Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 82  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:04 

Hardtraxxer

Ondanks de slechte Line up toch maar kaartje gehaald. Heen voor Team BLUE, de gezelligheid en onverwachts goede setjes;)
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:29 

Hardtraxx Elite

Moet weer een dik feestje gaan worden! Gelukkig nu ingang Q. Heb ik geen angst meer :cry:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:53 

Hardtraxxer

Zal wel aan mij liggen omdat ik nieuw ben hier (lees al wel langer mee trouwens :thumbup: ) maar welke 4 x 4 namen hadden jullie dan graag willen zien? Snap dat gezeur over de line up altijd eigenlijk nooit zo goed. Lijkt wel of het 'stoer' is ofzo om erover te zeuren.
Begrijp me goed, op een BH met zn Wake Up (wie weet komt de Remuxxxxx wel?! xd ) en Just as Easy zit ik ook niet te wachten hoor, maar verder zijn namen als Wildstylez, Toneshifterz, Deepack, Luna, Headhunterz, Zatox, Frontliner, B-Front, Chris One en The R3belz toch gewoon oké lijkt me?

Tuurlijk was het mooi geweest wanneer er bijvoorbeeld ook namen bij zaten als Zany, Crypsis of een live act van de Donkey Rollers.. Maar een team bestaande uit alleen maar Theracords is toch ook redelijk onrealistisch lijkt me? Of zie ik dat fout? :cool:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:59 

Svennn schreef:
Zal wel aan mij liggen omdat ik nieuw ben hier (lees al wel langer mee trouwens :thumbup: ) maar welke 4 x 4 namen hadden jullie dan graag willen zien? Snap dat gezeur over de line up altijd eigenlijk nooit zo goed. Lijkt wel of het 'stoer' is ofzo om erover te zeuren.

Het heeft hier niet voor niets de nickname Haattraxx :lol:
ik vind overigens niks mis met de lineup :P
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Begrijp me goed, op een BH met zn Wake Up (wie weet komt de Remuxxxxx wel?! xd ) en Just as Easy zit ik ook niet te wachten hoor, maar verder zijn namen als Wildstylez, Toneshifterz, Deepack, Luna, Headhunterz, Zatox, Frontliner, B-Front, Chris One en The R3belz toch gewoon oké lijkt me?

Tuurlijk was het mooi geweest wanneer er bijvoorbeeld ook namen bij zaten als Zany, Crypsis of een live act van de Donkey Rollers.. Maar een team bestaande uit alleen maar Theracords is toch ook redelijk onrealistisch lijkt me? Of zie ik dat fout? :cool:

Nee hoor, je bent heel realistisch.
Ik snap ook heel goed dat de organisatie voor zo'n line-up kiest.
Maar het sluit niet echt aan bij mijn smaak zeg maar.
Daarom ben ik ook wel een beetje klaar met deze feesten, en vind het ook wel een beetje jammer welke richting B2S met Hardbass in slaat. Ben één keer geweest en dat was dit jaar, maar HardBass stond bij mij toch altijd wel bekend als de hardere tegenhanger van Qlimax. Nu gaat het muzikaal gewoon dezelfde kant op :) Waar niks mis mee is hoor, vind het alleen jammer :(.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:00 

Donateur

Nee dat zie jij helemaal goed, heb ik volgens mij ook wel eens opgemerkt hier. Donkey Rollers of iets in die richting zou inderdaad erg vet zijn, maar iets van Thera is gewoon onrealistisch. Met de namen die jij noemt neem ik best genoegen, vooral na Qlimax waar bijvoorbeeld Zatox mij alles mee is gevallen.

Wel gaf Davey al aan dat The R3belz echt helemaal niks met opbouw heeft, en Chris One zal het op gaan lossen met wat hardcore vrees ik.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:02 

Donateur

Henk-Jan schreef:

Wat voor namen had jij liever willen zien dan? :)
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:

Wat voor namen had jij liever willen zien dan? :)

Kan ik nu allemaal namen hier neer gaan zetten, maar die sluiten ook gewoon niet meer aan bij het concept. Dan ga ik onrealistisch bezig hehe.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:08 

Donateur

Ah, uit die hoek. Nee inderdaad, dat zit er gewoon niet in. Dus wat dat betreft is het gewoon elke keer een keuze; is een avondje Gelredome met een line-up die opzich wel te doen is, maar niet super mij €50 waard.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ah, uit die hoek. Nee inderdaad, dat zit er gewoon niet in. Dus wat dat betreft is het gewoon elke keer een keuze; is een avondje Gelredome met een line-up die opzich wel te doen is, maar niet super mij €50 waard.

Precies, en dat is het voor mij niet.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:14 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Nee dat zie jij helemaal goed, heb ik volgens mij ook wel eens opgemerkt hier. Donkey Rollers of iets in die richting zou inderdaad erg vet zijn, maar iets van Thera is gewoon onrealistisch. Met de namen die jij noemt neem ik best genoegen, vooral na Qlimax waar bijvoorbeeld Zatox mij alles mee is gevallen.

Wel gaf Davey al aan dat The R3belz echt helemaal niks met opbouw heeft, en Chris One zal het op gaan lossen met wat hardcore vrees ik.

Ghehehe, Italianen en opbouw is net zoiets als Hardtraxx en Wake Up, Lose my Mind etc etc.. Dat werkt gewoon niet :cool:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:18 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
DeaD of the Night

:whistle:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2011 22:32 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Precies, en dat is het voor mij niet.

Mij wel, en dan bekijk ik het inderdaad niet eens zo muzikaal. Heb dit jaar gewoon een erg vet feest meegemaakt waardoor ik echt 'hooked' raakte. Wil wel eens kijken hoe dat er na een aantal feesten uit ziet, en vind sowieso het Gelredome erg genieten als locatie.

Maar begrijp het inderdaad helemaal als je dat er niet voor over hebt; genoeg andere, en wellicht betere feestjes.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:44 

Hardtraxxer

Svennn schreef:

Ben ik het met je eens. Ik vind de line-up nog best aardig. Je kan sowieso niet de hele avond losgaan als een beest dus iets softer beginnen en hard eindigen vind ik helemaal oké. Daarnaast weet ik niet wat jullie maar ik vind de namen zeker niet slecht, eerste team is overduidelijk het minste maar ik denk dat het toch mooi in balans staat met de populairdere DJ's natuurlijk omdat het een populair event is.

Ik luister graag alle Hardstyle, zowel meezing HS, soft als harder, raw. Dus voor mij is dit eigenlijk perfect in balans :)
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:49 

Donateur

Heartstyle schreef:
meezing HS

:cry:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:53 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Heartstyle schreef:
meezing HS

Somewheeeeeeeeere
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:26 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Heartstyle schreef:
meezing HS

Waar is dat huillach poppetje gebleven?
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heartstyle schreef:
meezing HS

Waar is dat huillach poppetje gebleven?

Toen de 'dagjesmensen' kwamen, is hij weggelopen :(
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:32 

Bierkoning

Opeens is deze line up zo slecht nog niet na het zien van die van XQ xd
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Opeens is deze line up zo slecht nog niet na het zien van die van XQ xd

:worship:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:24 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Moet weer een dik feestje gaan worden! Gelukkig nu ingang Q. Heb ik geen angst meer :cry:

Hoezo? Wat maakt de ingang uit?
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:07 

Donateur

jRn heeft last van ID-vrees. :P
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
jRn schreef:

Hoezo? Wat maakt de ingang uit?

Dat snap ik inderdaad ook niet :P
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:30 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
jRn heeft last van ID-vrees. :P

Niet meer, eerder van vierpoters.

Ingang Q schijnt(?) geen honden te hebben, althans. Voorgaande jaren hoor ik.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:46 

Donateur

Ik heb sowieso nog nooit honden bij het Gelredome gezien, en heb allebei de ingangen om verschillende tijden gehad. Je moet gewoon echt pech hebben wil je net die ingang hebben in dat half uurtje dat hij er staat.
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten