Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
westlife wrote:Dat zijn de mogelijke consequenties als je naar zo'n evenement gaat he.
Dat moet je wel in je achterhoofd hebben.
Mogelijke consequenties? Dus als ik naar zo'n feest ga loop ik dit risico? snap jij het wel?
Ik weet de aanleiding hier niet van maar de security loopt er toch om mensen te beschermen? niet om ze helemaal de tering in te slaan!
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
Kepro wrote:
westlife wrote:Dat zijn de mogelijke consequenties als je naar zo'n evenement gaat he.
Dat moet je wel in je achterhoofd hebben.
Wat is dat voor een antwoord? Hoezo naar Zo'n evenenement? Niet bij andere? maar dat maakt helemaal niet uit waar of wanneer, zulke streken hoor je niet te doen en laat ik nou net beveiliging te hebben gedaan.
Ik neem aan dat de bewakers ook wel eens een keer op de maat spontaan willen stompen, zoals die vent van Bioweapon in mijn signature. Alleen wel in verband met hun werk, want ze mogen natuurlijk niet zomaar los gaan terwijl zij werken. Dus ze stompen iemand neer als excuus om los te gaan.
G
Kap nou es met dat trieste gelul man. Dit is wel beetje serieuzer.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Schrokken jullie je trouwens ook helemaal de tering met die knal in de intro van team yellow xd ?
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Heb de intro van Yellow gemist.
Ik was bezig met broodjes frikandellen in mijn maag proppen. >.<
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Robster wrote:Schrokken jullie je trouwens ook helemaal de tering met die knal in de intro van team yellow xd ?
haha jawel, echt uit het niets!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Style wrote:
Robster wrote:Schrokken jullie je trouwens ook helemaal de tering met die knal in de intro van team yellow xd ?
Nu ben ik wel benieuwd, haha. Heb het niet echt meegekregen :P
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ik schrok niet (handig, oordoppen), maar ik vond het wel vet hoe iedereen om me heen wel schrok en toen iedereen tegelijk "woooooooow" riep :clap:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Deeltjesversneller wrote:
Ik schrok niet (handig, oordoppen), maar ik vond het wel vet hoe iedereen om me heen wel schrok en toen iedereen tegelijk "woooooooow" riep :clap:
was mooi inderdaad, heerlijke sfeer hing er er ook toen die track kwam van Yellow Submarine :evil:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Daar heb ik echt van in een scheur gelegen xd die was wel leuk gevonden
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2019
Ik heb echt de helft van de show gemist! :') Ook deze knal heb ik niet meegekregen haha!

Als ze nou eens een extra editie van hardbass zouden doen, kon ik mooi nog een keer alles meemaken! Volgens mij zou het voor me voelen als een totaal nieuw feest! :p
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Chukkels wrote:
Style wrote:
Nu ben ik wel benieuwd, haha. Heb het niet echt meegekregen :P
x2 terwijl ik 100% nuchter was.
Hardtraxxer
360 posts member since 2009
last seen Apr 2024
Deeltjesversneller wrote:
Ze proberen ook elk jaar weer om spontaan een vol stadion hardattacks te laten krijgen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kan me die knallen wel herinneren maar schrok er niet van ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
View on YouTube

PAMMMMMM :bomb:

en je hoort mij ook nog doodleuk zeggen: "dit gaat [sorry] kk hard [/sorry] worden xd en dan komt gold haha
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
back2daparty wrote:Ze proberen ook elk jaar weer om spontaan een vol stadion [s]hard[/s]heartattacks te laten krijgen
Vorig jaar kan ik me ook knallen herinneren idd :) En van een oudere aftermovie ook. Maar dat was bij de intro, bij 1 van die 2.
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Omdat het kan, 4 filmpjes van mijn kant. Alle 4 de openingen gefilmd, voor de rest geen tijd gehad :P

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
View on YouTube

Security gaat los.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
westlife wrote:http://www.youtube.com/watch?v=TJKiapZTknA&hd=1

Security gaat los.
Moest hoe sad het voorval ook is toch glimlachen. :loving:
M
Wat had die jongen nou gedaan waardoor ze met 4 (?) man op hem gingen rammen?
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Zinvol geweld. Willekeurige slachtoffer.
M
westlife wrote:Zinvol geweld. Willekeurige slachtoffer.
Geloof ik niet.. het is echt niet 'zomaar' :huh:
Iemand zei op PF dat het slachtoffer de bewaker begon te slaan maarja of PF nou zo'n betrouwbare bron is.. :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Nou volgens mij heeft dat incident ondertussen wel al genoeg aandacht gehad. -.- Het feest was veels te heldig voor al die ophef.
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
westlife wrote:Ik neem aan dat de bewakers ook wel eens een keer op de maat spontaan willen stompen, zoals die vent van Bioweapon in mijn signature. Alleen wel in verband met hun werk, want ze mogen natuurlijk niet zomaar los gaan terwijl zij werken. Dus ze stompen iemand neer als excuus om los te gaan.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
westlife wrote:
westlife wrote:Ik neem aan dat de bewakers ook wel eens een keer op de maat spontaan willen stompen, zoals die vent van Bioweapon in mijn signature. Alleen wel in verband met hun werk, want ze mogen natuurlijk niet zomaar los gaan terwijl zij werken. Dus ze stompen iemand neer als excuus om los te gaan.
hoe zou jij het vinden om tijdens zo'n feest voor 2 uur al met een bebloede kop het gelredome uitgedragen te moeten worden? en dan ook nog om niets.