Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:03 

Bierkoning

Jah daar was het ongeveer, Vik zei ook nog: ze maken extra ruimte voor ons :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:06 

Hardtraxx Elite

Hmm, ik stond daar ook, denk dan dat ik wel weet wie jullie waren :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:07 

Bierkoning

Sainen schreef:
Hmm, ik stond daar ook, denk dan dat ik wel weet wie jullie waren :P .

Heb ik jou gesproken dan? kweet het allemaal niet meer xd
khad zelf shirtje aan van Donkey Rollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:08 

Hardtraxxer

haha ik heb daar inderdaad toen goed gebruik van gemaakt :P ik had een groene legerbroek aan zonder shirt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:10 

Donateur

Er stonden ook allemaal hekken om die plaats, dus logisch dat er ruimte was XD
En jopsen ben ik ook wel tegen gekomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:12 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Er stonden ook allemaal hekken om die plaats, dus logisch dat er ruimte was XD

Die hekken zag ik ook, waren ze bij jou ook van hout?

@ pommer Denk het niet. Ik had een blauw ding dong shirt aan ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:14 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
En jopsen ben ik ook wel tegen gekomen ^^

heel vaak zelfs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:14 

Hardtraxxer

Partyreport Hardbass 2011

Om kwart over 8 werd ik opgehaald en vertrokken we met vieren naar station Roosendaal. Daar zouden we de trein van 10 voor 9 nemen richting Zwolle, maar met als uitstappunt natuurlijk Arnhem. In de trein bleek dat we eigenlijk geen kaartje hadden hoeven te kopen. De conducteur kwam langs en zij dat de trein te vol zat om alles te gaan controleren :P 'Jullie gaan zeker ook naar dat feest.' Vervolgens vroeg hij ons nog een beetje rustig aan te doen, omdat we in een stilte coupé zaten, zodat anderen geen last van ons hebben. Dus wij zeiden, vraag maar aan de rest van de coupé. En ondanks dat we muziek op hadden staan, vonden de oudjes in de stilte coupé het niet erg van ons :thumbup:
Om half 11 kwamen we dan aan op Arnhem CS. We hoefden alleen maar de stoet te volgen richting de pendelbussen. (Een fail was trouwens dat er op de aanwijs A4’tjes Hard Base stond.) Er moest even op de pendelbussen gewacht worden, maar even later zagen we er toch 3 aan komen rijden. We zorgde dat we als een van de eerste bij de tweede bus waren en konden onderweg naar de Gelredome gewoon zitten. Daar aangekomen verkochten we ons overgebleven kaartje (We hadden een Sjaak Afhaak :thumbdown: ) nog gauw voor 40 euro en gingen toen naar binnen.

We haalde een sleutel voor een kluisje en propte daar onze jassen in. Toen vroeg een stelletje ons ofdat we ze 11 euro konden lenen, zodat zij ook een kluisje hadden. Dus wij legden wat geld bij elkaar en toen ook dat kluisje geregeld was kregen we van hen voor de moeite acht consumptiebonnen :thumbup: Toen was het tijd om naar binnen te gaan. Gelukkig kon de 17-jarige die bij ons was gewoon doorlopen en kwamen we dus makkelijk binnen. We besloten eerst nog even naar het toilet te gaan voor we de zaal instapten en het was al aardig druk daar. Na even gewacht te hebben op de vrouwen die toch steeds wat meer tijd nodig hadden op de WC’s konden we dan toch naar binnen.

Het feestje was al aardig aan de gang met Team Red en ik kreeg er gelijk al zin in. Omdat we maar met zijn vieren waren besloten we de hele avond bij elkaar te blijven. In het Gelredome raak je toch niet graag iemand kwijt. Na even de stage en alle lichten aan het plafond te hebben bewondert besloten we beneden een plekje uit te gaan zoeken, we liepen de trap af en Loopmachine werd net gespeeld. Al gauw vonden we onze ideale plek, een paar meter van de bar af onder de 3e uiterst rechtse boxen. Toen wist ik echter al dat de Hardtraxx meeting er niet meer in zat :(. Het beukte nog niet echt door tijdens Team Red, maar het is altijd fijn om hardstyle weer eens uit goede boxen te horen, als je het meestal achter je computer luistert ;) Ik vond het ook vet dat Electronic Stereophonic werd gespeeld, heb die cd vorig jaar namelijk nog grijs gedraaid op weg naar de universiteit. Maar het was nog vroeg op de avond en ik wist dat het nog lang ging duren. Ik ging dan ook nog niet echt los op dat moment, hoewel er toch wel een paar aardige platen voorbij kwamen. Helaas was ik tijdens Destination Nowhere bier aan het halen. Toch vond ik het wel een lekkere opening en die Ginger edit was een mooie afsluiting.
Toen begon Wildstylez, waarvan ik vind dat hij een heerlijk stijltje heeft. Met dat lekkere trancy gevoel van hem heb ik me zeker vermaakt in dit halve uurtje. Wat wel mooi was, is dat ik dus eigenlijk de timetable op me shirt had staan. Omdat degene waarmee ik ging dus best wel dagjesmensen zijn, kon ik de hele tijd aanwijzen wie er aan het spelen waren :P

Na Wildstylez was het de beurt aan Team Green en dat was een goede set voor degene waarmee ik naar het feest was. Dat was vooral te merken met het draaien Just As Easy/ Attack Again, Psychedelic Sunshine & Barbara Streisand (Headhunterz Remix) achter elkaar. Maar dat betekende wel dat de sfeer er lekker in zat bij ons groepje. Heb me dus zeker wel vermaakt tijdens deze set. :D Tijdens Club Bizarre besloten we om even wat te gaan eten. Zo zat ik tijdens de Space we created een broodje beenham naar binnen te werken op de tribune.
Het begin van de Psyko Punkz hebben we dus ook van daaraf bekeken. Ik vond het wel jammer dat we op de tribune zaten tijdens Voices en Techno Prime, maar ja daar was niks aan te doen. Nadat iedereen klaar was met eten besloten we dan maar weer ons plekje op te zoeken en daar aangekomen bleek dat er nog steeds voldoende ruimte was :D Ik dig het stijltje van de PP wel en heb me dus prima vermaakt met Bass Mechanics, Overclipping en Pull ya strings.

Nu was het de beurt aan Team Blue, tijdens deze set vond ik het wel jammer dat ik niet even naar links in de zaal kon gaan. Op zo’n set is het waarschijnlijk geweldig om met Hardtraxxers los te gaan, maar we moesten dus bij elkaar blijven. Toch heb ik me zeker vermaakt tijdens deze set en zoals ik al verwachtte is het echt hartstikke vet om live los te gaan op Bang the bass en Psychedelic Trip :bomb: . Wat een geweldige nummers joh :D En zoals jullie weten werd er nog veel meer vette shit gedraaid in deze set!
Toen was het tijd voor Crypsis live, maar daar heb ik niet echt veel van mee gekregen. Alleen Torture en Strike zijn blijven hangen. Weet nog geeneens zeker of ik Nackt heb gehoord…

Vervolgens opende Team Yellow met Gold, wat op zich wel raar is. Maar ik vond het eigenlijk niet zo erg, een mooi nummer en even wat rust gepakt. Weet niet meer of het tijdens deze of tijdens de vorige set was dat ik Rico tegen kwam bij de WC’s. Is iig de enige van Hardtraxx die ik heb gesproken tijdens Hardbass. Heb nog wel een paar keer Dit is niet mijn Hardbass vriend shirtjes voorbij zien komen en 1 keer een oranje hoed, maar herkende verder vrij weinig. In ieder geval was bij de rest van het groepje de vermoeidheid toegeslagen. Ik ging als enige nog wat los op de platen die gedraaid werden en kwart voor zes besloten we op de tribune te gaan zitten.

Waarna we om zes uur nog wat zijn gaan eten en niet veel later naar Arnhem CS vertrokken. Ze hadden bij de broodjeszaak op het station, waar ik nog even een koffie ging halen, expres hardstyle opgezet :P Dus ik besloot ze maar te vragen waarom ze zulke herrie hadden opstaan. ‘Maar je komt toch net af van zulke muziek?’ ‘Nee joh, wat is dit nou weer voor k*tmuziek.’ xd Toen was het alweer tijd om de eerste trein terug te pakken. Helaas viel de combinatie pizza, koffie en vervolgens Red Bull verkeerd. Waardoor ik in de trein nog last kreeg van maagzuur. Dit was wel jammer, maar gelukkig voelde de terugreis niet zo lang aan als de heenreis en om 9 uur ’s morgens was ik weer thuis.
Toen heb ik een powernap van 3 kwartier gedaan en ben een half uurtje in bad gaan liggen. Zo kwam ik nog enigszins fit aan bij de voetbal. Daar heb ik maar de hele wedstrijd gevlagd, omdat voetballen echt niet mogelijk was met mijn brakheid (We hadden weinig man, dus belde ze donderdag op of ik aub toch mee wilde gaan.) Gelukkig gewonnen met 3-2 :) En ondanks dat ik bijvoorbeeld 1x twee meter buitenspel over het hoofd zag, vielen er geen tegengoals door mijn beperkte vlaggen :P

Die brakheid was het feest echter dubbel en dwars waard. Het enige feest wat ik ermee kan vergelijken is Reverze, en Hardbass scoort dan op alle fronten beter. Ik heb me prima vermaakt en de anderen uit mijn groep ook zeker. Want ze vertelde meteen na afloop, dat we vaker naar dit soort feestjes moeten gaan. En dat vind ik helemaal prima :thumbup:

+ punten
Stage & lichten, ik vond het er erg vet uitzien. Zowel vanaf het veld als vanaf de tribunes.
Eindelijk weer eens hardstyle op een feest horen, zoveel beter als achter de computer :yes:
Dat we hierdoor wss meer feesten gaan bezoeken.

- punten
Maar 1 Hardtraxxer gesproken en niet meer.
Op een gegeven moment zag ik iemand staan met achter op zijn shirt, 1 van mijn vroege ontwerpen voor mijn eigen shirt. Zonder toestemming te vragen vind ik dat best triest. :')
Vroeg naar huis.

Dit is nog best een verhaal geworden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:08 

Almighty schreef:
Gangsterdwerg schreef:
- de wiet

Ja, wat was daarmee? Constante vieze wietlucht, bah :sick:

ja echt he, dikke golven steeds, niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

Mijn report:
Geweldig feest, alleen Max Enforcer en Alpha2 moeten leren draaien. Had het alleen wel zo goed naar m'n zin dat ik me er niet echt heel erg aan stoorde. Rest van de sets niks op aan te merken, op de organisatie niks op aan te merken, stage was geweldig, opening was geweldig. Vond de afsluiting alleen wel beter kunnen en 't was wel fijner geweest als het op iets kleinere schaal was, dat alles niet zo ver weg was de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

dePipoMadre schreef:
Op een gegeven moment zag ik iemand staan met achter op zijn shirt, 1 van mijn vroege ontwerpen voor mijn eigen shirt. Zonder toestemming te vragen vind ik dat best triest. :')

volgens mij had ik die ook zien lopen, alleen dan achterop een zwart shirt toch? herkende het ontwerp in ieder geval toen ik het zag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

dePipoMadre schreef:

Dat is wel triest ja. Kwam bij Unity nog iemand tegen die ook mijn hardspace ontwerp wilde gebruiken, maar dat niet had gedaan omdat hij het niet gevraagd had :P wel netjes van hem, maar het had wel gemogen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Mijn report:
Geweldig feest, alleen Max Enforcer en Alpha2 moeten leren draaien. Had het alleen wel zo goed naar m'n zin dat ik me er niet echt heel erg aan stoorde. Rest van de sets niks op aan te merken, op de organisatie niks op aan te merken, stage was geweldig, opening was geweldig. Vond de afsluiting alleen wel beter kunnen en 't was wel fijner geweest als het op iets kleinere schaal was, dat alles niet zo ver weg was de hele tijd.

CD van team yellow is wel gruwelijk goed gemixt door Max Enforcer haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:22 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
mezeke schreef:
naja ik had graag ook Psycho gehoord, ik stond er met iemand op het einde van de set van B-front enz op te hopen met iemand maar helaas :P

Was ik dat niet? :P
Hele tijd over psycho beginnen

'is dit hem?'
'Naaaaaa'
' :( '

Nando schreef:
Kan ook goed zijn dat ik dat was, zelfde verhaal. :P Hoopte toen ook nog op Scary Noises.

Was met jullie beide ja xd
Toch was het jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:33 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
dePipoMadre schreef:

volgens mij had ik die ook zien lopen, alleen dan achterop een zwart shirt toch? herkende het ontwerp in ieder geval toen ik het zag!

Klopt ja. En er stond Hardbass op ipv headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:40 

dePipoMadre schreef:
pecola-tje schreef:
dePipoMadre schreef:

Klopt ja. En er stond Hardbass op ipv headhunterz.

nog een reden om je ontwerpen nooit in HQ online te zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:46 

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:33 

Hardtraxxer

dePipoMadre schreef:

Dat had ik met m'n pillenshirt ook, zonder transparante achtergrond van een plaatje van 200 pixels breed ofzo, super lelijk :D Als ie me had gemailed had ik hem het origineel wel gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:37 

Donateur

Oja ook nog iets geniaals op de heen reis van ons in de bus,
we hadden een jarige, hadden 2 gasten een shirt laten maken voor hem.
Die goser heb een gigantische neus, hadden ze een shirt in NC ontwerp maar dan

NOSE
CONTROLLER met daaronder het teken van de NCers in de vorm van een neus :lol:

Ik vond hem geweldig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
dePipoMadre schreef:

Dat had ik met m'n pillenshirt ook, zonder transparante achtergrond van een plaatje van 200 pixels breed ofzo, super lelijk :D Als ie me had gemailed had ik hem het origineel wel gestuurd.

Haha, dat is denk diezelfde gozer die mijn hardspace wilde gebruiken, hij had het op de voorkant en achterkant toch? Met een zwarte achtergrond ipv transparant
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:02 

Hardtraxx Addict

iedereen geeft geloof ik recensies, ik hou het wel kort

+ fijn dat ik binnenkwam met een vals ID, zeker fijn dat ik gecontroleerd werd en dat ze niks door hadden
+ binnenkomen en dan beginnen met Wildstylez Live!
+ Psyko Punkz Live. ben geen fan van de jongens, maar goeie act
+ team blauw, de helden van de avond, in het bijzond crypsis :bomb:
+ broodje frikandel

- te veel curry bij broodje frikandel, smerige plakbende
- yellow, pieken en dalen door de variatie van artiesten.
- afsluiting vond ik matig

geslaagd nachtje dacht ik zo! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

Ze kunnen de volgende keer wel beter wat stoeltjes losschroeven, in het midden van de nacht was het echt niet te doen met die trapjes van 1 meter breed zonder leuning :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:25 

Hoofdcoach schreef:
Ze kunnen de volgende keer wel beter wat stoeltjes losschroeven, in het midden van de nacht was het echt niet te doen met die trapjes van 1 meter breed zonder leuning :/

Ja was echt fucking gevaarlijk man :/
Ik liep daar stapje voor stapje kon al bijna niet lopen (evenwichtsprobleem xd ) maar was gelukkig goed gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:39 

Hardtraxx Veteran

heb dr ook een aantal op de muil zien gaan op dat stijle trapje tussen de tribune/zaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:45 

tommetjeuh schreef:
heb dr ook een aantal op de muil zien gaan op dat stijle trapje tussen de tribune/zaal xd

Ja verbaasde me echt dat ik geen verwondingen heb overgehouden na Hardbass xd
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten