Ach ja wat maakt t uit, gewoon een leuk feest van maken toch 
Wat moeten we met een plattegrond van jouw stage?wrote:Stage plattegrond:
Afbeelding
Wat moeten we met een plattegrond van jouw stage?wrote:Stage plattegrond:
Afbeelding
mensen die IE hebben trappen er btw niet in, want die zien niet Afbeelding staan, maar zon rood vierkantjewrote:ja.. gewoon
Die zien ook gewoon afbeeldingwrote:mensen die IE hebben trappen er btw niet in, want die zien niet Afbeelding staan, maar zon rood vierkantjewrote:ja.. gewoon
dat zeg ik tochwrote:Die zien ook gewoon afbeeldingwrote:mensen die IE hebben trappen er btw niet in, want die zien niet Afbeelding staan, maar zon rood vierkantjewrote:ja.. gewoonIs getyped hè
Dat is nu ook alwrote:Gister maar even besloten om deze editie maar mee te pakken. Ben bang dat als ik nog een jaartje wacht er teveel dagjesmensen zijn
wrote:Dat is nu ook alwrote:Gister maar even besloten om deze editie maar mee te pakken. Ben bang dat als ik nog een jaartje wacht er teveel dagjesmensen zijn
Inderdaad :') Hier ook alwrote:Er gaan echt veel bekenden... Mensen die normaal nooit gaan laat staan dat ze ook ooit Hardstyle luisteren.
Achja, daar zijn de tribunes voor, zolang ze maar niet in het linksvooraan komen
Ik ken iemand die ging vorig jaar naar Qlimax maar als z'n broer hardstyle thuis draait zegt ie: zet die herrie uitwrote:Er gaan echt veel bekenden... Mensen die normaal nooit gaan laat staan dat ze ook ooit Hardstyle luisteren.
Achja, daar zijn de tribunes voor, zolang ze maar niet in het linksvooraan komen
Dan moet je wel even je zusje aan ons voor stellen kerel :pwrote:Vriendinnen van mijn zusje gaan ook, waaronder mijn nichtje.
Mijn zusje zei; 'ik ga daar echt voor geen goud heen'.
Gast serieus je moest is weten hoeveel mensen alleen voor de sfeer,show,drugs of gewoon plezier naar een feest gaan en verder helemaal niks met de muziek hebbenwrote:Ik ken iemand die ging vorig jaar naar Qlimax maar als z'n broer hardstyle thuis draait zegt ie: zet die herrie uitwrote:Er gaan echt veel bekenden... Mensen die normaal nooit gaan laat staan dat ze ook ooit Hardstyle luisteren.
Ze gaat er juist niet heenwrote:Dan moet je wel even je zusje aan ons voor stellen kerel :pwrote:Vriendinnen van mijn zusje gaan ook, waaronder mijn nichtje.
Nee idd, wij willen de nicht!wrote:Ze gaat er juist niet heenwrote:Dan moet je wel even je zusje aan ons voor stellen kerel :pwrote:Vriendinnen van mijn zusje gaan ook, waaronder mijn nichtje.
Pic's orrrrrrr.......wrote:Haha, geloof me als ik zeg dat je die niet wilt