Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heeft ie waarschijnlijk al vaak genoeg meegemaakt. West-life jwz thugs 4 life!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dat heeft ie waarschijnlijk al vaak genoeg meegemaakt. West-life jwz thugs 4 life!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo stoer ben ik ook weer niet hoor.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.

Maar back on topic want HARDBASS WAS EEN TOPPER :yay: :yay: :yay: :yay:
Echt ik wil het gerust (vooral team blue) overdoen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:33 
 

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Dat heeft ie waarschijnlijk al vaak genoeg meegemaakt. West-life jwz thugs 4 life!

:lol:

Echt hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:49 
 

mezeke schreef:
Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.

Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
mezeke schreef:
Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.

Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammen

Check history, is de eerste keer dat ik wat zei erover maar whatever.. ;)

Zoals ik al eerder zei, Back to Hard bass?
Hoelang duurt het ongeveer voor die DVD uitkomt, iemand een idee?
Als het in verhouding even snel is als de aftermovie.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:07 
 

mezeke schreef:
Almighty schreef:
mezeke schreef:
Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.

Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammen

Check history, is de eerste keer dat ik wat zei erover maar whatever.. ;)

Doelde ook niet op jou :)
Originele avatar trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol sorry ik heb een kutdag, ik voel me meteen aangevallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:11 
 

mezeke schreef:
Almighty schreef:
mezeke schreef:
Ok in het begin vond ik je nog "grappig", nu ben je gwn zielig.

Idd, je begint beetje irritant te worden met het doordrammen

Check history, is de eerste keer dat ik wat zei erover maar whatever.. ;)

Zoals ik al eerder zei, Back to Hard bass?
Hoelang duurt het ongeveer voor die DVD uitkomt, iemand een idee?
Als het in verhouding even snel is als de aftermovie.. :)

In april dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik wel vaker heb met DVD's ik koop ze, kijk 2x en zet ze haast nooit meer op, maar ik koop ze wel graag.
Ben ik de enigste zo of? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Wat ik wel vaker heb met DVD's ik koop ze, kijk 2x en zet ze haast nooit meer op, maar ik koop ze wel graag.
Ben ik de enigste zo of? :P


me 2 soms neem ik ze nog mee als ik wegga
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 01:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Wil je nog veel meer zien? Dan hoef je nog maar even te wachten, want in april komt de live registratie van Hard Bass uit!


b2s.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin zo langzamerhand mijn waardering te veranderen van Zeer Goed naar Geweldig. De dag na het feest had ik toch echt het gevoel dat ik wat miste, maar nu ik er zo aan terugdenk is het gewoon eigenlijk een geniaal feest geweest en waren m'n verwachtingen wellicht iets té hoog, omdat ik gewoon gehoopt had dat het XQ-Holland en Fusion zou overtreffen, maar dat is natuurlijk gekkenwerk. Maar hoewel het niet door de muziek komt, die alleen tijdens Blue en een gedeelte van Red gewoon geweldig was, was het meer een geweldig feest dankzij de mensen, de sfeer, de opbouw naar het feest toe, de show, het gevoel en iedereen die geprobeerd heeft er een geweldig feest van te maken. Deze Hard Bass zal me mede daarom altijd bij blijven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik begin zo langzamerhand mijn waardering te veranderen van Zeer Goed naar Geweldig. De dag na het feest had ik toch echt het gevoel dat ik wat miste, maar nu ik er zo aan terugdenk is het gewoon eigenlijk een geniaal feest geweest en waren m'n verwachtingen wellicht iets té hoog, omdat ik gewoon gehoopt had dat het XQ-Holland en Fusion zou overtreffen, maar dat is natuurlijk gekkenwerk. Maar hoewel het niet door de muziek komt, die alleen tijdens Blue en een gedeelte van Red gewoon geweldig was, was het meer een geweldig feest dankzij de mensen, de sfeer, de opbouw naar het feest toe, de show, het gevoel en iedereen die geprobeerd heeft er een geweldig feest van te maken. Deze Hard Bass zal me mede daarom altijd bij blijven :loving:


Haha ik heb echt precies hetzelfde :P
toen ik in de bus terugzat had ik niet helemaal dat voldane gevoel als dat ik had na Qountdown & Hard Bass vorig jaar, maar als ik nou de setjes terugluister, de foto's & video's zie en als ik eraan terugdenk was het gewoon een heldenfeest, alleen had ik er misschien iets té hoge verwachtingen van.
En als ik dan ook nog eens kijk naar de geweldige sfeer en hoe goed er los werd gegaan(heb ik niet vaak meegemaakt, en al helemaal niet op zo'n groot feest) was dit gewoon echt het beste van het beste.
Ik heb em gister dus ook van Zeer Goed in Geweldig veranderd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:46 
 

Ik had ook de dagen erna het gevoel dat ik wat miste dat het toch niet zo geweldig was maar als je weer herinneringen gaat ophalen besef je pas wat voor top feest het was (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is officieel, dit feest was GEWELDIG :D

Natuurlijk, het kan altijd beter, maar dat kon X-Qlusive DBSTF ook en dat was ook geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is officieel, dit feest was GEWELDIG :D


Dit feest was Legen............wait for it.........dary!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kerel heeft alles opgenomen?

http://www.youtube.com/user/Jeremiasric
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Deze kerel heeft alles opgenomen?

http://www.youtube.com/user/Jeremiasric

Pech voor hem, leuk voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag weer aan een aantal mensen uitgelegd, wat voor een geniaal feest dit was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dePipoMadre schreef:
Vandaag weer aan een aantal mensen uitgelegd, wat voor een geniaal feest dit was :D


Onmogelijk! Ik heb wel meer dan 6 minuten nodig om dat uit te leggen hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik begin zo langzamerhand mijn waardering te veranderen van Zeer Goed naar Geweldig. De dag na het feest had ik toch echt het gevoel dat ik wat miste, maar nu ik er zo aan terugdenk is het gewoon eigenlijk een geniaal feest geweest en waren m'n verwachtingen wellicht iets té hoog, omdat ik gewoon gehoopt had dat het XQ-Holland en Fusion zou overtreffen, maar dat is natuurlijk gekkenwerk. Maar hoewel het niet door de muziek komt, die alleen tijdens Blue en een gedeelte van Red gewoon geweldig was, was het meer een geweldig feest dankzij de mensen, de sfeer, de opbouw naar het feest toe, de show, het gevoel en iedereen die geprobeerd heeft er een geweldig feest van te maken. Deze Hard Bass zal me mede daarom altijd bij blijven :loving:


Ik had ook het gevoel alsof ik iets miste. Bv Q-Base 2010 vond ik echt te geniaal, dat had alles.
Maar ik ben niet non stop los gegaan op Hardbass omdat ik nog aan het herstellen was van een griepje. Zwaar klote is dat. Ik ben alleen bij Wildstylez Live / laatste anderhalf uur Team Yellow & Wild Mothefuckers Live echt goed los gegaan. Bij de rest had ik geen energie en voelde ik me slap. En eten en drinken hielpen niet omdat ik duidelijke merkte dat het door het griepje kwam.

Vorige jaar Hardbass ging ik non stop los en had ik meer voldaan gevoel, dat ontbrak nu helaas.
Dat kan ook mede komen omdat Hardbass 2010 mijn 1e grote feest was. Dan ga je ook wat kritischer kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik had ook het gevoel alsof ik iets miste. Bv Q-Base 2010 vond ik echt te geniaal, dat had alles.
Maar ik ben niet non stop los gegaan op Hardbass omdat ik nog aan het herstellen was van een griepje. Zwaar klote is dat. Ik ben alleen bij Wildstylez Live / laatste anderhalf uur Team Yellow & Wild Mothefuckers Live echt goed los gegaan. Bij de rest had ik geen energie en voelde ik me slap. En eten en drinken hielpen niet omdat ik duidelijke merkte dat het door het griepje kwam.

Vorige jaar Hardbass ging ik non stop los en had ik meer voldaan gevoel, dat ontbrak nu helaas.
Dat kan ook mede komen omdat Hardbass 2010 mijn 1e grote feest was. Dan ga je ook wat kritischer kijken.


Ik ging er ook heen met een griepje en eigenlijk wel een fikse verkoudheid, die was zo goed als verdwenen na het feest. :D Maar natuurlijk is het klote als je niet helemaal tot het uiterste los kunt gaan, had dit ook is omdat het elke keer in me rechterbovenbeen schoot, gelukkig was het maar bij een lokaal feestje en ook nog eens tijdens Psyko Punkz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
flevoboys schreef:
Ik had ook het gevoel alsof ik iets miste. Bv Q-Base 2010 vond ik echt te geniaal, dat had alles.
Maar ik ben niet non stop los gegaan op Hardbass omdat ik nog aan het herstellen was van een griepje. Zwaar klote is dat. Ik ben alleen bij Wildstylez Live / laatste anderhalf uur Team Yellow & Wild Mothefuckers Live echt goed los gegaan. Bij de rest had ik geen energie en voelde ik me slap. En eten en drinken hielpen niet omdat ik duidelijke merkte dat het door het griepje kwam.

Vorige jaar Hardbass ging ik non stop los en had ik meer voldaan gevoel, dat ontbrak nu helaas.
Dat kan ook mede komen omdat Hardbass 2010 mijn 1e grote feest was. Dan ga je ook wat kritischer kijken.


Ik ging er ook heen met een griepje en eigenlijk wel een fikse verkoudheid, die was zo goed als verdwenen na het feest. :D Maar natuurlijk is het klote als je niet helemaal tot het uiterste los kunt gaan, had dit ook is omdat het elke keer in me rechterbovenbeen schoot, gelukkig was het maar bij een lokaal feestje en ook nog eens tijdens Psyko Punkz. :P


Ja vorige jaar met Hardbass stampte ik het er ook uit. Het ging aanvankelijk ook goed maar nadat ik bij Wildstylez live helemaal uit me plaat ging had ik het energie op dat moment verbruikt. En toen speelde dat griepje weer op.

Dat spiertje verrekt wat jij nu beschrijf had ik om 06.00 bij Q-Base 2010 tijdens Crypsis live. Toen voelde ik me helemaal kapot want toen had ik wel alle energie verbruikt. Op het laatst kon ik alleen nog maar met armen bewegen :innocent: .
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten