop van Defqon,decibel,mysteryland,qlimax,fusion. Denk dat het dit jaar wel sneller zal gaan, veel sneller dan de jaren ervoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik kijk me ouders wel lieff aan voor een kaartje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik kijk me ouders wel lieff aan voor een kaartje :P


of de kerstman of sinterklaas :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik kijk me ouders wel lieff aan voor een kaartje :P


Dat was ook mijn plan. HardBass kaartje voor in de schoen zaterdag en Reverze kaartje voor 5 december uit de zak van Sinterklaas :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is gwn van de trailer geripped, maar klinkt wel als Zatox, ben benieuwd naar het gehele nummer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer start de kaartverkoop? =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Wanneer start de kaartverkoop? =)

Zaterdag a.s.
Wel kut, mn meeste vrienden zijn nog geen 18, en sommigen willen naar Reverze.
Ik ga t liefst naar Hard Bass, misschien maar allebei pakken:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Nixxus schreef:
Wanneer start de kaartverkoop? =)

Zaterdag a.s.
Wel kut, mn meeste vrienden zijn nog geen 18, en sommigen willen naar Reverze.
Ik ga t liefst naar Hard Bass, misschien maar allebei pakken:$

gewoon allebei doe ik ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
gewoon allebei doe ik ook


Is wel maar een weekje tussen, ben benieuwd wat m'n ouders ervan vinden :P . Maar
tegen die tijd zit ik denk ik wel op kamers, dus waarschijnlijk gaat het wel goedkomen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag gelijk tickets halen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Wanneer start de kaartverkoop? =)

Ik ga morgen ofzo naar de bank zodat ik via internet kan betalen, want ik zit altijd te kloten met die tickets...
Dus dan kan ik het gelijk testen of het werk :D. Voor jou ook 1ticketje Hardbass.
12 Februarie is echt nog te lang :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb nu al zoveel zin hierin, terwijl Qlimax & Qountdown eerst nog komen :oh:
iig meteen een kaartje halen zaterdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nixxus schreef:
Wanneer start de kaartverkoop? =)

Ik ga morgen ofzo naar de bank zodat ik via internet kan betalen, want ik zit altijd te kloten met die tickets...
Dus dan kan ik het gelijk testen of het werk :D. Voor jou ook 1ticketje Hardbass.
12 Februarie is echt nog te lang :slow:

Dankje maat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jep
"Heb je drugs bij je" en dat keer 10.

Dat inderdaad haha en:
"Heb je iets in je zakken? Nee? Mag ik je fouilleren? Ja? Oke, kan ik nog iets tegen komen in je zakken? Nee? Oke, heb je wapens bij je? Nee? Heb je nog iets van drugs bij je? Nee? Oke, mag ik je dan nu fouilleren? Oke, gaatie."

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

Na Qlimax even kijken hoe het met geld staat, hopelijk dat kaartverkoop rustig verloopt.
Ik heb het gevoel dat je hier gewoon echt bij moet zijn! :thumbsup:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten