Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
View on YouTube

Gaat er op knallen vanavond :D
G
Madbone wrote:blijf je toch houden he met grote massa's mensen bij elkaar. is altijd wel iemand die iets onder de leden heeft. Daarnaast ga ik toch zeker ook niet thuis blijven omdat ik een ander niet wil aansteken? :whistle:
na thrillogy was ik ook ziek, maar boeie, dat heb ik er wel voor over!
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Middag dutje gehad.. Zin an!! :woot:
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
ZIN IN!!!!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:
Madbone wrote:blijf je toch houden he met grote massa's mensen bij elkaar. is altijd wel iemand die iets onder de leden heeft. Daarnaast ga ik toch zeker ook niet thuis blijven omdat ik een ander niet wil aansteken? :whistle:
Dat komt door je ontmaagding op het feest zelf ^^
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Godver..vannacht was ik pas om half 5 thuis van uitgaan, wilde al half 3 ofzo thuis zijn maar door problemen was ik pas zo laat thuis.. half 7 ging de wekker al en om half 8 moest ik hier wegrijden naar Nijmegen voor een wielrenwedstrijd 145 km door het heuvelland. Zat in een grote kopgroep van 32 man en 23 km voor de finish in de afdaling van de Oude Holleweg gaat er voor mij 1 op zijn plaat, ik weet nog te ontwijken maar achter mij schuiven ze 1 voor 1 over me heen.. met 60 a 70 kmpu.. :huh: dus ik heb aardig wat kneuzingen en me rug ligt open + zit aardig vast. Maargoed, beetje antibiotica en we gaan gewoon knallen vanavond! :D Heb door de val nog geen tijd gehad om te slapen tussendoor omdat ik verschrikkelijk lang bij de ehbo heb gezeten, zodirect ook nog naar de sportfysio. Ik ben benieuwd hoelang ik het volhou vannacht, maar normaal gesproken kan ik volgas tot het einde. :P

ennn.. gewoon zin in! :thumbsup:
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:
:worship:
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:Godver..vannacht was ik pas om half 5 thuis van uitgaan, wilde al half 3 ofzo thuis zijn maar door problemen was ik pas zo laat thuis.. half 7 ging de wekker al en om half 8 moest ik hier wegrijden naar Nijmegen voor een wielrenwedstrijd 145 km door het heuvelland. Zat in een grote kopgroep van 32 man en 23 km voor de finish in de afdaling van de Oude Holleweg gaat er voor mij 1 op zijn plaat, ik weet nog te ontwijken maar achter mij schuiven ze 1 voor 1 over me heen.. met 60 a 70 kmpu.. :huh: dus ik heb aardig wat kneuzingen en me rug ligt open + zit aardig vast. Maargoed, beetje antibiotica en we gaan gewoon knallen vanavond! :D Heb door de val nog geen tijd gehad om te slapen tussendoor omdat ik verschrikkelijk lang bij de ehbo heb gezeten, zodirect ook nog naar de sportfysio. Ik ben benieuwd hoelang ik het volhou vannacht, maar normaal gesproken kan ik volgas tot het einde. :P

ennn.. gewoon zin in! :thumbsup:
Damnnnn,, wat een diehard! _O_
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Wel tot half 6 weggeweest gisteren, maar gewoon lekker slapen en nu ONTZETTEND veel zin hierin ! Dat wordt knallen !
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Respect hoor. En als het echt niet meer lukt, zijn er nog altijd 20000 man die wel een soort van Paracetamol voor je hebben ^^
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
daar doe ik niet aan :)
E
Doordat je iedereen blijvend los ziet gaan, blijf je vanzelf ook doorgaan. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Je kan nog overeind staan? Dat is al heel wat :D Succes, en have fun ;)
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Al helemaal aan het opwarmen voor vanavond :D .. is er trouwens alweer wat meer bekend over de stage? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
p-stylez wrote:daar doe ik niet aan :)
Zei ik ook altijd ^^

Maar vanaaf sowieso los :)
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
p-stylez wrote:daar doe ik niet aan :)
x2 :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Ik weet zeker dat ik het nooit ga doen, als andere het doen maakt mij niet uit maar ik kan het uithouden de hele nacht/dag zonder pille + bij mijn sport is het doping, dus mag het sowieso niet. biertje = softdrugs, bacotje = harddrugs (/matsoematsoe).. thats all.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dePipoMadre wrote:View on YouTube

Gaat er op knallen vanavond :D
Klinkt dik :woot:

ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu nog een paar uur vervelen/bier drinken en om 10 uur richting Arnhem :yay: :bomb:
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2009
last seen Apr 2011
Chukkels wrote:
KSwoosh wrote:
Dat komt door je ontmaagding op het feest zelf ^^
:worship:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
godverdommuh wat heb ik een zware benen haha.. Voetbal was pittig zeg.. Maaaar geen ijsbeentjes, schoppen op me enkel gehad dus ik ben een tevreden man... Ff half uuirtje liggen nu en doorr
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
p-stylez wrote:Ik weet zeker dat ik het nooit ga doen, als andere het doen maakt mij niet uit maar ik kan het uithouden de hele nacht/dag zonder pille + bij mijn sport is het doping, dus mag het sowieso niet. biertje = softdrugs, bacotje = harddrugs (/matsoematsoe).. thats all.
Dus een halve xtc pil is softdrugs en een hele harddrugs? :P

Nog een klein uurtje dan mag ik ook eindelijk op pad!!! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Madbone wrote:gewoon eruit zweten die griep daar ;) met XQ Holland ook gedaan. Na een uurtje knallen was alles eruit en voelde me weer top :thumbsup:
Ik heb ook een griepje te pakken, maar wat jij beschrijft had ik vorig jaar ook met Hardbass. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het vanavond ook weer goed komt :thumbsup: .
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Ook nog klein uurtje wachten, pakken om 8 uur de trein :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
ik moet nog 3,5 uur wachten voordat de bus vertrekt >.<
what to do?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025