Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Vandaag school, morgen vrij, dan nog 2 dagen school en de dag daarna Hard Bass! Can't wait!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nando wrote:Vandaag school, morgen vrij, dan nog 2 dagen school en de dag daarna Hard Bass! Can't wait!
hee dat heb ik ook :)

Maar moet zaterdag wel werken van 0600 tot 1200 :thumbdown:
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Vandaag naar school, morgen werken en daarna naar school. Donderdag weer werken, daarna naar school en 's avonds verjaardag vieren voor de familie. Vrijdag 's morgens weer werken, naar school en 's avonds verjaardag vieren voor de vrienden. Zaterdag dan lekker vrij en 's avonds Hardbass ! Zo ontzetten veel zin in dit weekend :D
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 17 days ago
roberttt wrote:
Nando wrote:Vandaag school, morgen vrij, dan nog 2 dagen school en de dag daarna Hard Bass! Can't wait!

Ik ben zo blij dat ik vrij kon krijgen zaterdag, heb wel gemerkt als ik gewoon dan en savonds feest heb dat ik rond 3uur gewoon dood ben. Dus dat doe ik niet meer, vrij vragen +1
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:

Ik heb voetbal om half 3. En dat terwijl de A1 niet hoeft te spelen. Konden ze ook niet vervroegen he :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
roberttt wrote:

Joh k moet 145 km wielrennen wedstrijd. Kzeg ma, het kan altijd erger :P
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Ik hoef den zaterdag helemaal niets te doen. Ik zal uitslapen tot een uur of 12, 1. En dan rustig aan een beetje chillen en inkomen met wat hardstyle. :cool:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Qz. wrote:Ik hoef den zaterdag helemaal niets te doen. Ik zal uitslapen tot een uur of 12, 1. En dan rustig aan een beetje chillen en inkomen met wat hardstyle. :cool:
Ik ook!! :D En dan ga ik wss lekker met die gasten een hapje eten ergens in de stad :thumbsup: en dan op ons gemakkie naar de Delft Centraal lopen waar om 8 uur de KWIBUS wegrijd! :woot:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Moet nog wel ff vol aan de bak met voetbal maar hou ik wel vol ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
nog 3 toetsen (dus ook 3uurtjes) naar school deze week, zaterdag voetballen + 3e helft overleven en dan VOL GAS :woot: :bomb:
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Godverdomme! Wat baal ik ontzettend hard zeg :cry:
Paar weken geleden mijn Hard Bass ticket moeten verkopen omdat ik dit weekend naar de F1 wintertest zou gaan als pers! Dit zou een droom zijn die uitkwam, dus meteen m'n ticket verkocht, stage verschoven etc etc. Krijg ik gister het vreselijke nieuws te horen dat m'n hele reis naar Spanje niet doorgaat! Ivm strengere regels en procedures wat betreft het aanvragen van pers accreditaties :thumbdown: Zwaar zwaar klote, nu dus ook al 2 weken stage achterstand. Helaas werkt m'n bankrekening ook niet meer mee om nog een ticket op de kop te tikken......#zucht. De meeste dromen zijn inderdaad bedrog. Gvd, wat had ik graag naar Hard Bass gewild, die line-up is serieus zwaar gestoord hard :bomb: Nou...ik ga me de komende dagen opsluiten op m'n kamer, iedereen alvast heel veel plezier ^^ :thumbsup: Ai ai ai....#ikbaal. Sorry moest het ff kwijt, lucht wel op :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
zo das wel kut zeg :(
ik moest vd week ook weer helemaal op zoek naar een kaartje, maar er zijn er nog genoeg!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Damn heb er zo'n zin in hè! :love:

Is ook leuk om te zien hoe mn vrienden naar het feest toeleven. Die luisteren normaal nooit hardstyle. In het begin moest ik als we gingen chillen ongeveer 3x op een avond live the moment, just as easy en nothing else matters horen :$
Nu kwam een vriend gister opeens aanzetten met een aantal nummers van Chain Reaction, en hij vind het helemaal te gek :thumbsup: ze beginnen nu een beetje soort van kennis te krijgen :)
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Hard Bass (12-02-2011, Gelredome Arnhem)
2e opbouw foto ^^
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
tommetjeuh wrote:Hard Bass (12-02-2011, Gelredome Arnhem)
2e opbouw foto ^^
:drool: nice!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Wordt aardig wat apparatuur nar het plafond gehaald!! :woot:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
SPECIALE OPROEP: Plaatjes over opbouw graag in hyperlink zetten, sommigen willen het nog niet zien.

Voir mij maakt het niks uit, mar kan snappen dat sommige verast willen worden ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Chukkels wrote: SPECIALE OPROEP: Plaatjes over opbouw graag in hyperlink zetten, sommigen willen het nog niet zien.

Voir mij maakt het niks uit, mar kan snappen dat sommige verast willen worden ;)
snap ik ^^ maarja denk dat hier nog niet veel uit te vertellen valt :P
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Naja, aan structuur te zien die ze nu bouwen lijkt het kwa frame wel een een beetje op vorig jaar :P Dan kunnen ze natuurlijk nog heel wat doen met aankleding, maar belichting hangt er al een beetje aan dus dat zie ja al.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
deze jongen heeft 'n kaartjeeeeheeeeeeee (L)
B
Kom maar op met die opbouw filmpjes :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Banaanslak wrote:Kom maar op met die opbouw filmpjes :thumbsup:
Jup, ben er ook benieuwd naar :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Zal vanavond wel komen hoop ik
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
roberttt wrote:Zal vanavond wel komen hoop ik
donderdag pas :P zeiden ze op facobook iig
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
tommetjeuh wrote:
roberttt wrote:Zal vanavond wel komen hoop ik
donderdag pas :P zeiden ze op facobook iig
Ow, jammer dat ze nie net als bij decibel elke dag een filmpje doen.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago