Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 13:36 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Kaartjes binnen. Zin in!

Gezellig zie ik je daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:13 

Hardtraxx Addict

Hoe zit het met leeftijdscheck hier? Heb de kaartjes al binnen, maar zit te twijfelen of ik het erop waag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:37 

Aristo schreef:
Hoe zit het met leeftijdscheck hier? Heb de kaartjes al binnen, maar zit te twijfelen of ik het erop waag.

Niet weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:39 

Hardtraxx Addict

Kan ik er wat aan doen dat jRn dat verpest heeft voor mij

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:40 

Nog een keer dan; niet raar doen dan is er niks aan het handje, als je je lengte een beetje mee hebt dan ben je sowieso binnen. Ik kwam er bijv als 17 jarige ook makkelijk binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:42 

Hardtraxx Addict

Ik zou niet gaan hoor.. Ze doen soms ineens besluiten actief te controleren op ID. De kans is aardig groot dat je eruit gehaald wordt. Dit jaar zijn er in onze groep ook een aantal geweigerd omdat ze te jong waren. Mijn advies is gewoon wachten tot je 18 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:55 

Hardtraxxer

Inderdaad. Ik zou het persoonlijk nogal jammer vinden van mijn zaterdagavond en mijn 60 euro. Toen ik 16/17 was vond ik dat nog veel geld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

Gewoon gaan man. Zorgen dat je langs de controle gaat als het behoorlijk druk is, dan nemen ze vaak niet eens de tijd om daar uitgebreid op te controleren. Of denk je dat ze bij al die 'twijfelgevallen' ook echt om je ID gaan vragen? xd
Als je gewoon beetje zeker van jezelf bent en je lengte mee hebt is t geen probleem.

Maar als je inderdaad gevraagd word is het gewoon pech. Sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

Vorig jaar was ik 16, ga dit jaar gewoon weer... Dus gewoon lekker feesten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:57 

Hardtraxx Addict

Jooo bedankt jongens, jullie hebben me bij deze overgehaald

Hoo fack dit word echt te gek!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:58 

Bierkoning

Aristo schreef:
Jooo bedankt jongens, jullie hebben me bij deze overgehaald

Hoo fack dit word echt te gek!! :D

Als je binnen komt ja...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:59 

Hardtraxx Addict

O ja, klopt ..... shiit nu begin ik toch weer te twijfelen..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:00 

pecola-tje schreef:
Gewoon gaan man. Zorgen dat je langs de controle gaat als het behoorlijk druk is, dan nemen ze vaak niet eens de tijd om daar uitgebreid op te controleren. Of denk je dat ze bij al die 'twijfelgevallen' ook echt om je ID gaan vragen? xd
Als je gewoon beetje zeker van jezelf bent en je lengte mee hebt is t geen probleem.

En/of je zegt, als je nog geen 18 bent, gewoon dat je 19/20/21 bent. Geloven zie eerder dan dat je zegt dat je 18 bent en een "randjesgeval" bent. Lijkt mij dan.

Ik ben ook nog geen 18 met Hard Bass, en wat vrienden van me zijn er vorig jaar op 16 jarige leeftijd heen gegeaan (Timmer en Giel H.) Als je een id van iemand anders meeneemt, wat ik waarsschijnlijk ga doen, kan er weinig mis gaan lijkt me.

Ik stond ook in me broek te schijten bij Decibel, en uiteindelijk hebben ze mijn id toen niet eens gevragen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:05 

Hardtraxx Addict

Wel vaag, bij decibel stonden er allemaal grote borden met Keep your ID Ready, 18+ blabla. En dan nog controleren ze niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:

En/of je zegt, als je nog geen 18 bent, gewoon dat je 19/20/21 bent. Geloven zie eerder dan dat je zegt dat je 18 bent en een "randjesgeval" bent. Lijkt mij dan.

Ik ben ook nog geen 18 met Hard Bass, en wat vrienden van me zijn er vorig jaar op 16 jarige leeftijd heen gegeaan (Timmer en Giel H.) Als je een id van iemand anders meeneemt, wat ik waarsschijnlijk ga doen, kan er weinig mis gaan lijkt me.

Ik stond ook in me broek te schijten bij Decibel, en uiteindelijk hebben ze mijn id toen niet eens gevragen :).

Gewoon een sticker over je leeftijd plakken op je ID. Heeft m'n zusje ook, verbazingwekkend hoe echt het lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:11 

Hardtraxx Addict

K zal is kijken of ik ergens stickers kan vinden,, en anders probeer ik ID/rijbewijs van iemand anders te lenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Wel vaag, bij decibel stonden er allemaal grote borden met Keep your ID Ready, 18+ blabla. En dan nog controleren ze niet?

bangmakerij
zolang je je niet verdacht gedraagt isser er niks aan de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:18 

Hardtraxxer

Ik nam altijd mijn broers idee mee, voor de zekerheid. Heb hem nooit hoeven laten zien!
En dit jaar ben ik 17 als ik naar binnen loop en 18 als ik naar buiten loop dus hoop niet dat ik voor de deur moet wachten tot 12 uur, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:21 

Hardtraxx Addict

pim schreef:
Ik nam altijd mijn broers idee mee, voor de zekerheid. Heb hem nooit hoeven laten zien!
En dit jaar ben ik 17 als ik naar binnen loop en 18 als ik naar buiten loop dus hoop niet dat ik voor de deur moet wachten tot 12 uur, haha :P

Wat voor briljant idee had je broer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:38 

Hardtraxxer

Hij zei: eej ga eens naar Hardbass.
En toen ging ik! Heb nooit moeten laten zien dat het zijn idee was om te gaan.

Nee, sorry ik typte wat ik dacht dus van ID maakte ik automatisch idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:30 

Hardtraxx Addict

Zo, tickets zijn binnen. Wordt mijn eerste grote hardstyle feestje (als je twee keer Free Festival niet meetelt) ondanks ik nog 17 ben. Denk maar een ID-kaart regelen en dan maar hopen dat we binnen komen (zie er namelijk echt als een 14/15-jarige uit :$) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet gaan op m'n zeventiende. Ben zelf ook nog nooit geweest voordat ik achttien was en ben sinds ik ga elke keer nog gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:47 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Ik zou niet gaan op m'n zeventiende. Ben zelf ook nog nooit geweest voordat ik achttien was en ben sinds ik ga elke keer nog gecontroleerd.

Ik neem een ID van een vriend mee die ook redelijk klein is.. lijkt me nou niet dat ze mij niet binnen gaan laten omdat ik het er niet hetzelfde uit zie als op het ID? Ik leer gewoon alles uit me hoofd.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:48 

Hardtraxx Crew

Hahah wat maakt iedereen zich druk. Je komt echt wel binnen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:49 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:

Not sure if serious or just trolling... :P

Ik ben één keer gecontroleerd en ik ga sinds mn 16e, Euphoria dit jaar, maar daar moest iedereen het op het begin, daar had ik een idee van iemand anders mee die 20 was en totaal niet op me leek :P
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten