was zo'n beetje het beste feest van vorig jaar vond ik. Dit jaar dus weer aanwezig in die Dome 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ben hier nog nooit geweest, misschien beetje domme vraag, maar de DJ's draaien gewoon na elkaar en niet allemaal tegelijk?
Ze draaien met z'n 3en tegelijk, en aan het einde van elk team doet 1 DJ(-koppel) live solo.wrote:Ben hier nog nooit geweest, misschien beetje domme vraag, maar de DJ's draaien gewoon na elkaar en niet allemaal tegelijk?
Da's 1 van de dingen die juist zo leuk en uniek zijn van HB
Duidelijk!
Ik dacht al, wat is het hele nut van teams als je eerst 3 DJ's gewoon achter elkaar laat draaien en daarna nog een DJ live
Ik dacht al, wat is het hele nut van teams als je eerst 3 DJ's gewoon achter elkaar laat draaien en daarna nog een DJ live
-
AHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2010
- last seen Jan 2011
Aanwezig!! 
Ja maar hij heeft maar 1 live-act staanwrote:Vorig jaar sloot Deepack af, was echt nog een half uurtje vol gas![]()
Mogen ze dit jaar weer doen, en er zijn wel 4 live-acts @ Double Dutch
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Zeker aanwezig!
Was dit jaar echt een mooi feestje, hopelijk knallende setjes
Was dit jaar echt een mooi feestje, hopelijk knallende setjes
Eerder eind Blue dan als live-set denk ik dan, dan komt daarna de show en knalt Yellow daarna door. Net als afgelopen keer lijkt me.wrote:Tat & Zat zullen sowieso aanwezig zijn met een eigen half uur, aangezien ze het anthem (waarschijnlijk) gaan verzorgen. Dus waarschijnlijk zitten die in Yellow.
vorige x was het vanaf Blue Live vol gas (Zany & The Beholder
)
alleen brennan heart was daarna nog wat rustiger maar tock ook wel lekker
hoop dit jaar op live-acts van: Zany & the Beholder / Donkey Rollers / Tat & Zat / Deepack / Crypsis /Psyko Punkz(wel als eerste live act dan
)
alleen brennan heart was daarna nog wat rustiger maar tock ook wel lekker
hoop dit jaar op live-acts van: Zany & the Beholder / Donkey Rollers / Tat & Zat / Deepack / Crypsis /Psyko Punkz(wel als eerste live act dan
Ook mag van mij B-Front en The Pitcher bij je lijstjewrote:vorige x was het vanaf Blue Live vol gas (Zany & The Beholder)
alleen brennan heart was daarna nog wat rustiger maar tock ook wel lekker![]()
hoop dit jaar op live-acts van: Zany & the Beholder / Donkey Rollers / Tat & Zat / Deepack / Crypsis /Psyko Punkz(wel als eerste live act dan)
Hardbass blijft een geniaal recept
15 November word de line up bekend gemaakt
Bron: partyflock
-
G
toen ging ik ff eten, wat was dat een kut set zegwrote:vorige x was het vanaf Blue Live vol gas (Zany & The Beholder))
wrote:15 November word de line up bekend gemaakt![]()
Ben heel benieuwd hoe de teams er nu uitzien
Laatste team is erg vet kan ik je al vertellen 
-
G
allemaal sowieso 
Weet jij meer dan onswrote:Laatste team is erg vet kan ik je al vertellen
Wordt mss niet de hardste afsluiter ooit, maar op z'n allerminst enorm gevarieerd hard. 4 harde acts van 4 verschillende labels als ik 't goed heb 
Fusion, Tillt, Italianhardstyle en Minusismore?wrote:Wordt mss niet de hardste afsluiter ooit, maar op z'n allerminst enorm gevarieerd hard. 4 harde acts van 4 verschillende labels als ik 't goed heb
Als in zany ,zatox, digital punk en Crypsis live?
Nu gok ik maar in het rond, het is leuk dat het gevarieerd is, krijg je een leuke set.
Wat weet jij wat ik niet weet!wrote:Laatste team is erg vet kan ik je al vertellen
Tis maar dat de lineup straks al wordt gepubliceerd (morgen of mss om middernacht al), anders had ik niet gemeen gedaan met hintjes posten 
STAAN DE MANNEN VAN HEADHUNTERSZZ ER??? EN MIJN HELD BRENNAN HARD, STAAT DIE ER STAAT DIE ER??2?/@/!?!~?!?wrote:Tis maar dat de lineup straks al wordt gepubliceerd (morgen of mss om middernacht al), anders had ik niet gemeen gedaan met hintjes posten
huh:P de mannen van headhunterz??? rare opmerking, en je caps stond ook nog AANwrote:STAAN DE MANNEN VAN HEADHUNTERSZZ ER??? EN MIJN HELD BRENNAN HARD, STAAT DIE ER STAAT DIE ER??2?/@/!?!~?!?wrote:Tis maar dat de lineup straks al wordt gepubliceerd (morgen of mss om middernacht al), anders had ik niet gemeen gedaan met hintjes posten![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:huh:P de mannen van headhunterz??? rare opmerking, en je caps stond ook nog AANwrote:STAAN DE MANNEN VAN HEADHUNTERSZZ ER??? EN MIJN HELD BRENNAN HARD, STAAT DIE ER STAAT DIE ER??2?/@/!?!~?!?wrote:Tis maar dat de lineup straks al wordt gepubliceerd (morgen of mss om middernacht al), anders had ik niet gemeen gedaan met hintjes posten![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT: hahaah goede grap
maaru ik ben indd wel nieuwschierig!! maarja morgen weten we het gewoon!
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.