Ja klopt! Haha trolling.wrote:Hahah wat maakt iedereen zich druk. Je komt echt wel binnen hoor.
Hoop dat hier heel veel 18-'ers heengaan! IK GA TOCH NIET AHAHAHAHAHA
Ja klopt! Haha trolling.wrote:Hahah wat maakt iedereen zich druk. Je komt echt wel binnen hoor.
De line up is zeker te hard voor jewrote:Ja klopt! Haha trolling.wrote:Hahah wat maakt iedereen zich druk. Je komt echt wel binnen hoor.
Hoop dat hier heel veel 18-'ers heengaan! IK GA TOCH NIET AHAHAHAHAHA
Haha +1.wrote:Ik zit trouwens te twijfelen of ik wel ga. Heb wel kaartjes, maar doe ze mss wel weg zodra t uitverkocht raakt ofzo. Elke keer dat ik kijk ziet de line-up er nog slechter uit
Zo denk ik er ook vaak over hoor, alleen verdom het gewoon om 60 euro af te tikken om 5/6 van de avond naar muziek te luisteren waar ik niet echt van kan genieten. Dan word ik ook al minder gezelligwrote:Tja het is ook niet echt mijn line up maar ik vermaak me wel met de mensen om me heen, lekker gek doen en een gezellige avond beleven. En bij het (een na) laatste team nog ff alle energie eruit gooien
Geloof me, die instelling had ik ook en tegen de tijd dat het laatste team begon had ik zo'n kut humeur dat zelfs zij me niet heer op konden vrolijken.wrote:Tja het is ook niet echt mijn line up maar ik vermaak me wel met de mensen om me heen, lekker gek doen en een gezellige avond beleven. En bij het (een na) laatste team nog ff alle energie eruit gooien
Aan die 60 euro denk ik toch niet tijdens het feestwrote:Zo denk ik er ook vaak over hoor, alleen verdom het gewoon om 60 euro af te tikken om 5/6 van de avond naar muziek te luisteren waar ik niet echt van kan genieten. Dan word ik ook al minder gezelligwrote:Tja het is ook niet echt mijn line up maar ik vermaak me wel met de mensen om me heen, lekker gek doen en een gezellige avond beleven. En bij het (een na) laatste team nog ff alle energie eruit gooien.
Over welke editie heb jij het? Want ik kreeg sowieso geen goed humeur van de afsluitende teams de laatste 2 editieswrote:Geloof me, die instelling had ik ook en tegen de tijd dat het laatste team begon had ik zo'n kut humeur dat zelfs zij me niet heer op konden vrolijken.wrote:Tja het is ook niet echt mijn line up maar ik vermaak me wel met de mensen om me heen, lekker gek doen en een gezellige avond beleven. En bij het (een na) laatste team nog ff alle energie eruit gooien
Haha ik heb hetzelfde hoor, ik keek laatst die TL nog eens terug, echt dramatischwrote:Hard Bass 2010. Maar nu ik terugkijk naar dat team vraag ik me echt af hoe ik me daar op kon verheugen.
da hoeft nooit niewrote:hoefte niks te laten zien
whahaha inderdaadwrote:Hard Bass 2010. Maar nu ik terugkijk naar dat team vraag ik me echt af hoe ik me daar op kon verheugen.
Ik heb al 3x me id moeten laten zien, 2x toen ik 17 was en 1x toen ik hem vergeten waswrote:da hoeft nooit niewrote:hoefte niks te laten zien
handje pillen in de lucht en rennen maarwrote:Haha lief kijken? Zeiden ze gewoon ah joh, loop maar dooR? Of andere taferelen?
Ik heb dan ook met mezelf afgesproken tot januari niet meer te kijken.wrote:Elke keer dat ik kijk ziet de line-up er nog slechter uit
Misschien wordt het tijd dat ze dat is doen, en stoppen met al die populaire shizzlewrote:Nouhouw, jullie verwachten een Loudness line up
En dan is het de vraag of het Gelredome gevuld kan wordenwrote:Misschien wordt het tijd dat ze dat is doen, en stoppen met al die populaire shizzlewrote:Nouhouw, jullie verwachten een Loudness line up