Inderdaad XD maarja ik ben altijd te laat met het regelen van een bus :')wrote:Je moest eens wetenwrote:t zijn niet echt party animals daar in het noorden hewrote:Ik ga weer is alleenhet noorden stroomd juist leeg op 12 februari
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Met mij meegaan is veel gezelliger 
Zo ontzettend veel zin in na Euphoria 
Haha inderdaad, meestal moet ik eventjes bekomen na feestjes (1a2 daagjes maar hoor), maar ik kan nu al niet wachten weerwrote:Zo ontzettend veel zin in na Euphoria
word weer vettttt
alleen is t silverdome nog steeds DE locatie voor hardbass
alleen is t silverdome nog steeds DE locatie voor hardbass
Dat is het voordeel als je nuchter blijft en dus niet hoeft bij te komenwrote:Haha inderdaad, meestal moet ik eventjes bekomen na feestjes (1a2 daagjes maar hoor), maar ik kan nu al niet wachten weerwrote:Zo ontzettend veel zin in na EuphoriaMaar eerst volgende week nog.
Inderdaadwrote:Dat is het voordeel als je nuchter blijft en dus niet hoeft bij te komen
Zelfs na een nuchter feest moet ik bijkomen, omdat ik altijd los ga tot ik helemaal kapot benwrote:Inderdaadwrote:Dat is het voordeel als je nuchter blijft en dus niet hoeft bij te komenMaar die 1a2 daagjes die neem ik er toch ook altijd graag voor lief bij
N
Hardtraxxer
222 posts member since 2010
last seen 21 days ago
DJZatox@TWitter:
Its time to sleep for me, we are working on the live for the hardbass! BORN To BE WILDDDDD !! Good night friends!!12:00 AM Jan 14th via Ping.fm
wrote:DJZatox@TWitter:Its time to sleep for me, we are working on the live for the hardbass! BORN To BE WILDDDDD !! Good night friends!!12:00 AM Jan 14th via Ping.fm
leuk dat hij gaat slape
De scoop is juist dat er een Born 2 Be Wild Live Edit zal worden gedraaid.wrote:wrote:DJZatox@TWitter:Its time to sleep for me, we are working on the live for the hardbass! BORN To BE WILDDDDD !! Good night friends!!12:00 AM Jan 14th via Ping.fm
leuk dat hij gaat slape
Dat gaat Rammen worden jonguhwrote:DJZatox@TWitter:Its time to sleep for me, we are working on the live for the hardbass! BORN To BE WILDDDDD !! Good night friends!!12:00 AM Jan 14th via Ping.fm
G
wrote:De scoop is juist dat er een Born 2 Be Wild Live Edit zal worden gedraaid.
schijtnr
wrote:wrote:De scoop is juist dat er een Born 2 Be Wild Live Edit zal worden gedraaid.![]()
![]()
![]()
![]()
schijtnrof hij moet em echt zwaar aanpassen zodat er niks meer te horen is van et origneel, op geen enkele manier.
+1
Idd, vind dat nummer ook niks, mja gaat cker raggen worden die set
duurt lang
duurt lang
Die maar Fother Mucker (Harde Bass edit)

Ja lekker Zatox kick eronderwrote:Die maar Fother Mucker (Harde Bass edit)![]()
kga dit keer iig niet weer zo snel zo veel baco's naar achter werke 
G
die lijkt me wel masterlijkwrote:Die maar Fother Mucker (Harde Bass edit)![]()
net als op Qlimax? hehihahahawrote:kga dit keer iig niet weer zo snel zo veel baco's naar achter werke
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:net als op Qlimax? hehihahahawrote:kga dit keer iig niet weer zo snel zo veel baco's naar achter werke
ach als k zeg dat ik zuip is dat altijd wel te zien
ipv dat jij altijd zegt ja ik ga zuipen en vervolgens ga je na 2 biertjes over op de cola
dat is 1x gebeurd ofzo bij q-base omdat ik toen gewoon geen zin had in alcohol ineens 
Zo ineenswrote:dat is 1x gebeurd ofzo bij q-base omdat ik toen gewoon geen zin had in alcohol ineens
Who was there
Nobody has said they're going yet.