Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 82  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hahah wat maakt iedereen zich druk. Je komt echt wel binnen hoor.

Ja klopt! Haha trolling.
Hoop dat hier heel veel 18-'ers heengaan! IK GA TOCH NIET AHAHAHAHAHA
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:52 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
wootum schreef:
Hahah wat maakt iedereen zich druk. Je komt echt wel binnen hoor.

Ja klopt! Haha trolling.
Hoop dat hier heel veel 18-'ers heengaan! IK GA TOCH NIET AHAHAHAHAHA

De line up is zeker te hard voor je :cool:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Ik zit trouwens te twijfelen of ik wel ga. Heb wel kaartjes, maar doe ze mss wel weg zodra t uitverkocht raakt ofzo. Elke keer dat ik kijk ziet de line-up er nog slechter uit :P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik zit trouwens te twijfelen of ik wel ga. Heb wel kaartjes, maar doe ze mss wel weg zodra t uitverkocht raakt ofzo. Elke keer dat ik kijk ziet de line-up er nog slechter uit :P

Haha +1.
Ik zag de line-up weer in de Loudness WC's en toen zag ie er nog slechter uit dan voorheen :P.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:55 

Hardtraxx Crew

Naja, de Line-up is niet slecht. Ik vind er gewoon echt niks aan :P En ga geen 50 euro betalen om de hele avond te wachten op het laatste team.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:59 

Bierkoning

Tja het is ook niet echt mijn line up maar ik vermaak me wel met de mensen om me heen, lekker gek doen en een gezellige avond beleven. En bij het (een na) laatste team nog ff alle energie eruit gooien :D
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

En dat laatste team wordt waarschijnlijk ook niet eens episch of zo, aangezien The R3belz de ballen verstand heeft van opbouw & Chris One die alleen maar zachter gaat draaien tegenwoordig.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Tja het is ook niet echt mijn line up maar ik vermaak me wel met de mensen om me heen, lekker gek doen en een gezellige avond beleven. En bij het (een na) laatste team nog ff alle energie eruit gooien :D

Zo denk ik er ook vaak over hoor, alleen verdom het gewoon om 60 euro af te tikken om 5/6 van de avond naar muziek te luisteren waar ik niet echt van kan genieten. Dan word ik ook al minder gezellig :P.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Geloof me, die instelling had ik ook en tegen de tijd dat het laatste team begon had ik zo'n kut humeur dat zelfs zij me niet heer op konden vrolijken.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:06 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:

Zo denk ik er ook vaak over hoor, alleen verdom het gewoon om 60 euro af te tikken om 5/6 van de avond naar muziek te luisteren waar ik niet echt van kan genieten. Dan word ik ook al minder gezellig :P.

Aan die 60 euro denk ik toch niet tijdens het feest :P Maarja het is idd een hoop geld voor iets waarvan je niet zeker weet of het een goeie besteding was.

Dakpan schreef:
Pommer schreef:

Geloof me, die instelling had ik ook en tegen de tijd dat het laatste team begon had ik zo'n kut humeur dat zelfs zij me niet heer op konden vrolijken.

Over welke editie heb jij het? Want ik kreeg sowieso geen goed humeur van de afsluitende teams de laatste 2 edities xd
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Hard Bass 2010. Maar nu ik terugkijk naar dat team vraag ik me echt af hoe ik me daar op kon verheugen. :lol:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:11 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Hard Bass 2010. Maar nu ik terugkijk naar dat team vraag ik me echt af hoe ik me daar op kon verheugen. :lol:

Haha ik heb hetzelfde hoor, ik keek laatst die TL nog eens terug, echt dramatisch :lol: Eigenlijk elke set toen, maar toch vond ik het supervet xd
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:04 

Hardtraxx Elite

Haha, Aristo. Je komt zo binnen, gewoon ID lenen en gaan!
Dacht ook heel bang te zijn maar niks aan de hand, het is een keer binnen geraken en dan heb je nergens meer stress voor. Ben vorige week naar Loudness geweest, hoefte niks te laten zien. Qlimax ook niet, en volgens mij zie ik er echt niet heel oud uit.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:05 

jRn schreef:
hoefte niks te laten zien

da hoeft nooit nie
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:06 

Donateur

Dakpan schreef:

whahaha inderdaad xd Viel me ook best tegen dat feest, X-Qlusive Headhunterz die week ervoor was veel vetter!!
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:07 

Donateur

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
hoefte niks te laten zien

da hoeft nooit nie

Ik heb al 3x me id moeten laten zien, 2x toen ik 17 was en 1x toen ik hem vergeten was xd

Toen ik vergeten was eruit geluld met zorgpas en bankpas en OV.. Andere keren gewoon lief kijken :lol:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:52 

Hardtraxx Elite

Haha lief kijken? Zeiden ze gewoon ah joh, loop maar dooR? Of andere taferelen?
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:59 

jRn schreef:
Haha lief kijken? Zeiden ze gewoon ah joh, loop maar dooR? Of andere taferelen?

handje pillen in de lucht en rennen maar
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 12:19 

Nouhouw, jullie verwachten een Loudness line up :cry:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:42 

Donateur

PNXRMX schreef:
Elke keer dat ik kijk ziet de line-up er nog slechter uit :P

Ik heb dan ook met mezelf afgesproken tot januari niet meer te kijken.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:58 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:

Misschien wordt het tijd dat ze dat is doen, en stoppen met al die populaire shizzle :P
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

Het eerste team is natuurlijk kaas, misschien hopen op Death of the Night en Reputation game, maar dat is het ook wel... 2e team kan of heel erg vet worden, of juist retesaai als Deepack en Luna meegaan in de softere meuk van Coone.. DBSTF live lijkt me opzich wel leuk, zal vast niet alleen maar soft worden.

3e team gaan HHZ en Zatox sowieso wel knallen, Psyko Punkz zal het wel verknallen met hun eigen nummers. Frontliner live zal wel mee gaan vallen, hopelijk draait hij wat oudere hardere nummers, en laat hij de slechtere nummers van z'n album thuis.

Laatste team wordt :bomb: , alleen bang dat the R3belz wat rare streken uit gaan halen :P. A2 zal iets minder hard zijn, maar gaat een waardige afsluiter worden :).

Al met al gaat het wel een leuke editie worden, maar ik mis gewoon een Beholder en Donkey Rollers in deze line up(i.p.v. Psyko Punkz en DBSTF bijvoorbeeld)
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:39 

Ox_Ite schreef:
Almighty schreef:

Misschien wordt het tijd dat ze dat is doen, en stoppen met al die populaire shizzle :P

En dan is het de vraag of het Gelredome gevuld kan worden :P
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ja :P.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:56 

Hardtraxxer

Ik vind de lineup niet best, maar op het eerste team na vind ik het op zich nog wel meevallen. Hard Bass blijft natuurlijk wel een heel mainstream evenement wat veel bezoekers moet trekken. Je hebt dan Headhunterz, Psyko Punkz, Wildstylez, etc. namen nodig.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten