Dat heeft ie waarschijnlijk al vaak genoeg meegemaakt. West-life jwz thugs 4 life!
wrote:Dat heeft ie waarschijnlijk al vaak genoeg meegemaakt. West-life jwz thugs 4 life!
wrote:Dat heeft ie waarschijnlijk al vaak genoeg meegemaakt. West-life jwz thugs 4 life!
Echt héwrote:wrote:Dat heeft ie waarschijnlijk al vaak genoeg meegemaakt. West-life jwz thugs 4 life!
Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammenwrote:Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.
Check history, is de eerste keer dat ik wat zei erover maar whatever..wrote:Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammenwrote:Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.
Doelde ook niet op jouwrote:Check history, is de eerste keer dat ik wat zei erover maar whatever..wrote:Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammenwrote:Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.![]()
In april dacht ik.wrote:Check history, is de eerste keer dat ik wat zei erover maar whatever..wrote:Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammenwrote:Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.![]()
Zoals ik al eerder zei, Back to Hard bass?
Hoelang duurt het ongeveer voor die DVD uitkomt, iemand een idee?
Als het in verhouding even snel is als de aftermovie..
me 2 soms neem ik ze nog mee als ik weggawrote:Wat ik wel vaker heb met DVD's ik koop ze, kijk 2x en zet ze haast nooit meer op, maar ik koop ze wel graag.
Ben ik de enigste zo of?
b2s.nlWil je nog veel meer zien? Dan hoef je nog maar even te wachten, want in april komt de live registratie van Hard Bass uit!
Haha ik heb echt precies hetzelfdewrote:Ik begin zo langzamerhand mijn waardering te veranderen van Zeer Goed naar Geweldig. De dag na het feest had ik toch echt het gevoel dat ik wat miste, maar nu ik er zo aan terugdenk is het gewoon eigenlijk een geniaal feest geweest en waren m'n verwachtingen wellicht iets té hoog, omdat ik gewoon gehoopt had dat het XQ-Holland en Fusion zou overtreffen, maar dat is natuurlijk gekkenwerk. Maar hoewel het niet door de muziek komt, die alleen tijdens Blue en een gedeelte van Red gewoon geweldig was, was het meer een geweldig feest dankzij de mensen, de sfeer, de opbouw naar het feest toe, de show, het gevoel en iedereen die geprobeerd heeft er een geweldig feest van te maken. Deze Hard Bass zal me mede daarom altijd bij blijven
Dit feest was Legen............wait for it.........dary!wrote:Het is officieel, dit feest was GEWELDIG
Pech voor hem, leuk voor mij
Onmogelijk! Ik heb wel meer dan 6 minuten nodig om dat uit te leggen hoorwrote:Vandaag weer aan een aantal mensen uitgelegd, wat voor een geniaal feest dit was
Ik had ook het gevoel alsof ik iets miste. Bv Q-Base 2010 vond ik echt te geniaal, dat had alles.wrote:Ik begin zo langzamerhand mijn waardering te veranderen van Zeer Goed naar Geweldig. De dag na het feest had ik toch echt het gevoel dat ik wat miste, maar nu ik er zo aan terugdenk is het gewoon eigenlijk een geniaal feest geweest en waren m'n verwachtingen wellicht iets té hoog, omdat ik gewoon gehoopt had dat het XQ-Holland en Fusion zou overtreffen, maar dat is natuurlijk gekkenwerk. Maar hoewel het niet door de muziek komt, die alleen tijdens Blue en een gedeelte van Red gewoon geweldig was, was het meer een geweldig feest dankzij de mensen, de sfeer, de opbouw naar het feest toe, de show, het gevoel en iedereen die geprobeerd heeft er een geweldig feest van te maken. Deze Hard Bass zal me mede daarom altijd bij blijven
Ik ging er ook heen met een griepje en eigenlijk wel een fikse verkoudheid, die was zo goed als verdwenen na het feest.wrote: Ik had ook het gevoel alsof ik iets miste. Bv Q-Base 2010 vond ik echt te geniaal, dat had alles.
Maar ik ben niet non stop los gegaan op Hardbass omdat ik nog aan het herstellen was van een griepje. Zwaar klote is dat. Ik ben alleen bij Wildstylez Live / laatste anderhalf uur Team Yellow & Wild Mothefuckers Live echt goed los gegaan. Bij de rest had ik geen energie en voelde ik me slap. En eten en drinken hielpen niet omdat ik duidelijke merkte dat het door het griepje kwam.
Vorige jaar Hardbass ging ik non stop los en had ik meer voldaan gevoel, dat ontbrak nu helaas.
Dat kan ook mede komen omdat Hardbass 2010 mijn 1e grote feest was. Dan ga je ook wat kritischer kijken.
Ja vorige jaar met Hardbass stampte ik het er ook uit. Het ging aanvankelijk ook goed maar nadat ik bij Wildstylez live helemaal uit me plaat ging had ik het energie op dat moment verbruikt. En toen speelde dat griepje weer op.wrote:Ik ging er ook heen met een griepje en eigenlijk wel een fikse verkoudheid, die was zo goed als verdwenen na het feest.wrote: Ik had ook het gevoel alsof ik iets miste. Bv Q-Base 2010 vond ik echt te geniaal, dat had alles.
Maar ik ben niet non stop los gegaan op Hardbass omdat ik nog aan het herstellen was van een griepje. Zwaar klote is dat. Ik ben alleen bij Wildstylez Live / laatste anderhalf uur Team Yellow & Wild Mothefuckers Live echt goed los gegaan. Bij de rest had ik geen energie en voelde ik me slap. En eten en drinken hielpen niet omdat ik duidelijke merkte dat het door het griepje kwam.
Vorige jaar Hardbass ging ik non stop los en had ik meer voldaan gevoel, dat ontbrak nu helaas.
Dat kan ook mede komen omdat Hardbass 2010 mijn 1e grote feest was. Dan ga je ook wat kritischer kijken.Maar natuurlijk is het klote als je niet helemaal tot het uiterste los kunt gaan, had dit ook is omdat het elke keer in me rechterbovenbeen schoot, gelukkig was het maar bij een lokaal feestje en ook nog eens tijdens Psyko Punkz.