Oh was het z'n eigen schuld ??wrote:Nee, Qountdown vond ik tegenvallen. Dankzij Wildstylez die verdomme zijn CD's niet goed kan branden, was eigenlijk de avond verpest. Nou jah, verpest? Het had de potentie om het beste feest aller tijden te worden, tot dat moment wat echt een moodkiller was. Zonde. X-Qlusive DBSTF was daarom ook veel beter dan Qountdown. Alsnog, mijn beste Oud & Nieuw ooit, daar niet van, maar het had zoveel vetter kunnen zijn.wrote:ik vond Qountdown nog wel ietsje dikker hoor![]()
en als ik de verhalen zo hoor was XQ Holland ook niet verkeerd ook al ben ik daar nie geweest
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Verwacht dat het het beste feest van het jaar wordt, maar we wachten vol zenuwen afwrote:Achjah eerst maar is afwachten wat volgende week ons brengt
Heb het ook maar gehoord. En lijkt me ook het meest logisch, aangezien zijn CD met een liveset wél doorging en later ook bij niemand meer de muziek uitviel. En er werd niks vervangen.wrote:Oh was het z'n eigen schuld ??wrote:Nee, Qountdown vond ik tegenvallen. Dankzij Wildstylez die verdomme zijn CD's niet goed kan branden, was eigenlijk de avond verpest. Nou jah, verpest? Het had de potentie om het beste feest aller tijden te worden, tot dat moment wat echt een moodkiller was. Zonde. X-Qlusive DBSTF was daarom ook veel beter dan Qountdown. Alsnog, mijn beste Oud & Nieuw ooit, daar niet van, maar het had zoveel vetter kunnen zijn.wrote:ik vond Qountdown nog wel ietsje dikker hoor![]()
en als ik de verhalen zo hoor was XQ Holland ook niet verkeerd ook al ben ik daar nie geweestwaar kan je dat lezen?
Heeft hij ooit wel is dat bericht op zn blog gezet trouwens? Ben die tijd op vakantie geweest, dus kan dat ik het gemist heb.
Nee, nooit. Want hoe leg je aan je fans uit dat het je eigen fout is? 
Door jezelf op te hangen, en daar een pic van maken en eronder zetten"sorry"wrote:Nee, nooit. Want hoe leg je aan je fans uit dat het je eigen fout is?
Er worden hier conclusies getrokken die volgens mij gewoon uit de lucht gegrepen zijn. Zolang je het niet van Wildstylez zelf hoort zijn het allemaal speculaties en kan je er niet vanuit gaan dat het waar is. Dus even ophouden met dit, schiet je niks mee opwrote:Heb het ook maar gehoord. En lijkt me ook het meest logisch, aangezien zijn CD met een liveset wél doorging en later ook bij niemand meer de muziek uitviel. En er werd niks vervangen.wrote:Oh was het z'n eigen schuld ??wrote:[Nee, Qountdown vond ik tegenvallen. Dankzij Wildstylez die verdomme zijn CD's niet goed kan branden, was eigenlijk de avond verpest. Nou jah, verpest? Het had de potentie om het beste feest aller tijden te worden, tot dat moment wat echt een moodkiller was. Zonde. X-Qlusive DBSTF was daarom ook veel beter dan Qountdown. Alsnog, mijn beste Oud & Nieuw ooit, daar niet van, maar het had zoveel vetter kunnen zijn.waar kan je dat lezen?
Slaat ook weer werkelijk nergens op. Nog een keer zo'n opmerking en je hebt een officiële waarschuwing. We behandelen hier iedereen met respect, ook artiesten.wrote:Door jezelf op te hangen, en daar een pic van maken en eronder zetten"sorry"wrote:Nee, nooit. Want hoe leg je aan je fans uit dat het je eigen fout is?
Dat maakt niet uit, serieus of niet serieus, hou dat soort opmerkingen gewoon voor je.wrote:Sorrymeende zoiets ook niet serieus ..
Lol, ik heb wel ergere dingen hier gezien, waar ook niks mee gedaan werd
Vooral dit 'grapje' is toch niet zo erg...
Maar goed, OT: heb zin 8 dagen
We zien helaas niet alles he. Met 440+ berichten per dag is dat heel moeilijkwrote:Lol, ik heb wel ergere dingen hier gezien, waar ook niks mee gedaan werd![]()
dat is alleen al Chuckels, Robert & Kswoosh bij elkaar joh
(die 400) zullen er vast wel meer zijn
Denk dat jullie mij maar mod moeten maken.
G
een leuk klein kadotje:
een geanimeerd msn plaatje!

Uitleg waarom deze kleurvolgorde en niet waarom die random volgorde van PF:

Uitleg waarom deze kleurvolgorde en niet waarom die random volgorde van PF:
1. Groen, blauw, geel, rood neem toe in intensiteit
2. Op de poster staan de teams wel als groen blauw geel rood
3. De volgorde van afgelopen jaren waren ook zo
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
nog een weekje 
wrote:nog een weekje
Ik hoop wel dat de klachten in me rechter bovenbeen tegen die tijd verholpen zijn.. Er was iets fout gegaan met me hamstring op een feest vorige week, iets verrekt ofzo. Dacht dat het voorbij was maar kreeg gister na het uitgaan weer last. Zou wat zijn als ik niet voluit kan gaan tot het einde.
Vet! Ik gebruik hem nu als avatar op MSN hoor.wrote:een leuk klein kadotje:
Uitleg waarom deze kleurvolgorde en niet waarom die random volgorde van PF:1. Groen, blauw, geel, rood neem toe in intensiteit
2. Op de poster staan de teams wel als groen blauw geel rood
3. De volgorde van afgelopen jaren waren ook zo
Zo vitesse feyenoord is gespeeld. Laat het opbouwen beginnen!!
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Die Jordania heeft meteen een stel buitenlanders paraat staan om dat te bewerkstelligen.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik ga lekker in de rij staan vroeg 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Aftellen kan beginnen 
Voor mij ookwrote:Aftellen kan beginnen
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:Gelukkig nog een kaartje kunnen vinden!
Goed geregeld
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
NICE! doen we weer een kretek sigaretje van tevoren ? :pwrote:Voor mij ookwrote:Aftellen kan beginnenGelukkig nog een kaartje kunnen vinden!
Who was there
Nobody has said they're going yet.