dat denk ik dus ook steeds :pwrote:Waarom ben je dan niet bij X-Qlusive? Zo slecht is die line-up toch niet.
en we maken et met de HT crew gewoon dik gezellige boel van
dat denk ik dus ook steeds :pwrote:Waarom ben je dan niet bij X-Qlusive? Zo slecht is die line-up toch niet.
Ja word sowieso gezellig!wrote:dat denk ik dus ook steeds :pwrote:Waarom ben je dan niet bij X-Qlusive? Zo slecht is die line-up toch niet.
Haha kzit nogal krap met geld duswrote:dat denk ik dus ook steeds :pwrote:Waarom ben je dan niet bij X-Qlusive? Zo slecht is die line-up toch niet.
qlimax 2010? ja toen was echt super kut, veel te druk daar dus waren een boel niet gegaan...wrote:Ja word sowieso gezellig!Word de eerste keer voor mij met HT'ers.
Bij Qlimax ging ik kijken, stond er niemand bij de meeting plek.
ik ben dr iig! dus dat is al 1wrote:Dat was wel een beetje jammer inderdaad.. Hopen dat het op Hard Bass beter gaat.wrote:qlimax 2010? ja toen was echt super kut, veel te druk daar dus waren een boel niet gegaan...wrote:Ja word sowieso gezellig!Word de eerste keer voor mij met HT'ers.
Bij Qlimax ging ik kijken, stond er niemand bij de meeting plek.
Ik tel er toch echt 18 xDwrote:Op PF gewoon 14 favorieten van de 16![]()
wordt echt een knalfeest, nog een maandje precies vandaag
Er zijn 4 teams met ieder 4 artiesten?wrote:Ik tel er toch echt 18 xDwrote:Op PF gewoon 14 favorieten van de 16![]()
wordt echt een knalfeest, nog een maandje precies vandaag
Haha jawel he, link is ook erg orgineel:Pwrote:haha geniaal man, waar bestel je die? of heb je die zelf gemaakt?wrote:Zo zekers zin in, net de haatmeneer shirts besteld dus moet helemaal goed komen
Ik heb anders nog wel een paar Fast Forwards voor je liggenwrote:Ik wil een tijd machine, zodat ik mooi voorui na 12 februari en dan telkens opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw kan beleven.
Het wordt druk bij de Hardtraxx Ragbende zo te zienwrote:Hoppaa waarschijnlijk aanwezig!!![]()
Maandag ff kaartjen fixen
Ik neem ook een aanhangsel meewrote:Het wordt druk bij de Hardtraxx Ragbende zo te zienwrote:Hoppaa waarschijnlijk aanwezig!!![]()
Maandag ff kaartjen fixen
Koop een ticket voor mij en ik ga meewrote:Ik ga weer is alleen
t zijn niet echt party animals daar in het noorden hewrote:Ik ga weer is alleen
Jij gaat samen met mij, jij gaat nooit alleen!wrote:Ik ga weer is alleen