Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 01:11 

Bierkoning

yessss weer een dag minder :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Mensen hebben er wel heel erg veel zin in he? ;)
Zorg maar niet dat er een QDP Fusion-tafereel ontstaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Pauze, bleh... Kijk al 2 jaar uit naar de volgende Hard Bass en nu is het dan eindelijk zo ver. Wat is 9 uur rossen nou op 2 jaar? Dan maar invalide de weken erna ^^

Haha op Q-Base had ik ook pauze genomen en toch had ik tegen het einde geen energie meer over :P.
Overal verkrampingen in me benen kon alleen nog met me arme bewegen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 12:43 

Donateur

Khadber schreef:

Ik verheug me nergens op, want heb in dat soort dingen geen zin meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 12:55 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Khadber schreef:

wat dan?

Ik kan me nog reacties herinneren dat er een maand voor het feest al helemaal los gegaan werd, B-Front & Titan werd het einde etcetera.

En achteraf viel het toch een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Khadber schreef:

wat dan?

Nou, het was toen zo enorm druk op de meeting dan het gewoon op een vechtpartij uitliep (zal geen namen noemen) en dat de aanstichters van het gevecht de HMH zijn uitgezet en van het forum zijn gebanned.

EDIT: Damn Khadber :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Khadber schreef:

wat dan?

Ja dat wat chukkels zegt (al heb ik daar niks van mee gekregen), of dat iedereen erg toeleefde naar Fusion en het vervolgens tegenviel.

Nouja, ik vind het dikke onzin, had hoge verwachtingen van Fusion, en ik heb een ge-wel-dig feest gehad.
Het heeft toch niet te maken met wat voor verwachtingen je hebt? Een feest maak je toch zelf :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:25 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Ik kan me nog reacties herinneren dat er een maand voor het feest al helemaal los gegaan werd, B-Front & Titan werd het einde etcetera.

En achteraf viel het toch een beetje tegen.

Vond Fusion best wel meevallen, mijn verwachtingen van Hard Bass zijn wel vele malen hoger, en deze gaan zowiezo ingelost worden omdat ik gewoon met een fantastische groep mensen daar ben. Kan al zowiezo niet stuk dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:32 

Donateur

Fusion was echt super, alleen het publiek was veel te wasted. Verwacht hetzelfde bij Hardbass :P
Zeg niet dat mensen geen drugs moeten gebruiken; maar minder; zodat er harder gefeest wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:45 

Bierkoning

Ik verwachtte heel wat van Fusion en het werd uiteindelijk nog dikker :worship: (was ook me eerste x HMH)
ik verwacht hier nog veeeeeel meer van, ik kan wel zeggen dat ik dat niet doe omdat het anders tegen gaat vallen, maar dat gaat gewoon automatisch :D
en idd wat Rik zegt, het feest maak je zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Fusion is en blijft ook de vetste XQ die er is geweest imo en daarmee het beste HMH feest. XQ DBSTF kwam heel dicht in de buurt, maar kan niet tippen aan Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:48 

Bierkoning

ik vond Qountdown nog wel ietsje dikker hoor :woot:
en als ik de verhalen zo hoor was XQ Holland ook niet verkeerd ook al ben ik daar nie geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
p-stylez schreef:
Khadber schreef:

wat dan?

Nou, het was toen zo enorm druk op de meeting dan het gewoon op een vechtpartij uitliep (zal geen namen noemen) en dat de aanstichters van het gevecht de HMH zijn uitgezet en van het forum zijn gebanned.

EDIT: Damn Khadber :P

vechtpartij tussen hardtraxxers? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

@ P-Stylez is niet waar, was een grapje!

Ik heb hier eerlijk gezegd niet zo'n super hoge verwachtingen van.

Mijn laatste grote feesten waren Loudness, Fusion TNL & Q-Base. Ik verwacht niet dat Hardbass mooier wordt dan dat... maar dat kan natuurlijk wel :D.
Er gaan ontzettend veel mensen die ik ken, en zo'n heel stadion "op zijn kop" is natuurlijk altijd weer een hele beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:55 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
@ P-Stylez is niet waar, was een grapje!

Ik heb hier eerlijk gezegd niet zo'n super hoge verwachtingen van.

Mijn laatste grote feesten waren Loudness, Fusion TNL & Q-Base. Ik verwacht niet dat Hardbass mooier wordt dan dat... maar dat kan natuurlijk wel :D.
Er gaan ontzettend veel mensen die ik ken, en zo'n heel stadion "op zijn kop" is natuurlijk altijd weer een belevening.

Idd, ben nog nooit naar een feest van zo'n kaliber geweest waar echt zoveel bekenden naartoe gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Nouja, alvast veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Nouja, alvast veel plezier iedereen!

Het is nog een week hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:47 

Hardtraxxer

Ik begin nu de dagen toch wel af te tellen pff :whistle: ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Love_Fulfilled schreef:
Ik begin nu de dagen toch wel af te tellen pff :whistle: ..

Er staan al 83 strepen op mijn muur :x nog 7 te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:05 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Alphaverb:
Finished the track with @DJLuna1 - "No Turning Back" just one week before we can play it out at #HardBass2011 by @officialb2s 29 minutes ago via web

Erg benieuwd naar deze track xD
Tijdens Alphaverb ben ik al niet te houden, en dan team yellow en blue nog.. pff ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
en als ik de verhalen zo hoor was XQ Holland ook niet verkeerd ook al ben ik daar nie geweest :D

Nee, Qountdown vond ik tegenvallen. Dankzij Wildstylez die verdomme zijn CD's niet goed kan branden, was eigenlijk de avond verpest. Nou jah, verpest? Het had de potentie om het beste feest aller tijden te worden, tot dat moment wat echt een moodkiller was. Zonde. X-Qlusive DBSTF was daarom ook veel beter dan Qountdown. Alsnog, mijn beste Oud & Nieuw ooit, daar niet van, maar het had zoveel vetter kunnen zijn. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:35 

Donateur

Mol schreef:
Fusion was echt super, alleen het publiek was veel te wasted. Verwacht hetzelfde bij Hardbass :P
Zeg niet dat mensen geen drugs moeten gebruiken; maar minder; zodat er harder gefeest wordt!

Was idd niet echt plezierig meer tegen het einde aan. Neemt niet weg dat het wel een van de allerbeste feesten was waar ik ooit ben geweest. De ene heldenset na de ander :)

En Qountdown viel best mee, op dat gekloot bij Wildstylez na. Was alleen qua prijs/kwaliteit een erg matig feest.

Ik verwacht wel veel van Hardbass maar niet zo veel als bijv. Fusion of Loudness. Ik zie t allemaal wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:39 

Hardtraxx Addict

Als de gelredome nou idd gewoon het loudness volk krijgt x2 wordt het een super feest xD
Maar aangezien het vrij snel uitverkocht is (qua hb standaarden) verwacht ik dit keer ook iets meer buitenlanders dan de afgelopen 2 edities..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:56 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:

Nee, Qountdown vond ik tegenvallen. Dankzij Wildstylez die verdomme zijn CD's niet goed kan branden, was eigenlijk de avond verpest. Nou jah, verpest? Het had de potentie om het beste feest aller tijden te worden, tot dat moment wat echt een moodkiller was. Zonde. X-Qlusive DBSTF was daarom ook veel beter dan Qountdown. Alsnog, mijn beste Oud & Nieuw ooit, daar niet van, maar het had zoveel vetter kunnen zijn. :(

Jah dat was idd echt heel zonde anders was het een bijna niet te overtreffen feest geweest, maarja bij de meeste feestjes heb ik wel ff dat ik een half uurtje/uurtje ofzo ff wat minder vind (bijv. BH Live vorig jaar op hardbass, of NC op fusion)
dus dat was dan nu dit incident, maar anders had ik gewoon helemaal niks aan te merken gehad :D
Achjah eerst maar is afwachten wat volgende week ons brengt :woot:
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten