Ik ook helaas. Maarja alsnog beter als de maandag erna ofzo...wrote:ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
4-FMP, Concerta of Ritalin. Geloof me, je bent 24/7 gefocussed op je boeken, het werkt echt!wrote:ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik
Beter toetsweek ervoor dan erna toch.wrote:ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik
Alleen maar fantastisch om het einde van de toetsweek te vieren.
Echt oh ik heb nog wel wat ritalin thuiswrote:4-FMP, Concerta of Ritalin. Geloof me, je bent 24/7 gefocussed op je boeken, het werkt echt!wrote:ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik
maar is proberen dan
Jah eigelijk wel, maar ik had een x toetsweek na inqontrol en zo goed had ik er nog nooit eentje gemaakt volgens mijwrote:Beter toetsweek ervoor dan erna toch.wrote:ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik
HB 2010 was de dag na mijn laatste dag stage, het kutste werk wat ik ook heb gehad. Dus mede daarom was HB echt vet toenwrote:Beter toetsweek ervoor dan erna toch.wrote:ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik
K
3 posts member since 2011
last seen Feb 2011
Hey ik heb ook kaartje voor hardbass, ben nu 17 en ik ga met een collega van 25.
Mensen schaten me vaak ouder dan 18, is er ID check bij de ingangen ?
G
ik zeg niet dat het er niet is maar ik heb et nog nooit meegemaakt...wrote:Hey ik heb ook kaartje voor hardbass, ben nu 17 en ik ga met een collega van 25.
K
last seen Feb 2011
wrote:ik zeg niet dat het er niet is maar ik heb et nog nooit meegemaakt...wrote:Hey ik heb ook kaartje voor hardbass, ben nu 17 en ik ga met een collega van 25.
dus wordt geen probleem om binnen te komen ?
G
als je er beetje oud genoeg uit ziet lijkt me niet dan.
ik kwam ook altijd binnen, zie ik er oud uitwrote:als je er beetje oud genoeg uit ziet lijkt me niet dan.
G
zolang je geen groen aan hebtwrote:ik kwam ook altijd binnen, zie ik er oud uitwrote:als je er beetje oud genoeg uit ziet lijkt me niet dan.
Wij staan voor een dichte Blackbox met Darkbeatz, nando, Mike-o, olijf, patrick en aanhangsels. Gezellig! Thrilok en Evanti was wel vet. Wij gaan verder feesten (als ze tenminste de deur opengooien
)
Je staat ook ng is in het verkeerde topic.

En de line-up van 2010 was al dik
Toen was HB mijn eerste grote hardstyle feest, en nog geen ander feest heeft dit overtroffen.
Nog heel even geduld
Nog heel even geduld
K
last seen Feb 2011
is t moeilijk om smarties mee naar binnen te nemen, nog goeie verstop plekken ? :p
wattan smarties kun je ook gewoon uit het snoepautomaat binnen trekken...wrote:is t moeilijk om smarties mee naar binnen te nemen, nog goeie verstop plekken ? :p
A
Ik kwam met mijn 17 jaar ook makkelijk Qlimax binnen, had ID van een ander maar hoefde deze niet eens te laten zienwrote:wrote:ik zeg niet dat het er niet is maar ik heb et nog nooit meegemaakt...wrote:Hey ik heb ook kaartje voor hardbass, ben nu 17 en ik ga met een collega van 25.
dus wordt geen probleem om binnen te komen ?
3 weken
can't wait!
vrienden gaan voor het eerst naar zo'n feest. Dus ik moet ongeveer 3x per dag MMA, Live the moment en Just as Easy horen als ik met hun ben :')
vrienden gaan voor het eerst naar zo'n feest. Dus ik moet ongeveer 3x per dag MMA, Live the moment en Just as Easy horen als ik met hun ben :')
G
drugstopic kerelwrote:is t moeilijk om smarties mee naar binnen te nemen, nog goeie verstop plekken ? :p
wrote:drugstopic kerelwrote:is t moeilijk om smarties mee naar binnen te nemen, nog goeie verstop plekken ? :phier is de plek daar niet voor
Dit dus
Boys from the hood!!
wordt een super dikkke meeting volgens mij, en ben echt heel benieuwd naar nieuwe nummers met verschillende samenwerkingen!!
G
de team volgorge is blauw groen geel rood toch?
wel apartals zdat zo zou zijn, want dan beginnen we met crypsis live, toch wel erg hard voor een begin?
wel apartals zdat zo zou zijn, want dan beginnen we met crypsis live, toch wel erg hard voor een begin?
Nee. Dat was vorig jaar.wrote:de team volgorge is blauw groen geel rood toch?
Volgorde was eerst Luna, Alphaverb, J&W, Wildstylez
Daarna Headhunterz, Tuneboy, NC, PP
Daarna Zany, Ran-D, Bioweapon, Crypsis
En tot slot Max Enfocer, B-Front, A2 en Wild Mofo's
G
ah ok, dus wel gewoon zoals et op PF staat
http://partyflock.nl/party/186143:Hard_Bass.html
zatox als afsluiter, dus dat wordt SOWIESO genieten!
zatox als afsluiter, dus dat wordt SOWIESO genieten!
Sowieso aanwezig!
Wel vervelend dat ik ingang Q heb samen met een maat, en m'n hele partygroep heeft ingang E, maar bij Qlimax was die andere ingang stukken rustiger dus ik denk wel dat t goed gaat komen !
Iemand bekend met hondjes @ ingang Q of ?
Wel vervelend dat ik ingang Q heb samen met een maat, en m'n hele partygroep heeft ingang E, maar bij Qlimax was die andere ingang stukken rustiger dus ik denk wel dat t goed gaat komen !
Iemand bekend met hondjes @ ingang Q of ?
Who was there
Nobody has said they're going yet.