Begind zwaar te kriebelen 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Mocht iemand nog een ticket in de verkoop hebben, stiekem ben ik nog opzoek !
Lenen.nl wordt mijn vriend deze week vrees ik 
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Begint?wrote:Begind het al ja?
A
Komt nog heeeeuul veel bij op het plafonwrote:Wordt aardig wat apparatuur nar het plafond gehaald!!
B
Klinkt goed!wrote:Komt nog heeeeuul veel bij op het plafonwrote:Wordt aardig wat apparatuur nar het plafond gehaald!!
-
Hardtraxxer
273 posts member since 2011
last seen Dec 2017
Ik word in mei pas 16.
Nog maar een paar jaar wachten..
A
Hey, alles goed?wrote:Ik word in mei pas 16.
Zin zin zin zin in zaterdag
E
hoi rianne, idd alles goed?wrote:Hey, alles goed?wrote:Ik word in mei pas 16.
Zin zin zin zin in zaterdag
-
Hardtraxxer
273 posts member since 2011
last seen Dec 2017
Jahoor, gaat goed. 
Jezus stelletje pedo's, ff dimmen 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hahahawrote:Jezus stelletje pedo's, ff dimmen
Beter dat geflirt dan elk topic die overgenomen wordt door drugs 
Dankzij Lyst even nagenieten van de best afsluiting ooit! (imo)
View on YouTube
En ik weet zeker dat Wild Fothermuckers er ook niet in zullen slagen om het te verslaan
View on YouTube
En ik weet zeker dat Wild Fothermuckers er ook niet in zullen slagen om het te verslaan
Triester dan Deepack live wordt t niet.wrote:Dankzij Lyst even nagenieten van de best afsluiting ooit! (imo)
View on YouTube
Ik verwacht anders ook niet echt veel van Tat & zat..wrote:Triester dan Deepack live wordt t niet.wrote:Dankzij Lyst even nagenieten van de best afsluiting ooit! (imo)
youtube
Ik ook niet. Alleen een half uur lang een zatox-dong.
niet persee, ben om mn 16nde ook naar in qontrol gegaan. n ben lang niet de enige die vanaf 16/17 gaat.wrote:Ik word in mei pas 16.
Last edited by tommetjeuh on , edited 1 time in total.
dawasiknie geen zatox fan meer?wrote:Ik ook niet. Alleen een half uur lang een zatox-dong.
Ik verwacht dat juist niet. Ik verwacht een paar Wild Motherfuckers tracks en hopelijk ook wat oude Tat & Zat.wrote:Ik ook niet. Alleen een half uur lang een zatox-dong.
Denk niet dat het een set word met allemaal nieuwe Zatox tracks, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Ik zag je bouncen op Spijk Centraal op Zatox - Can't Hold Us Downwrote:Ik ook niet. Alleen een half uur lang een zatox-dong.
wrote:Triester dan Deepack live wordt t niet.wrote:Dankzij Lyst even nagenieten van de best afsluiting ooit! (imo)
Mis ik iets?
Who was there
Nobody has said they're going yet.