Was een grepske denk ik
(ik
Heeft B-front er toevallig iets mee te maken?wrote:Laatste team is erg vet kan ik je al vertellen
Zatox + Tatanka staan er ook sowieso.wrote:Ik weet in ieder geval van 1 iemand dat ie er is..
(ik)
meen je datwrote:Zatox + Tatanka staan er ook sowieso.wrote:Ik weet in ieder geval van 1 iemand dat ie er is..
(ik)
Dat wordt gewoon ff de lunchpauze, want naar 1 nummer van hun heb ik het altijd wel gezienwrote:Psyko Punkz livegelukkig maar een half uurtje en niet langer zoals op Kliemaks. Maar goed, rest van de line-up isprima te doen. Blue & Yellow
Alsof jij trek hebt om te lunchen danwrote:Dat wordt gewoon ff de lunchpauze, want naar 1 nummer van hun heb ik het altijd wel gezienwrote:Psyko Punkz livegelukkig maar een half uurtje en niet langer zoals op Kliemaks. Maar goed, rest van de line-up isprima te doen. Blue & Yellow
![]()
same shit, all the time
Maar de rest wordt wel keihard knallen!! zeker de wete aanwazig!
proberen kan altijd tochwrote:Inderdaad, heel die nacht geen hap door m'n keel! Wat erin gaat, wordt alleen in 1 keer doorgeslikt
Snap ik op zich ook wel. 4 DJ's is meer dan genoeg in zo'n booth. Als je bij wijze van spreken 6 Dj's daar hebt staan voor 1.5 uur draaien ze allemaal 3 plaatjes.wrote:Als jullie het nog niet opgevallen was... De teams zijn ook ingedeeld met 2 solo-dj's en 1 dj-duo in het non-live-act gedeelte.