Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 103  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Feyenoord is slechter dan ajax.
BAM!

Klopt!
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

trolololololo...lololooooo

Heb juist ongelooflijk veel zin :love: :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's coming through your face and it leaves no trace! It's my big, fat... HARD BASS!
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:50 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
It's coming through your face and it leaves no trace! It's my big, fat... HARD BASS!

Dat loop ik ook al de hele dag overal te spammen :P
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo Robertje ff oppikken met de auto en dan getting ready for some massive thuderstrikes :bomb:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

HardBaas :love: :love:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zo alles ligt klaar !! Wat heb ik hier zin in :love:

Niet jullie oranje hoedjes vergeten he ??? :nono: :list: :woot:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Hardbass op hyves nog net achter Mubarak! :P

http://www.hyves.nl/nu/cat/?&pageid=8CQG7C44WK8WOC8GK

Haha, dat vind ik het enige leuke aan Hyves. Hard Bass bovenaan. ^^ (wel verkeerd gespeld, maja :P )
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 16:25 
 
Artiest

Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
HardBass 2011 Sound system: 80.000Watts
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 16:27 
 

Zirkumflex schreef:
Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
HardBass 2011 Sound system: 80.000Watts

Hatsjoe
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
HardBass 2011 Sound system: 80.000Watts


Hoe kom je daar dan bij? :drool:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 16:30 
 

Zirkumflex schreef:
Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
HardBass 2011 Sound system: 80.000Watts

zoals hard bass hoort et, qlimax was ook zachter als hoort
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:03 
 
Hardtraxxer

Voor iedereen hier die gaat, Hope you have a :bomb:!! Zou zelf alleen voor Wild Motherfuckers all willen gaan maar helaas is niemand van de vaste crew vandaag in NL :cry:

Enjoy! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:13 
 

maarten1410 schreef:
Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond

Gaat vanzelf weg door de magie van de muziek :D
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:15 
 
Artiest

styl0w schreef:
Zirkumflex schreef:
Qlimax 2010 Sound System: 45.000Watts
HardBass 2011 Sound system: 80.000Watts


Hoe kom je daar dan bij? :drool:


Vriend van mij had dat ergens gelezen, hij had het wel over een betrouwbare bron! :)
Hopelijk kunnen we er op vertrouwen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:24 
 

maarten1410 schreef:
Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond

gewoon jezelf volknallen met paracetamol, dan komt et wel goed!
en anders gewoon rustig aan doen ^^
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

daaaaaaamn bijna bijna bijna! 9 uur is even in die bus stappen en doorknallen naar Arnhem! :yay:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond

gewoon jezelf volknallen met paracetamol, dan komt et wel goed!
en anders gewoon rustig aan doen ^^

Had vanochtend ook koppijn, maar die paracetamols hebben wel gewerkt :D
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond


Even slapen kan een mens goed doen ;) of een grog nemen.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:32 
 
Hardtraxxer

gewoon eruit zweten die griep daar ;) met XQ Holland ook gedaan. Na een uurtje knallen was alles eruit en voelde me weer top :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En de rest werd ziek. :/
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:41 
 
Hardtraxxer

blijf je toch houden he met grote massa's mensen bij elkaar. is altijd wel iemand die iets onder de leden heeft. Daarnaast ga ik toch zeker ook niet thuis blijven omdat ik een ander niet wil aansteken? :whistle:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
Godverdomme! Ben zo grieperig als een paard :S wordt leuk vanavond

gewoon jezelf volknallen met paracetamol, dan komt et wel goed!
en anders gewoon rustig aan doen ^^

Had vanochtend ook koppijn, maar die paracetamols hebben wel gewerkt :D

Ik had ook koppijn, maar dat had een andere reden :whistle:
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten