Klopt!wrote: Feyenoord is slechter dan ajax.
BAM!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
trolololololo...lololooooo
Heb juist ongelooflijk veel zin

Heb juist ongelooflijk veel zin
It's coming through your face and it leaves no trace! It's my big, fat... HARD BASS!
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Dat loop ik ook al de hele dag overal te spammenwrote:It's coming through your face and it leaves no trace! It's my big, fat... HARD BASS!
Zo Robertje ff oppikken met de auto en dan getting ready for some massive thuderstrikes 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
HardBaas

-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zo alles ligt klaar !! Wat heb ik hier zin in
Niet jullie oranje hoedjes vergeten he ???

Niet jullie oranje hoedjes vergeten he ???
Haha, dat vind ik het enige leuke aan Hyves. Hard Bass bovenaan.wrote:Hardbass op hyves nog net achter Mubarak!
http://www.hyves.nl/nu/cat/?&pageid=8CQG7C44WK8WOC8GK
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
HardBass 2011 Sound system: 80.000Watts
-
A
Hatsjoewrote:Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
Hoe kom je daar dan bij?wrote:Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
-
G
zoals hard bass hoort et, qlimax was ook zachter als hoortwrote:Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Voor iedereen hier die gaat, Hope you have a
!! Zou zelf alleen voor Wild Motherfuckers all willen gaan maar helaas is niemand van de vaste crew vandaag in NL
Enjoy!
Enjoy!
Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond
-
M
Gaat vanzelf weg door de magie van de muziekwrote:Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Vriend van mij had dat ergens gelezen, hij had het wel over een betrouwbare bron!wrote:Hoe kom je daar dan bij?wrote:Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
Hopelijk kunnen we er op vertrouwen!
-
G
gewoon jezelf volknallen met paracetamol, dan komt et wel goed!wrote:Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond
en anders gewoon rustig aan doen
daaaaaaamn bijna bijna bijna! 9 uur is even in die bus stappen en doorknallen naar Arnhem! 
Had vanochtend ook koppijn, maar die paracetamols hebben wel gewerktwrote:gewoon jezelf volknallen met paracetamol, dan komt et wel goed!wrote:Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond
Even slapen kan een mens goed doenwrote:Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond
-
MHardtraxxer
- last seen Mar 2014
gewoon eruit zweten die griep daar
met XQ Holland ook gedaan. Na een uurtje knallen was alles eruit en voelde me weer top 
-
MHardtraxxer
- last seen Mar 2014
blijf je toch houden he met grote massa's mensen bij elkaar. is altijd wel iemand die iets onder de leden heeft. Daarnaast ga ik toch zeker ook niet thuis blijven omdat ik een ander niet wil aansteken? 
Ik had ook koppijn, maar dat had een andere redenwrote:Had vanochtend ook koppijn, maar die paracetamols hebben wel gewerktwrote:gewoon jezelf volknallen met paracetamol, dan komt et wel goed!wrote:Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond