Dat niet. Ik ga ook geen foto's posten jongenswrote:Te oud:??wrote:Haha, geloof me als ik zeg dat je die niet wilt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Van mijn zusje blijven jullie sws af!
Heb namelijk geen
Heb namelijk geen
-
JHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2010
- last seen Oct 2013
Kaartjes binnen!
Zin in!!
Zin in!!
Das maar een grapkjeee! Jewaitzelluf..wrote:Ik ga ook geen foto's posten jongens
gaat je zus ook?wrote:Deel van mijn familie is ook weer vertegenwoordigd. Sommige in een zeer goede aanspreekbare staat.
Ik baal, want weet niet of ik naar XXlerator RAW en HardBass kan gaan... Ik moet nog ff mn salaris afwachten, en of ik nog een soort ´bonus´ krijg... anders moet ik gaan kiezen! 
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Kaartje binnen! Komen waarschijnlijk met buske vol uit Hilvarenbeek 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
3 kaartjes net gekocht, for mie and my friends 
-
S
Nehwrote:gaat je zus ook?wrote:Deel van mijn familie is ook weer vertegenwoordigd. Sommige in een zeer goede aanspreekbare staat.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
wrote:![]()
Hoop zo dat het binnenkomen in het Gelredome weer zo snel gaat. Een van de machtigste momenten in de festivalbusiness; de trappen van de Dome afwandelen neerkijkend op die menigte.
-
A
wrote:Sla deze maar over..
-
S
http://www.gelredome.nl/over-gelredome/ ... ement.htmlArtikel 3: Alcohol, drugs, handelswaar, roken, afval
3.1 Het is de bezoeker verboden het terrein van de Dome, de satellietparkeerplaatsen dan wel de shuttlebussen te betreden of daarin te verblijven terwijl men verkeert onder invloed van alcohol, drugs dan wel enige andere stof waaronder medicijnen, die het gedrag van personen ongunstig kan beïnvloeden.
3.2 Het is de bezoeker verboden drugs en dergelijke zaken mee te brengen.
3.3 Het meebrengen van dranken is verboden. De koop en het nuttigen van (alcoholhoudende) dranken is slechts toegestaan op / in de daartoe aangewezen plaatsen c.q. ruimten.
3.4 Het is verboden te roken in GelreDome.
3.5 Het op het terrein van de Dome en / of het in de Dome verkopen dan wel te koop aanbieden van handelswaren zoals dranken, etenswaren, souvenirartikelen, T-shirts, sjaals, vlaggetjes en dergelijke, is slechts toegestaan indien en voor zover daartoe schriftelijk toestemming is verkregen van gebruikers. Op verzoek van medewerkers van gebruikers dient deze toestemming te worden overhandigd.
3.6 Gebruikers behouden zich het recht voor om de verkoop van handelswaren, dranken en etenswaren in zijn geheel of gedeeltelijk te staken op bepaalde tijden en / of in bepaalde delen van de Dome.
3.7 Bezoekers dienen afval van onder meer de genuttigde dranken en etenswaren te deponeren in de daartoe bestemde afvalbakken.
Fuck
-
G
Klopt niks van, drugs is daar gewoon toegestaan. Ze delen het zelfs gewoon zelf uit... Bier is ook drugs.
wrote:Klopt niks van, drugs is daar gewoon toegestaan. Ze delen het zelfs gewoon zelf uit... Bier is ook drugs.
eind deze maand ook ff mn kaartje halen 
Ik ook, beter zijn ze er dan nogwrote:eind deze maand ook ff mn kaartje halen
Volgende week woensdag ben ik het van plan
Die zijn echt helemaal de weg kwijt daar, maar goed. Better safe / sorry.Het is de bezoeker verboden het terrein van de Dome terwijl men verkeert onder invloed van alcohol.
Maandag er na is me eerste stage dag, wil daar wel fit overkomen!wrote:wrote:Sla deze maar over..why?
Anders sta ik daar zo dood en levenloos
:o das kut! maar wel verantwoordelijk besluitwrote:Maandag er na is me eerste stage dag, wil daar wel fit overkomen!wrote:wrote:Sla deze maar over..why?
Anders sta ik daar zo dood en levenloos
-
S
- 3 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
Hardbass wordt geweldig 
mag hopen van wel, als het beter dan qlimax word vind ik het best want dat was al supper 
-
G
deze week tickets halen