wrote:''regelen'' is wat moeilijker als je een arme student bent![]()
Maar het is gelukt, kaartje = in de pocket!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
wrote:Als je stefan niet mee neemt komt het wel goed.wrote:ja ik ben zeker niet klein, bijna 1.90 dus... Ja gaat ook een ander ID'tje mee
Ik kom volgend jaar wel langshuppelen
Snap dat ook niet. Heb het ze al zo vaak gezegd, maja niet willen luisteren!wrote:16 en dan al aan de drugswrote:Timmer ik was vorig jaar bij Hardbass ook 16 en had ook snoepies bij me, don't worry
Ik ga het op Hard Bass zonder proberen vol te houden, wil er eigenlijk (voorlopig igg) mee proberen te stoppen!
Als het je om het volhouden gaat, vind ik sowieso niet dat je hoort te gebruikenwrote:Snap dat ook niet. Heb het ze al zo vaak gezegd, maja niet willen luisteren!
Ik ga het op Hard Bass zonder proberen vol te houden, wil er eigenlijk (voorlopig igg) mee proberen te stoppen!
Hoe bedoel je? Het is ook gewoon een heerlijk gevoel hoor!wrote:Als het je om het volhouden gaat, vind ik sowieso niet dat je hoort te gebruikenwrote:Snap dat ook niet. Heb het ze al zo vaak gezegd, maja niet willen luisteren!
Maar de negatieve kanten van gebruiken ben ik wel een beetje zat moet ik zeggen, dus vandaar. En als ik nou om 4 uur zo gaar als stront ben dan pak ik misschien wel een halve en kunnen we lekker door gaan!
wrote:Drugsaddicts mogen even naar drugstopic aub.
Of naar het Partyflock topic over HardBass, daar gaat het topic veeeeeeeeel sneller 
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
wie dan nog meer rob?wrote:Heb het ze al zo vaak gezegd
Jah ik zei ook "ik dacht dat ik et niet vol zou houden".wrote:Ik heb nog nooit iets op en ik hou het altijd van begin tot einde vol. Zelfs als ik geen alcohol op heb en helemaal nuchter ben ivm bob. Dus dat vind ik zo'n onzin dat je het niet zo kunnen volhoudenwrote:Jah ik dacht dat ik et anders niet vol zou houden, en het was ook maar 1,5 smilie dus viel ook wel meeEn ik ga los hoor..
nu weet ik wel beter, doe et alleen nog voor het heerlijke gevoel nu
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
.
Last edited by Timmer on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Komt dat shirt nou nog eens
anders ga ik maar is ff kijken voor een shirt 
Nog 2 leuke weekenden, 1 minder leuk weekend en dan kunnen we KNALLLLLLLLLLLLLLLUHHHHHHH!!!! 
wrote:wie dan nog meer rob?wrote:Heb het ze al zo vaak gezegd
Giel H
Nice molwrote:''regelen'' is wat moeilijker als je een arme student bent![]()
Maar het is gelukt, kaartje = in de pocket!
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Heb hier zoveel zin in 
B
+1wrote:Heb hier zoveel zin in
x 389 miljardwrote:+1wrote:Heb hier zoveel zin in
denk er de hele dag aan op school als ik wat voor me uit zit te staren
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:x 389 miljardwrote:+1wrote:Heb hier zoveel zin in
denk er de hele dag aan op school als ik wat voor me uit zit te staren
x 84853459348593458905834958349689056845698092385834905349068460
Ik denk dat we bij blue de dikste set gaan krijgen.
Als je nu die set van zany op euphoria ziet, die nieuwe tracks van ran d met adaro weer.
Bioweapon met een remix en album stuff mss. Gaat me dat een set worden
Als je nu die set van zany op euphoria ziet, die nieuwe tracks van ran d met adaro weer.
Bioweapon met een remix en album stuff mss. Gaat me dat een set worden
Ik hoop dat Max Enforcer in het laatste team gewoon keiharde (nieuwe) shit van TiLLT gaat draaien. 
Als On The Go, Machine Master en Psycho ertussen zit vind ik alles bestwrote:Ik hoop dat Max Enforcer in het laatste team gewoon keiharde (nieuwe) shit van TiLLT gaat draaien.
ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik 
gewoon bij elke vraag hardbass of 1 van de dj's invullen.wrote:ik zie net dat ik de week ervoor toetsweek heb, dat wordt moeilijk concentreren denk ik
Dat is wel goed, maar ik dacht eigenlijk ook nog wat meer aan Sasha F, of Chris One & Sasha F...wrote:Als On The Go, Machine Master en Psycho ertussen zit vind ik alles bestwrote:Ik hoop dat Max Enforcer in het laatste team gewoon keiharde (nieuwe) shit van TiLLT gaat draaien.
Who was there
Nobody has said they're going yet.