Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:48 

Hardtraxxer

Gaat er op knallen vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:03 

Madbone schreef:
blijf je toch houden he met grote massa's mensen bij elkaar. is altijd wel iemand die iets onder de leden heeft. Daarnaast ga ik toch zeker ook niet thuis blijven omdat ik een ander niet wil aansteken? :whistle:

na thrillogy was ik ook ziek, maar boeie, dat heb ik er wel voor over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:10 

Hardtraxxer

Middag dutje gehad.. Zin an!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:11 

Hardtraxxer

ZIN IN!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Madbone schreef:
blijf je toch houden he met grote massa's mensen bij elkaar. is altijd wel iemand die iets onder de leden heeft. Daarnaast ga ik toch zeker ook niet thuis blijven omdat ik een ander niet wil aansteken? :whistle:

Dat komt door je ontmaagding op het feest zelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Godver..vannacht was ik pas om half 5 thuis van uitgaan, wilde al half 3 ofzo thuis zijn maar door problemen was ik pas zo laat thuis.. half 7 ging de wekker al en om half 8 moest ik hier wegrijden naar Nijmegen voor een wielrenwedstrijd 145 km door het heuvelland. Zat in een grote kopgroep van 32 man en 23 km voor de finish in de afdaling van de Oude Holleweg gaat er voor mij 1 op zijn plaat, ik weet nog te ontwijken maar achter mij schuiven ze 1 voor 1 over me heen.. met 60 a 70 kmpu.. :huh: dus ik heb aardig wat kneuzingen en me rug ligt open + zit aardig vast. Maargoed, beetje antibiotica en we gaan gewoon knallen vanavond! :D Heb door de val nog geen tijd gehad om te slapen tussendoor omdat ik verschrikkelijk lang bij de ehbo heb gezeten, zodirect ook nog naar de sportfysio. Ik ben benieuwd hoelang ik het volhou vannacht, maar normaal gesproken kan ik volgas tot het einde. :P

ennn.. gewoon zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:19 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Madbone schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:21 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Godver..vannacht was ik pas om half 5 thuis van uitgaan, wilde al half 3 ofzo thuis zijn maar door problemen was ik pas zo laat thuis.. half 7 ging de wekker al en om half 8 moest ik hier wegrijden naar Nijmegen voor een wielrenwedstrijd 145 km door het heuvelland. Zat in een grote kopgroep van 32 man en 23 km voor de finish in de afdaling van de Oude Holleweg gaat er voor mij 1 op zijn plaat, ik weet nog te ontwijken maar achter mij schuiven ze 1 voor 1 over me heen.. met 60 a 70 kmpu.. :huh: dus ik heb aardig wat kneuzingen en me rug ligt open + zit aardig vast. Maargoed, beetje antibiotica en we gaan gewoon knallen vanavond! :D Heb door de val nog geen tijd gehad om te slapen tussendoor omdat ik verschrikkelijk lang bij de ehbo heb gezeten, zodirect ook nog naar de sportfysio. Ik ben benieuwd hoelang ik het volhou vannacht, maar normaal gesproken kan ik volgas tot het einde. :P

ennn.. gewoon zin in! :thumbsup:

Damnnnn,, wat een diehard! _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Wel tot half 6 weggeweest gisteren, maar gewoon lekker slapen en nu ONTZETTEND veel zin hierin ! Dat wordt knallen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Respect hoor. En als het echt niet meer lukt, zijn er nog altijd 20000 man die wel een soort van Paracetamol voor je hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

daar doe ik niet aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:29 

Doordat je iedereen blijvend los ziet gaan, blijf je vanzelf ook doorgaan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:31 

Hardtraxx Addict

Je kan nog overeind staan? Dat is al heel wat :D Succes, en have fun ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:33 

Hardtraxxer

Al helemaal aan het opwarmen voor vanavond :D .. is er trouwens alweer wat meer bekend over de stage? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Zei ik ook altijd ^^

Maar vanaaf sowieso los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:35 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

x2 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Ik weet zeker dat ik het nooit ga doen, als andere het doen maakt mij niet uit maar ik kan het uithouden de hele nacht/dag zonder pille + bij mijn sport is het doping, dus mag het sowieso niet. biertje = softdrugs, bacotje = harddrugs (/matsoematsoe).. thats all.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:38 

Bierkoning

dePipoMadre schreef:

Gaat er op knallen vanavond :D

Klinkt dik :woot:

ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu nog een paar uur vervelen/bier drinken en om 10 uur richting Arnhem :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:46 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Madbone schreef:

Dat komt door je ontmaagding op het feest zelf ^^
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:23 

Hardtraxx Addict

godverdommuh wat heb ik een zware benen haha.. Voetbal was pittig zeg.. Maaaar geen ijsbeentjes, schoppen op me enkel gehad dus ik ben een tevreden man... Ff half uuirtje liggen nu en doorr
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:25 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Ik weet zeker dat ik het nooit ga doen, als andere het doen maakt mij niet uit maar ik kan het uithouden de hele nacht/dag zonder pille + bij mijn sport is het doping, dus mag het sowieso niet. biertje = softdrugs, bacotje = harddrugs (/matsoematsoe).. thats all.

Dus een halve xtc pil is softdrugs en een hele harddrugs? :P

Nog een klein uurtje dan mag ik ook eindelijk op pad!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Madbone schreef:
gewoon eruit zweten die griep daar ;) met XQ Holland ook gedaan. Na een uurtje knallen was alles eruit en voelde me weer top :thumbsup:

Ik heb ook een griepje te pakken, maar wat jij beschrijft had ik vorig jaar ook met Hardbass. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het vanavond ook weer goed komt :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:34 

Hardtraxx Crew

Ook nog klein uurtje wachten, pakken om 8 uur de trein :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:34 

Bierkoning

ik moet nog 3,5 uur wachten voordat de bus vertrekt >.<
what to do?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

komt wel erg dichtbij nu :loving:
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten